Advertentie | |
|
![]() |
|
landbouw neemt nog altijd 17,500 km2 van de 30,000 km2 in bezit. woongebied 2,300 km2.
http://www.statbel.fgov.be/figures/d130_nl.asp
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Die verdienen hun geld toch ook eerlijk of niet? alleen heel veel minder terwijl ze even hard werken, dus eigenlijk niet echt eerlijk vind je niet?
|||
Citaat:
Citaat:
Wat een onzin, dus het komt er op neer dat mensen met een laag inkomen over het algemeen luiheid hebben ofzo? De werkprestatie's van iemand met een laager opleidingsniveau kunnen net zo goed zijn als die van je vader hoor, dat wil trouwens niet zeggen dat ik op je pa neerkijk hoor ![]() Als iemand met een laag inkomen procentueel evenveel zou betalen als iemand met een hoog inkomen zou hij/zij niet veel overhouden van zijn salaris.
|
Wat een gelul.
als niemand actie onderneemt, bestaat nederland over pakweg vijfentwintig jaar uit ongeveer tussen de tien en dertien miljoen mensen. Nederland is nu best wel vol -> met ouwe mensen, die inderdaad een aow'tje krijgen. Eigenschap van oude mensen : ze gaan (een keer) dood. Alle processen ter wereld, behalve de processen die wij zelf bedacht hebben, reguleren zichzelf uitstekend. Brengt mij op een ander punt : als we nu alle afrikanen er flink op los laten neuken, krijgen ze allemaal aids, en heeft het aids-virus zichzelf uitgeroeid. toch ? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Effe over die gast die iets heeft tegen mensen die minder verdienen als zijn pa :
- godsamme, groei op. - je pa houdt genoeg over van zijn loon. Het eerste deel is niet belast, dan een deel hoger belast, dan nog hoger, maar nooit 100 %. (ik geloof max. 60 procent). Wat jouw pa aan belasting betaald is voor veel mensen een jaarinkomen - als al die 'luie' mensen (jij vind 40 uur per week werken kennelijk weinig, ik vind twintig uur veel) al hun geld aan de belasting betalen, heeft jouw pa geen klanten meer die kunnen betalen. - als jouw pa zestig uur werkt om veel te verdienen, vind ik hem arm. Zijn je pa en ma al gescheiden ? Krijg jij met kerst een cadeutje en een 'sorry dat ik te veel geld heb' kaartje ? heb jij zelf al nagedacht over je toekomst, af ga je gebruik maken van het bedrijf van je pa ? (wat ik overigens zelf wel ga doen, dus no hard feelings). Als je echt teveel belasting betaald, verhuis dan naar belgie. (Kunnen ze lekker voor weinig geld je kinderen verkrachten)
||
Citaat:
2) We kunnen goedkoper voedsel kopen dan zwaar gesubsidieerde melk ed.
||
Citaat:
Oftewel, stop de overbevolking!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind hem een beetje kortzichtig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-10-2003 om 13:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zit wel een kern van waarheid in de stelling: 'Wederzijdse afhankelijkheid voorkomt conflicten', maar het gaat niet altijd op. Zell wil ik zo ver gaan om te zeggen: 'Wederzijdse afhankelijkheid vermindert de kans op conflicten'
||
Citaat:
Wel ff bij de les blijven, Joostje: de gegevens op die site gaan over Belgďe. Jii moest toch weten dat Nederland toch een fractie groter is dan 30.000 km2. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Oh ja, we gaan offtopic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ze blijven met hun gierige grijphandjes van de kinderbijslag af! ![]()
||
Citaat:
![]() hier staat dat 70 % voor landbouw word gebruikt http://www.agriholland.nl/dossiers/l...grond/faq.html
|
![]() |
|
|