Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 21:41
vogeltje
vogeltje is offline
Ik heb een nieuwe opdracht gekrijgt op school met tekenen!!! Ik moet mijn held natekenen!! Maar dan ook je echte held! Niet iets wat gewoon verzonnnen is!! Maar nu is mijn probleem dat ik geen held heb!! Ik heb geen groot voorbeeld!! Ja mijn vriendin slaat me overal doorheen... en ik hou lomp veel van haar!! maar das niet mijn grote voorbeeld!! Weten jullie misschien wat, iets wat mij kan helpen??

kuzziezzzz marieke
Oud 09-02-2002, 21:58
Verwijderd
Die vriendin...
Huisdier? (was en is bij mij zo...)
Ouders?
Een bekende tekenaar?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:58
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
heb je ook nog wiskunde huiswerk ?

teering ga zelf gewoon ff lekker wat verzinnen ofozw ..
Oud 09-02-2002, 22:07
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Een fogol?

o wacht ik weet wat.. degene die jouw verteld wie die held is, is zelf de held,<diegene heeft jouw tenslotte dan geholpen> en diegene moet jij natekene!!

Oud 09-02-2002, 22:14
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Ten eerste moet je je uitroeptekengebruik wat matigen.

Verder moet je ff denken: welke persoon vind ik nou echt een superpersoon? Je kunt daarbij (lekker cliché en pro-Amerikaans) denken aan zo'n brandweerman van bij het NYC, maar ook aan de leidster van de Suffragettes (naam ff kwijt) die voor vrouwenkiesrecht heeft gestreden of Martin Luther King, denk maar aan dat soort figuren. Maar een onbekend persoon is ook mogelijk, een vriendin kan ook dus.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 23:02
Citaat:
Socratesss schreef:
Ten eerste moet je je uitroeptekengebruik wat matigen.

Was ik net vergete te zegge
<vraagtekens ook wat matigen >

[Dit bericht is aangepast door KrizzZzZZzzjE (10-02-2002).]
Oud 10-02-2002, 00:25
Verwijderd
hoe kunnen wij nou jouw held weten?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 11:41
Aurora
Aurora is offline
Ik vind het nogal raar dat je dus eigenlijk verplicht bent een held te hebben..en besides..zij kunnen toch niet controleren of iemand echt je held is of niet? Wat een onzin zeg..maar goed..verzin gewoon iets joh, een of andere acteur/zanger oid..weetikveel..
Oud 10-02-2002, 14:18
aquafemme
aquafemme is offline
He halloa,

ik moest bij CKV als opdracht ooit een mijn held afbeelden in klei. Ik heb toen ook bij mezelf nagedacht wie is nou eigenlijk een echte held...

Zo kwam ik op de NELSON Mandela wel een held in mijn ogen, ook de brandweermannen van 11 sept. kwamen in mijn gedachten... maar toch ik wou iets wat me dicht bij het hart ligt... Ik dacht terug aan Volendam aan die vreselijke avond/nacht....

Toen de brand uitbrak was er een persoon die helemaal niet aanwezig was op die party, maar wel hielp met mensen uit de 'Hemel' te halen en de andere gedeeltes van die kroeg/discotheek.... Nico Kwakman was zijn naam... hij stierf met een meisje van 13 in zijn armen, en hij had rond de 20 jongeren weten te redden van de vuurzee...

Ik heb het beeldje voor hem gemaakt met nico als sterk persoon en het meisje klein en hulpeloos....

Is dit misschien een idee voor jou?

Oud 10-02-2002, 19:01
Ninnoc
Ninnoc is offline
je oma
mandela
gandhi
eerste vrouwelijke studente (naam vergeten)
een anoniem persoon met een spandoek of verzetselement ofzoiets
een dwaze moeder
majoor Boshart (dat schrijf je anders geloof ik)
een muziekant
een schrijver
Oud 10-02-2002, 20:42
vogeltje
vogeltje is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
heb je ook nog wiskunde huiswerk ?

teering ga zelf gewoon ff lekker wat verzinnen ofozw ..

gggggggggg... ik wist niet dat je boos werd!! rustig maar, reageer hier dan niet op!! sjonge jonge... he... nou...

Oud 10-02-2002, 20:44
vogeltje
vogeltje is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:

Was ik net vergete te zegge
<vraagtekens ook wat matigen >

[Dit bericht is aangepast door KrizzZzZZzzjE (10-02-2002).]
is dat dan zo erg? ik zeg dat altijd met veel vraagtekens of uitroeptekens of punten. zoals je ziet!??

Oud 10-02-2002, 20:47
vogeltje
vogeltje is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
He halloa,

ik moest bij CKV als opdracht ooit een mijn held afbeelden in klei. Ik heb toen ook bij mezelf nagedacht wie is nou eigenlijk een echte held...

Zo kwam ik op de NELSON Mandela wel een held in mijn ogen, ook de brandweermannen van 11 sept. kwamen in mijn gedachten... maar toch ik wou iets wat me dicht bij het hart ligt... Ik dacht terug aan Volendam aan die vreselijke avond/nacht....

Toen de brand uitbrak was er een persoon die helemaal niet aanwezig was op die party, maar wel hielp met mensen uit de 'Hemel' te halen en de andere gedeeltes van die kroeg/discotheek.... Nico Kwakman was zijn naam... hij stierf met een meisje van 13 in zijn armen, en hij had rond de 20 jongeren weten te redden van de vuurzee...

Ik heb het beeldje voor hem gemaakt met nico als sterk persoon en het meisje klein en hulpeloos....

Is dit misschien een idee voor jou?

das wel een heel goed idee!! maar ik heb dan geen foto ofzow... om hem na te tekenen!! heb jij die wel? omdat jij er ook een beeldje van hebt gemaakt? als je die had, hoe kom je daar dan aan? kan ik hem ook krijgen??

Oud 11-02-2002, 10:39
Citaat:
vogeltje schreef:
is dat dan zo erg? ik zeg dat altijd met veel vraagtekens of uitroeptekens of punten. zoals je ziet!??

Oke, ik vind dit eigenlijk geen discussie waard, het maakt me ook nie zo veel uit hoeveel uitroeptekens of wat dan ook je gebruikt.
Maar aan de manier waarop iemand iets schrijft krijg je in je hoofd gelijk een beeld van hoe diegene is <klopt natuurluk bijna nooit, dat beeld>.
En het beeld van jou bij mij is een 15-jarig meisje dat overdreven dolenthousiast over van alles en nog wat is, alles van de daken wil schreeuwen en heel opdringerig haar vragen stelt.

Reageren

Regels voor berichten