Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(= nog steeds Leonoor)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nou... dat is nogal wat...
Heb je ook een vriendje. Maar als zijn ouders op d eeerste plek komen istie zelf ook wel een super-ontzettend-huismusje hoor.. En ik denk niet dat zijn ouders daar dan veel aan kunnen doen. Mja wel iets natuurlijk. Hij leeft wschijnlijk al ze hele leven zo, als je begrijpt wat ik bedoel ![]() Ik denk dat je het er echt heel goed met hem over moet gaan hebben, en misschien wel met zijn ouders erbij. Hij kan wschijnlijk heel moeilijk "nee" zeggen zijn ouders ofzoow... sterkte durmeej!!!
|
Jammer dat je leeftijd er niet bijstaat, maar kinderen/mensen gaan zich in de pubertijd wat meer losmaken van hun ouders dat is normaal. Ook is normaal dat je ouders belangrijk voor je zijn, en dat je ook af en toe wat voor ze doet, niet altijd voor jezelf kiezen.
Je vriend heeft zich dus duidelijk nog niet losgemaakt van zijn ouders,en zijn ouders willen dat waarschijnlijk ook niet. Nu gaat dit ten koste van jou en dat is niet de bedoeling. Je vriend moet dus daarin een balans zien te vinden, tijd voor jou tijd voor de verplichte dingen en tijd voor zijn ouders. Uiteraard moet dit in overleg met z'n ouders. Het is niet jou taak om met zijn ouders te gaan praten vindt ik. Vindt hij dat het allemaal wel meevalt, tsjah dan weet ik het niet..... |
![]() |
|
je moet er even rustig met je vriend over praten, mijn ex was echt een moederskindje, hij kon (bij wijze van spreken) niet zonder zijn moeder naar het toilet.
maar na een babbelte ging het beter. zijn moeder mocht me niet en dat was duidelijk te merken. wat ik ook gedaan heb is iedere keer als hij iets met zijn ouders ging doen, ging ik met mijn vrienden weg. hij had het snel afgeleerd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe ziet jouw vriendengroep eruit? Missy | 39 | 01-07-2010 20:51 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #89 rare kwast | 498 | 13-03-2007 20:42 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin van m'n vader & vriendje Flutterbye | 13 | 11-01-2005 18:16 | |
Psychologie |
Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :( Lil'Girl | 10 | 15-10-2003 18:15 | |
Liefde & Relatie |
De ouders van jouw vriend(in)... CoveredEyes | 46 | 02-09-2003 17:40 | |
ARTistiek |
M'n eerste verhaal.. isaaa | 1 | 29-05-2002 20:19 |