Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jij zit op het o.v.c toch? ik heb altijd al gezegd dat als ik daar zou zitten ik geen leven meer had ![]() ontopic! Ik maak denk ik per WEEK 7 uur huiswerk.. Maar dan wel verdeeld over de week.. dan maak ik op maandag een half uurtje en op dinsdag twee uur bijvoorbeeld...op woensdag helemaal niet en op donderdag een beetje dan op vrijdag niets en dan op zondag weer heel veel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ---- ontopic: geen idee eigenlijk ![]() @ lucy48, Voordat iedereen jaloers kijkt "huh? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ovc = school met hekken ovc = strenge regels ovc = veel huiswerk ovc = kut school ovc = geen vrijheid etc etc marjah dat zijn de vooroordelen hé ![]() tlijkt wel een gevangenis.. tis grootste school van almere.. Ovc = Oost vaarders college ovc = opvang voor criminelen ![]() |
![]() |
|
Ik meestal een half uurtje, en dan heb ik echt geen zin meer
![]() ![]()
|
Ik besteed per dag gemiddeld zo'n 1 a 2 uur per dag aan mn huiswerk. Ook al heb ik niet altijd wat te doen, ik probeer toch iedere dag wat te blijven doen om die regelmaat te houden.
|
maximaal een half uurtje.
Tegenwoordig mogen we namelijk in ongeveer de helft van de lessen zelfstandig werken, waardoor ik het meeste werk wel af heb. Alleen in toetsweken zit ik heel de dag aan m'n leerstof.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hm ik doe best soms helemaal niets, soms een kwartier a halfuur en als ik een lastige repetitie of een vreslag ofzo moet inleveren heb drie kwartier of langer.. Ik zit trouwens in 4 vwo.
Ik maak eigenlijk alleen Frans (heel vaak onverwachte so's), bio (plusjes en minnetjes) en Duits (minnetjes) echt altijd. Andere vakken maken of helemaal niet, of alleen als er gecontroleerd gaat worden of ik verslagen ofzo moet maken.
|
tegenwoordig echt 5minuten per dag ofzo , boeken inpakken , en soms handelingsdelen ofzo...nou oke eerlijk...boekverslagen duren wel iets langer,maar dat zijn er niet veel,maarja op deze manier heb k ook 5havo gehaald ,dus voor mij werkt het wel...
||
Citaat:
![]() het is zeiken.. hmm, ik heb ook nog nagedacht over een huiswerkinstituut.. hoe werkt het daar ongeveer precies ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Ps4 afgepakt door ouders Teikedepeike | 7 | 26-04-2015 08:10 | |
Algemene schoolzaken |
Huiswerk enquête Lieserdd | 3 | 19-11-2008 16:51 | |
Algemene schoolzaken |
Mogelijkheden na schoolverlaten in 5 VWO Expose Yourself | 16 | 03-07-2006 11:12 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoekje naar huiswerk GimmeMath | 49 | 10-04-2004 15:30 | |
Games |
Enquete: Geweld in games mrmateja | 51 | 03-10-2003 14:14 | |
Algemene schoolzaken |
tweede fase dinguz | 17 | 01-02-2002 18:47 |