Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een gruwelijke afkeer voor tmf-id's en the box-chatsessies. Waarom? Omdat de meeste mensen die daaraan meedoen het IQ hebben van een... ehm, nouja een zeer laag IQ iig
![]()
|
Het is gewoon geldklopperij.
![]() Je hebt er niks aan. Alleen naar dat chatten met een kansloze operator SMS'en wat je 70 cent kost en waar je geen donder aan hebt, en de vraag is of ie wel op TV komt. Face My Face vind ik nog wel een beetje origineel.. maar verder... kost je weer zoveel waar je geen zak aan hebt... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
DaSsSs HeEl CoOoOoOl!!!!!!!!
![]() ![]() [edit] Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 16:32. |
![]() |
||
Citaat:
Maar diegenen met het iq van een komkommerplant die ook nog eens geld verspillen om een "1" in te typen op hun mobiel zijn toch echt het ergst. Vervolgens het gemiddelde veel te veel zien zakken, waarmee je het IDmember ook nog eens een minderwaardigheids aansmst... *denkt* LEUK! vor 70 eurocent verneuk je tijdelijk iemands leven ![]()
|
![]() |
Heb ik.
Anderhalf jaar geleden (ik was een van de eersten ![]() Ja, 99% van het volk daar heeft een IQ van minder dan 80, maar er zijn er ook die anders zijn. En daarvan heb ik er nu nog heel wat op MSN. ![]() Tegenwoordig kom ik er niet meer, te druk en te weinig controle. |
![]() |
|
![]() |
geldklopperij, moet paar sms jes sturen om het te activeren enz. plus 70 eurocent voor een berichtje. En dan nog zijn alle berichten waardeloos. In de trent van.
".... LoVe YaH 4-3V3eR!!! wIl jE NeVEr kWijT, PleZZZ laAT dOOr" ik die gedwongen wordt om tmf kijken, omdat we geen andere muziekzender hebben, omdat we een schotel hebben. Rot monopolie van TMF ![]() TMF ![]()
||
Citaat:
*brrr*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen??????????? mira_love | 26 | 05-06-2004 12:33 | |
Muziek |
fafo muziek zender mons | 20 | 14-03-2003 20:14 | |