Advertentie | |
|
![]() |
|
ook heb is een keer een kamer(niet van mij) licht verbouwd op de muziek van Converge, kweet niet meer of 't nou Concubine of Homewrecker was, homewrecker zou wel toepasselijker zijn geweest.
toen kwam ik er achter dat cd's best snel breken maarja gelukkig was 't niet mijn kamer, ik kan daar echt niet tegen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook een keer gedaan. zet een stoel in je kamer neer (zo'n leunstoel) en daarachter een hoopje kussens. Ren vervolgens zo hard je kan naar de stoel toe en probeer een salto te maken in de kussens en kom erachter dat je kamer daar eigenlijk te klein voor is, waardoor je heel gezellig de muur ff kan begroeten. was toen wel 12 ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik was bij een vriendin, en we waren aan het zingen en dansen op heel erg energieke muziek, en opeens sla ik een hele mooie lamp om (kapot dus) die ze van haar oma had gekregen vlak voordat ze overleed.
omg, ik voelde me te schuldig voor woorden ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
k heb n keer bij Dead bodies van Rancid de volumeknop op max gezet en daarbij had ik eenofandere samba-stok gepakt waarmee ik heftig ninja-oefeningen aan het doen was...toen had ik niet gedacht dat het plafond zo laag was en 2vande3 lampen die aan mn plafond hingen vlogen in het rond. K voelde me wel heel stoer though..en k dacht dat het er best koel uitzag..
![]() ![]() toen was mn dag weer goed. ![]()
|
![]() |
ergens achter blijven haken met een extension, die toen ik mn hoofd iets te enthousiast draaide omdat ik niet wist dat ie vastzat eruit werd getrokken inclusief de pluk haar waar die omheen zat. maar das niks bijzonders, ik verlies die dingen altijd en overal volgens mij.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|