Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
neej hijs niet me vriend maar we hebben wel af en toe gezoend... Noujah misschien moet ik hem ook maar heel snel uit me hoofd zetten... Hoewel hij wel erg lief en lekker is ![]() |
![]() |
|
als jullie niets hebben mag hij in principe toch gewoon met ieder meisje zoenen?
maar lijkt het iets te gaan worden tussen jullie (aan de hand van die smsjes) dan lijken z'n gevoelens niet echt oprecht doordat ie met anderen zoent en zou ik hem maar uit m'n hoofd zetten.
||
Citaat:
Je praat er zo onverschillig over dat jullie 'ook wel eens' gezoend hebben dat er schijnbaar niet zo veel achter zat. Dan kan je hem ook niet kwalijk nemen dat ie met andere zoent. Dat ie je steeds opbeld en zegt dat ie van je houd en daarna nog steeds met andere voor je neus staat te zoenen is weer wat anders. Ik snap ook niet dat je er zelf nog niet achter was dat dat dan niet echt de droom jongen is ![]() Vink meer een beetje een player. Zegt misschien wel tegen iedereen dat ie van ze houd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. Verwijderd | 500 | 24-09-2004 16:01 | |
Software & Hardware |
Toets over Microsoft Word Firefly182 | 7 | 17-10-2003 22:02 | |
Seksualiteit |
Eikel/gevoelige plekjes? Jennylicousss | 18 | 01-01-2003 16:39 | |
Seksualiteit |
What do ya like, boyzzzz??? Niccie | 50 | 10-12-2002 08:00 | |
De Kantine |
Aan welke woord heb jij een hekel ? MORTICIA | 128 | 29-08-2002 20:07 |