Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 16:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-10-2003 @ 17:08:
Denk dat ze t nu erg onderschat hebben :/ Waarom zouden ze t anders in de eerste instantie wel toegestaan hebben?
Omdat er zoiets schijnt te bestaan als vrijheid van meningsuiting in Nederland (een leugen, maar ok)?
Oud 26-10-2003, 16:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 26-10-2003 @ 17:21:
Omdat er zoiets schijnt te bestaan als vrijheid van meningsuiting in Nederland (een leugen, maar ok)?
Dus waarom jouw opmerking dan?
Of vind je het zo ongeloofwaardig dat ze de schermutselingen onderschat hadden?
Oud 26-10-2003, 17:33
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-10-2003 @ 17:46:
Of vind je het zo ongeloofwaardig dat ze de schermutselingen onderschat hadden?
Ja, ik denk dat de driehoek (B&W, politie) inmiddels wel ongeveer een idee heeft hoe met dit soort demonstraties om te gaan.
Oud 26-10-2003, 19:51
Toddek
Toddek is offline
die nazi's wilde hierdoor in een goed licht komen.
en dat ging de afa tegen.
op welke manier dan ook dat maakt me echt geen hol uit nazi's moeten gewoon oprotten.
Die mensen hebben ook geen respect voor menings uiting die mensen hebben niet eens respect voor mensen!
En de Afa is niet voor Martijn ofzo de Afa wilde gewoon niet dat extreem rechts ging demonstreren.
en die rellen zijn daarom express dus gekomen omdat ad smit (hoge smeris piet) had gezegt ze mogen demonstreren maar zodra er rellen komen word alles af gekapt ook hun demonstratie zowel die van de Afa en daar waren we opuit. en dat is dus gebeurt want de nazis moesten oprotten oleole.
Oud 26-10-2003, 19:54
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 25-10-2003 @ 22:35:
Typisch Cohen: problemen proberen te voorkomen en zodoende nog grotere scheppen.

Waarom kan de ME wél massaal worden ingezet tegen voetbalvandalen, en niet tegen antifascisten.

Geen enkele vorm van anti-demonstratie toestaan op dezelde tijd en plek van een andere gesanctioneerde betoging, is de oplossing.

En komen die antie,s er toch ? neerknuppelen , die hap!
Uhhhh de ME werd massaal ingezet.
ongeveer 5 busjes en paarden voor niet meer dan 20 Afa's
die niks hadden misdaan.
en trouwens de Afa had ook legaal een demonstratie aangevraagt en gekregen.
Dus waarom zou die ME ingezet moeten worden?
Oud 26-10-2003, 20:44
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 26-10-2003 @ 20:51:
op welke manier dan ook dat maakt me echt geen hol uit nazi's moeten gewoon oprotten.
Die mensen hebben ook geen respect voor menings uiting die mensen hebben niet eens respect voor mensen!
En de Afa is niet voor Martijn ofzo de Afa wilde gewoon niet dat extreem rechts ging demonstreren.
en die rellen zijn daarom express dus gekomen omdat ad smit (hoge smeris piet) had gezegt ze mogen demonstreren maar zodra er rellen komen word alles af gekapt ook hun demonstratie zowel die van de Afa en daar waren we opuit. en dat is dus gebeurt want de nazis moesten oprotten oleole.
Was die demonstratie op een net zo hoog niveau?
Oud 26-10-2003, 21:35
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
De pot verwijt duidelijk weer de ketel dat die zwart ziet. Hoe kun je claimen dat vrijheid van meningsuiting de reden is om met ze te gaan vechten als je tegelijk vindt dat ze "gewoon moeten oprotten"? Jij bent een hypocriet figuur.

Citaat:
Oud 26-10-2003, 22:00
Pax Eversor
Pax Eversor is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:01
Verwijderd
Zo'n betoog komt het imago van links echt ten goede
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:29
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2003 @ 23:01:
Oud 27-10-2003, 03:11
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2003 @ 17:01:
Jouw woorden zijn intrigerend en ik wil me hierbij abonneren op jouw nieuwsbrief.
Oud 27-10-2003, 06:07
resist / exist
resist / exist is offline
Het vrijheid van meningsuiting geld mijn inziens niet voor facisten/racisten..
Waarom hebben we vrijheid van meningsuiting? Omdat we in een "democratie" leven, een democratie is oa. gebasseerd op gelijkheid, als er plaats is in een democratie voor facisten, racisten of meer van dat soort figuren dan kun je het net zo goed geen democratie meer noemen..

"Het enige wat erger is dan een neger is een blanke neger" zou tenslotte een legale leus moeten worden vinden jullie ook niet..
Vrijheid van meningsuiting heeft ook zijn beperkingen en dat is maar goed ook!
En dat er geen ME was?! ik vond die 2 linies ME met daarom 1 nog een linie paarden toch niet echt weinig om ong. 15mensen in te sluiten..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 06:48
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
resist / exist schreef op 27-10-2003 @ 07:07:
voor zover ik weet waren ze niet bezig als racisten
Oud 27-10-2003, 10:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 27-10-2003 @ 07:48:
Nee, maar men was bang om deze aanleiding te gebruiken om hun eigen ideeen via folders en dergelijke te verspreiden.

Ik zie er niet echt t probleem van in. Denk dat de actie van de Afa's alleen maar contraproductief heeft gewerkt. Nu is men net benieuwd naar de ideeen van Nieuw Rechts etc.
Oud 27-10-2003, 10:33
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 27-10-2003 @ 11:10:
Nee, maar men was bang om deze aanleiding te gebruiken om hun eigen ideeen via folders en dergelijke te verspreiden.
deden ze dat dan?
Oud 27-10-2003, 10:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 27-10-2003 @ 11:33:
deden ze dat dan?
Geen idee.
Oud 27-10-2003, 13:42
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 27-10-2003 @ 04:11:
Jouw woorden zijn intrigerend en ik wil me hierbij abonneren op jouw nieuwsbrief.
Catchphrase!
Oud 27-10-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom hebben we vrijheid van meningsuiting? Omdat we in een "democratie" leven, een democratie is oa. gebasseerd op gelijkheid, als er plaats is in een democratie voor facisten, racisten of meer van dat soort figuren dan kun je het net zo goed geen democratie meer noemen...
Die redenatie is zo slecht dat ik er niet eens op ínga.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:50
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Blijkbaar vinden anti-fascisten dat de mening van extreem-rechts over pedofilie bepaalt of pedofilie wel of niet kan. Zo dichten ze extreem-rechts wel erg veel eer toe.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2003 @ 23:01:
En we staan al in zo'n slecht daglicht sinds Volkert en 11 september.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 21:31
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Waarom hebben we vrijheid van meningsuiting? Omdat we in een "democratie" leven, een democratie is oa. gebasseerd op gelijkheid, als er plaats is in een democratie voor facisten, racisten of meer van dat soort figuren dan kun je het net zo goed geen democratie meer noemen..
Que? De vrijheid van meningsuiting bestaat er nu juist uit dat impopulaire en bedreigde meningen bescherming verdienen en ook krijgen. Als je daartoe niet bereid bent, dán kun je het net zo goed geen democratie meer noemen (afgezien van dat het dan eerder júist een democratie is, maar dat is een ander verhaal).

Citaat:
"Het enige wat erger is dan een neger is een blanke neger" zou tenslotte een legale leus moeten worden vinden jullie ook niet..
Absoluut.

Citaat:
Vrijheid van meningsuiting heeft ook zijn beperkingen en dat is maar goed ook!
Ja, laten we alleen mijn mening legaal maken! Dat is veel beter!

Dát verdient pas een
Oud 27-10-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 27-10-2003 @ 22:31:
Que? De vrijheid van meningsuiting bestaat er nu juist uit dat impopulaire en bedreigde meningen bescherming verdienen en ook krijgen. Als je daartoe niet bereid bent, dán kun je het net zo goed geen democratie meer noemen (afgezien van dat het dan eerder júist een democratie is, maar dat is een ander verhaal).

Absoluut.

Ja, laten we alleen mijn mening legaal maken! Dat is veel beter!

Dát verdient pas een
Zeker.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 05:58
resist / exist
Citaat:
Joostje schreef op 27-10-2003 @ 07:48:
Maar wel onder de naam van partijen met racistische ideeen, als zij naamsbekendheid willen werven met zon rotsmoes als een anti-pedo demonstratie kunnen ze de pot op, alsof er hier mensen pro-pedofiel zijn ofzo?! Ja.. 3 mischien, stel je voor..
En het idee dat "wij" alleen meningen toleren die gelijk zijn aan de onze is bullshit, wij toleren de meningen die anderen in een slecht daglicht zetten die werkelijk NERGENS op gebasseerd zijn, (ja huidskleur, dikke vinger dat slaat nerges op) niet, en als je serieus meent dat leuzen als "het enige wat erger is als een neger is een blanke neger" legaal zouden moeten zijn, heeft het waarschijnlijk geen ene zin om die discussie door te voeren aangezien we dan toch op een totaal andere golflengte zitten.. En idd, zie ik die (gelukkig) unieke walgelijke meningen als dat negers minder zouden zijn (en ja, meneer de quote van michiel smit; partijleider nieuw rechts is al 100x langsgekomen, zegt genoeg) het liefst gewoon uitsterven, en zou er zonodig graag een handje bijhelpen

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 06:04.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 06:44
resist / exist
Wat me ook opvalt is hoe iedereen het heeft over "links" en "rechts"..
Mischien dat jullie denken met het feit dat we racisten als michiel smit van de straat houden dat we tegen rechts in het al gemeen zijn, dat is bullshit, ook hoor ik mensen roepen "goh, dat geeft links weer een lekker imago", zelfs vanuit eigen kerk wordt er vrolijk over 1 kam geschoren, beetje zwak hoor...
Omdat ik links ben ben ik het ook eens met volkert zeker?
Beetje die beredenatie hier...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 08:15
Gatara
Gatara is offline
Zwitser zwaargewond na mishandeling

Een 18-jarige Zwitser is zaterdagmiddag op het Stationsplein bij een treffen tussen voor- en tegenstanders van de actiegroep Stop Martijn aangevallen en mishandeld. Hij ontkwam aan zijn belagers door de lobby van een hotel in te vluchten.
De Zwitser liep met een vriend voor CS toen hij plotseling door een paar mannen met bivakmutsen op werd aangevallen. Zeriepen wat extremistische leuzen en sloegen en schopten op de jongen in. Daarna gingen ze ervandoor, sindsdien zijn de heren spoorloos.
De man is naar een ziekenhuis gebracht en met zwaar inwendig letsel opgenomen.
www.at5.nl

Oud 28-10-2003, 08:50
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
resist / exist schreef op 28-10-2003 @ 06:58:
Maar wel onder de naam van partijen met racistische ideeen, als zij naamsbekendheid willen werven met zon rotsmoes als een anti-pedo demonstratie kunnen ze de pot op, alsof er hier mensen pro-pedofiel zijn ofzo?! Ja.. 3 mischien, stel je voor..
Dat iemand of een organisatie racistische ideen heeft, betekent niet dat hij of zij andere meningen niet mag uiten
Oud 28-10-2003, 11:41
Verwijderd
OK, nu misschien weer on-topic?
ik schuif immers aan bij de discussie

In de laatste betogen betreffend het onderwerp pedofilie was iedereen het erover eens dat pedofilie- of het nou uit trauma voort komt of een aangeboren geaardheid is- dwangmatig van aart is. De pedofiel is dus goed en wel beschouwd een persoon die geen controle heeft over zijn gevoelens (logisch) en in het verlengde daarvan geen controle heeft over zijn handelingen. Nou denk ik dat dat laatste met veel zelfdiscipline te voorkomen is, wat naar mijn idee menig pedofiel doet om zich te beheersen.
Dan moet het dus een lijdensweg zijn voor de passieve pedofiel, en veel schaamte betekenen voor de fatsoenlijke actieve. Hoe kun je ze dan beter helpen door te castreren? de sexuele drift verdwijnt, en de daarmee gepaarde moeilijkheden en frustraties.

Overigens begrijp ik niet hoe een gecastreerde pedofiel zich nog kan vergrijpen, daar zijn geilheid net zo groot is als van zijn slachtoffers (over: doodstraf na 3 verkrachtingen).

"Het enige wat erger is dan een neger is een blanke neger"

ik snap niet wat er zo shockerend is aan deze opmerking, wiggers zijn toch triest?

resist/exist, Joostje en Gatara, kom is met jullie argumentatie en feiten waaruit zou blijken dat nieuw-rechts racistische ideeën versprijdt?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:50
red_and_black
red_and_black is offline
ik had er graag bij willen zijn om die michiel smit en zijn hondjes eigenhandig het ziekenhuis in te beuken, maar ja ik moest werken
Oud 28-10-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
red_and_black schreef op 28-10-2003 @ 12:50:
ik had er graag bij willen zijn om die michiel smit en zijn hondjes eigenhandig het ziekenhuis in te beuken, maar ja ik moest werken

wat doe je, straten maken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:58
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 12:55:

nee, ik werk in de horeca, maar was graag met resist/exist meeggegaan!
Oud 28-10-2003, 12:03
Verwijderd
Citaat:
red_and_black schreef op 28-10-2003 @ 12:58:
nee, ik werk in de horeca, maar was graag met resist/exist meeggegaan!
wat denk je dan met een dergelijke actie te bereiken?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:05
resist / exist
Citaat:
Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 12:41:
OK, nu misschien weer on-topic?
ik schuif immers aan bij de discussie

"Het enige wat erger is dan een neger is een blanke neger"

ik snap niet wat er zo shockerend is aan deze opmerking, wiggers zijn toch triest?

resist/exist, Joostje en Gatara, kom is met jullie argumentatie en feiten waaruit zou blijken dat nieuw-rechts racistische ideeën versprijdt?
met een blanke neger wordt geen wigger bedoelt, maar mensen die nog enigzins een warm hard uitdragen naar asielzoekers en vluchtelingen die het moeilijk hebben, ook wordt er toch echt duidelijk gesuggereerd dat een neger "erg" is..

Die quote is letterlijk van de partijleider van nieuw rechts, mischien niet vanuit nieuwrechts zelf, maar het is niet zomaar een lid, maar hun leider, ook is hij uit LPF of LN getrapt (weet zogauw niet meer welke het was) vanwege zijn extreem rechtse ideeen, een partij met een leider die bekend racist is, vind ik genoeg zeggen...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
resist / exist schreef op 28-10-2003 @ 13:05:
met een blanke neger wordt geen wigger bedoelt, maar mensen die nog enigzins een warm hard uitdragen naar asielzoekers en vluchtelingen die het moeilijk hebben, ook wordt er toch echt duidelijk gesuggereerd dat een neger "erg" is..

Dus dhr. Smit begrijp ik hieruit, gaf gelijk een uitwijding over zijn opmerking? lijkt me sterk.
Een neger kan best erg zijn, ligt eraan in welke contex je hem plaatst niks racistisch aan deze opmerking.

Die quote is letterlijk van de partijleider van nieuw rechts, mischien niet vanuit nieuwrechts zelf, maar het is niet zomaar een lid, maar hun leider, ook is hij uit LPF of LN getrapt (weet zogauw niet meer welke het was) vanwege zijn extreem rechtse ideeen, een partij met een leider die bekend racist is, vind ik genoeg zeggen...
ach met dhr. oudkerk in het achterhoofd zie ik al helemaal niet in wat er nou erg is aan dergelijke opmerking. De opmerking is niet racistisch (althans zonder contex iig) en eerder humoristisch bedoeld dan serieus mijns inziens. op 1 dergelijke opmerking kan je nooit een hele persoon, laat staan een hele partij verbeiden. dan kunnen we net zo goed de PvdA extreem-rechts dopen. dus je zal met wat beters moeten komen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Van hun webstek:
*Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten

Dit zijn de momenten waarop het beeld echt wordt bepaald. Deze beeldvorming kan de overheid verbeteren door de criminele elementen in de Marokkaanse gemeenschap met harde hand te verwijderen en uit te zetten naar Marokko. Hierdoor krijgen de hardwerkende en welwillende Marokkanen vanzelf meer aandacht en waardering van onze maatschapij.

Een van uw bijdragen op zo'n site: " er is 1 ding erger dan een neger..een blanke neger ."Gaat dat niet te ver?

" Achteraf wat ongelukkig, ja. Maar je moet die opmerking wel in de context zien. Waar ik op doelde was, dat wij een bepaalde cultuur importeren: die van de ghetto rap. Als ik op een terras in rotterdam zit, zie ik allerlei Hollandse jongens met zo'n panty op hun hoofd langslopen. Dat is toch niet normaal?"

Is dat erg dan?

" Op zich niet. Dat een negroide man zich aan die cultuur optrekt snap ik wel. Maar we mogen best kritisch kijken naar die gangsterrappers, want dat gaat maar van bitches zus en cop killing zo.
Luister, ik ben jong, mag ik dan over die dingen nadenken?"

Toen Michiel Smit (26) onlangs zijn woning in Rotterdam-West uitkwam werd hij aangeklampt door een buurtbewoner. ,,Hij had een auto van vijftien jaar oud voor de deur en zijn huis raakte hij niet kwijt vanwege de slechte buurt.'' Die man wees Smit op Antillianen en Marokkanen die in peperdure
glimmende bolides de stad doorkruisen: ,,Waar betalen die lui dat van?'' Smit maakte er gelijk een zaak van: hou die gasten aan en laat ze op het politiebureau uitleggen waar ze dat allemaal van betalen. Links boos, anti-fascisten woedend, maar Smit beweert dat hij slechts weergeeft wat er leeft op straat. ,,Ik ben niet het type dat zegt: Wij besturen de stad. Ik probeer aan de kant van de mensen te staan'', zegt Smit
in zijn stamkroeg.

Michiel Smit, gemeenteraadslid van Leefbaar Rotterdam, wil dat jongeren in
een Porsche worden aangehouden en ondervraagd over de herkomst van hun auto.
Somaliërs die een delict hebben gepleegd, moeten het land uit, vindt hij.
Dat hij voor extreem rechts wordt uitgemaakt, deert hem niet. `Je moet
ergens beginnen.'

enzovoort enzovoort. De hele partij ziet maar een probleem, de islam.

Voor de rest zijn hun beleidsvoorstellen nauwelijks gedefinieerd.
Oud 28-10-2003, 12:21
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 13:03:
wat denk je dan met een dergelijke actie te bereiken?
geen doorgang aan die lijers geven, geen nazis in de straten van amsterdam!
Oud 28-10-2003, 12:25
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
red_and_black schreef op 28-10-2003 @ 13:21:
...wel jammer dat je dat er niet mee bereikt
Oud 28-10-2003, 12:31
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Jij vind dat mensen die eventueel nationaal-socialistische ideen kunnen hebben, geen rect op bewegingsvrijheid hebben?
Oud 28-10-2003, 12:58
resist / exist
Citaat:
Joostje schreef op 28-10-2003 @ 13:31:
Jij vind dat mensen die eventueel nationaal-socialistische ideen kunnen hebben, geen rect op bewegingsvrijheid hebben?
Niet in het uiten van hun mening wat mij betreft, net als alle andere facistische ideologien, stalinisten etc.
En benfatto reageert zo bijdehand dat ik er de moeite niet voorneem er op in te gaan...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:00
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
resist / exist schreef op 28-10-2003 @ 13:58:
Niet in het uiten van hun mening wat mij betreft, net als alle andere facistische ideologien, stalinisten etc.
Waarom
Oud 28-10-2003, 13:00
resist / exist
Citaat:
little nemo schreef op 28-10-2003 @ 13:25:
...wel jammer dat je dat er niet mee bereikt
Dat bereik je natuurlijk nooit 100% maar je ontneemt ze wel hun stem en dat was het doel van die demo..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:05
resist / exist
Citaat:
Joostje schreef op 28-10-2003 @ 14:00:
Waarom
Omdat ik niet vind dat er enige tolerantie moet zijn voor meningen waarbij het draait om verheerlijking van een bepaalde groep danwel het kleineren van anderen gebasseerd op totaal belachelijke dingen, wat huidskleur kan zijn, maar ook geloof etc.
Iedereen hoort gelijke rechten te hebben punt...
En dan kun je zeggen dat zij dan ook rechts hebben op demonstreren, maar dat vind ik danweer niet omdat zij anderszeids weer de gelijke rechten aantasten door hun mening te uiten...
En zeg dan niet dat ze alleen maar tegen pedofiele demonstreren, want demonstreren doe je om mensen te overtuigen, alsof er nog iemand overtuigd moet worden over dat pedofielie fout is?!
Ze doen het hier puur om de naamsbekendheid en daarmee hun facistische ideologien...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
resist / exist schreef op 28-10-2003 @ 14:05:
Omdat ik niet vind dat er enige tolerantie moet zijn voor meningen waarbij het draait om verheerlijking van een bepaalde groep danwel het kleineren van anderen gebasseerd op totaal belachelijke dingen, wat huidskleur kan zijn, maar ook geloof etc.
Nou dan. Het doet er helemaal geen zak toe waar jij denkt dat hun ideologie al dan niet op gebaseerd is; het gaat om de vrijheid van meningsuiting, een mensenrecht, weet je wel.

Citaat:
En dan kun je zeggen dat zij dan ook rechts hebben op demonstreren, maar dat vind ik danweer niet omdat zij anderszeids weer de gelijke rechten aantasten door hun mening te uiten...
Huh? Een mening tast nimmer rechten aan.

Citaat:
En zeg dan niet dat ze alleen maar tegen pedofiele demonstreren, want demonstreren doe je om mensen te overtuigen, alsof er nog iemand overtuigd moet worden over dat pedofielie fout is?!
Ze doen het hier puur om de naamsbekendheid en daarmee hun facistische ideologien...
Ja dus?
Oud 28-10-2003, 13:13
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
resist / exist schreef op 28-10-2003 @ 14:05:
Bedoel je nu niet racistisch ipv fascistisch?

Citaat:
En dan kun je zeggen dat zij dan ook rechts hebben op demonstreren, maar dat vind ik danweer niet omdat zij anderszeids weer de gelijke rechten aantasten door hun mening te uiten
Ze stellen specifieke maatregelen tegen pedofielen voor. Dus of het alleen om namsbekendheid gaat, vraag ik me af. Er deden ook nog eens mensen mee aan de demo die geen extreem-rechtse sympatien hadden.
Oud 28-10-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 28-10-2003 @ 13:15:
.*stuk over Michiel Smit*
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

met zo'n stukje website toon je natuurlijk niks aan
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:23
resist / exist
[QUOTE]Joostje schreef op 28-10-2003 @ 14:13:
Bedoel je nu niet racistisch ipv fascistisch?

QUOTE]

Hmm, weet niet zeker maar volgens mij zei ik ookr acistisch (overigens denk er bij facisme hetzelfde over, daar niet van, maar in dit geval racistisch dus..)

En McCaine, is het ook geen mensenrecht niet gediscrimineerd te worden? Zoniet dat moet dat er mijn inziens maar zo gauw mogelijk komen, zo wel dan telt zoiets zwaarder als de vrijheid van meningsuiting mijn inziens..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:24
resist / exist
Citaat:
Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 14:22:
quote:

Neeh stel je voor, die nieuw rechts site is vast gehackt door antifacisten en er staat vast allemaal onzin op
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
moet je toch eerst kunnen bewijzen dat ze nazi's zijn natuurlijk. dat is stap één en die is men bij de afa wonder o wonder natuurlijk vergeten
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:26
resist / exist
Het gaat over nationalisten, niet over nazi's, en spreek red en black soms voor heel antifacistisch nederland? Neeh dus vlieg op met "bij afa dit" "bij afa dat"
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:27
resist / exist
Citaat:
Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 12:55:

Waar slaat dit op dan?..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:28
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 14:22:
quote:

moet ik m gaan schaduwen ofzo?
Reageren

Regels voor berichten