Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of vind je het zo ongeloofwaardig dat ze de schermutselingen onderschat hadden?
||
Citaat:
|
die nazi's wilde hierdoor in een goed licht komen.
en dat ging de afa tegen. op welke manier dan ook dat maakt me echt geen hol uit nazi's moeten gewoon oprotten. Die mensen hebben ook geen respect voor menings uiting die mensen hebben niet eens respect voor mensen! En de Afa is niet voor Martijn ofzo de Afa wilde gewoon niet dat extreem rechts ging demonstreren. en die rellen zijn daarom express dus gekomen omdat ad smit (hoge smeris piet) had gezegt ze mogen demonstreren maar zodra er rellen komen word alles af gekapt ook hun demonstratie zowel die van de Afa en daar waren we opuit. en dat is dus gebeurt want de nazis moesten oprotten oleole.
||
Citaat:
ongeveer 5 busjes en paarden voor niet meer dan 20 Afa's die niks hadden misdaan. en trouwens de Afa had ook legaal een demonstratie aangevraagt en gekregen. Dus waarom zou die ME ingezet moeten worden?
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het vrijheid van meningsuiting geld mijn inziens niet voor facisten/racisten..
Waarom hebben we vrijheid van meningsuiting? Omdat we in een "democratie" leven, een democratie is oa. gebasseerd op gelijkheid, als er plaats is in een democratie voor facisten, racisten of meer van dat soort figuren dan kun je het net zo goed geen democratie meer noemen.. "Het enige wat erger is dan een neger is een blanke neger" zou tenslotte een legale leus moeten worden vinden jullie ook niet.. ![]() Vrijheid van meningsuiting heeft ook zijn beperkingen en dat is maar goed ook! En dat er geen ME was?! ik vond die 2 linies ME met daarom 1 nog een linie paarden toch niet echt weinig om ong. 15mensen in te sluiten.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie er niet echt t probleem van in. Denk dat de actie van de Afa's alleen maar contraproductief heeft gewerkt. Nu is men net benieuwd naar de ideeen van Nieuw Rechts etc.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dát verdient pas een ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het idee dat "wij" alleen meningen toleren die gelijk zijn aan de onze is bullshit, wij toleren de meningen die anderen in een slecht daglicht zetten die werkelijk NERGENS op gebasseerd zijn, (ja huidskleur, dikke vinger dat slaat nerges op) niet, en als je serieus meent dat leuzen als "het enige wat erger is als een neger is een blanke neger" legaal zouden moeten zijn, heeft het waarschijnlijk geen ene zin om die discussie door te voeren aangezien we dan toch op een totaal andere golflengte zitten.. En idd, zie ik die (gelukkig) unieke walgelijke meningen als dat negers minder zouden zijn (en ja, meneer de quote van michiel smit; partijleider nieuw rechts is al 100x langsgekomen, zegt genoeg) het liefst gewoon uitsterven, en zou er zonodig graag een handje bijhelpen ![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 06:04. |
![]() |
|
![]() |
Wat me ook opvalt is hoe iedereen het heeft over "links" en "rechts"..
Mischien dat jullie denken met het feit dat we racisten als michiel smit van de straat houden dat we tegen rechts in het al gemeen zijn, dat is bullshit, ook hoor ik mensen roepen "goh, dat geeft links weer een lekker imago", zelfs vanuit eigen kerk wordt er vrolijk over 1 kam geschoren, beetje zwak hoor... Omdat ik links ben ben ik het ook eens met volkert zeker? Beetje die beredenatie hier... |
![]() |
|
Zwitser zwaargewond na mishandeling
Een 18-jarige Zwitser is zaterdagmiddag op het Stationsplein bij een treffen tussen voor- en tegenstanders van de actiegroep Stop Martijn aangevallen en mishandeld. Hij ontkwam aan zijn belagers door de lobby van een hotel in te vluchten. De Zwitser liep met een vriend voor CS toen hij plotseling door een paar mannen met bivakmutsen op werd aangevallen. Zeriepen wat extremistische leuzen en sloegen en schopten op de jongen in. Daarna gingen ze ervandoor, sindsdien zijn de heren spoorloos. De man is naar een ziekenhuis gebracht en met zwaar inwendig letsel opgenomen. www.at5.nl ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
OK, nu misschien weer on-topic?
ik schuif immers aan bij de discussie ![]() In de laatste betogen betreffend het onderwerp pedofilie was iedereen het erover eens dat pedofilie- of het nou uit trauma voort komt of een aangeboren geaardheid is- dwangmatig van aart is. De pedofiel is dus goed en wel beschouwd een persoon die geen controle heeft over zijn gevoelens (logisch) en in het verlengde daarvan geen controle heeft over zijn handelingen. Nou denk ik dat dat laatste met veel zelfdiscipline te voorkomen is, wat naar mijn idee menig pedofiel doet om zich te beheersen. Dan moet het dus een lijdensweg zijn voor de passieve pedofiel, en veel schaamte betekenen voor de fatsoenlijke actieve. Hoe kun je ze dan beter helpen door te castreren? de sexuele drift verdwijnt, en de daarmee gepaarde moeilijkheden en frustraties. Overigens begrijp ik niet hoe een gecastreerde pedofiel zich nog kan vergrijpen, daar zijn geilheid net zo groot is als van zijn slachtoffers ![]() "Het enige wat erger is dan een neger is een blanke neger" ik snap niet wat er zo shockerend is aan deze opmerking, wiggers zijn toch triest? ![]() resist/exist, Joostje en Gatara, kom is met jullie argumentatie en feiten waaruit zou blijken dat nieuw-rechts racistische ideeën versprijdt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die quote is letterlijk van de partijleider van nieuw rechts, mischien niet vanuit nieuwrechts zelf, maar het is niet zomaar een lid, maar hun leider, ook is hij uit LPF of LN getrapt (weet zogauw niet meer welke het was) vanwege zijn extreem rechtse ideeen, een partij met een leider die bekend racist is, vind ik genoeg zeggen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten Dit zijn de momenten waarop het beeld echt wordt bepaald. Deze beeldvorming kan de overheid verbeteren door de criminele elementen in de Marokkaanse gemeenschap met harde hand te verwijderen en uit te zetten naar Marokko. Hierdoor krijgen de hardwerkende en welwillende Marokkanen vanzelf meer aandacht en waardering van onze maatschapij. Een van uw bijdragen op zo'n site: " er is 1 ding erger dan een neger..een blanke neger ."Gaat dat niet te ver? " Achteraf wat ongelukkig, ja. Maar je moet die opmerking wel in de context zien. Waar ik op doelde was, dat wij een bepaalde cultuur importeren: die van de ghetto rap. Als ik op een terras in rotterdam zit, zie ik allerlei Hollandse jongens met zo'n panty op hun hoofd langslopen. Dat is toch niet normaal?" Is dat erg dan? " Op zich niet. Dat een negroide man zich aan die cultuur optrekt snap ik wel. Maar we mogen best kritisch kijken naar die gangsterrappers, want dat gaat maar van bitches zus en cop killing zo. Luister, ik ben jong, mag ik dan over die dingen nadenken?" Toen Michiel Smit (26) onlangs zijn woning in Rotterdam-West uitkwam werd hij aangeklampt door een buurtbewoner. ,,Hij had een auto van vijftien jaar oud voor de deur en zijn huis raakte hij niet kwijt vanwege de slechte buurt.'' Die man wees Smit op Antillianen en Marokkanen die in peperdure glimmende bolides de stad doorkruisen: ,,Waar betalen die lui dat van?'' Smit maakte er gelijk een zaak van: hou die gasten aan en laat ze op het politiebureau uitleggen waar ze dat allemaal van betalen. Links boos, anti-fascisten woedend, maar Smit beweert dat hij slechts weergeeft wat er leeft op straat. ,,Ik ben niet het type dat zegt: Wij besturen de stad. Ik probeer aan de kant van de mensen te staan'', zegt Smit in zijn stamkroeg. Michiel Smit, gemeenteraadslid van Leefbaar Rotterdam, wil dat jongeren in een Porsche worden aangehouden en ondervraagd over de herkomst van hun auto. Somaliërs die een delict hebben gepleegd, moeten het land uit, vindt hij. Dat hij voor extreem rechts wordt uitgemaakt, deert hem niet. `Je moet ergens beginnen.' enzovoort enzovoort. De hele partij ziet maar een probleem, de islam. Voor de rest zijn hun beleidsvoorstellen nauwelijks gedefinieerd.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En benfatto reageert zo bijdehand dat ik er de moeite niet voorneem er op in te gaan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen hoort gelijke rechten te hebben punt... En dan kun je zeggen dat zij dan ook rechts hebben op demonstreren, maar dat vind ik danweer niet omdat zij anderszeids weer de gelijke rechten aantasten door hun mening te uiten... En zeg dan niet dat ze alleen maar tegen pedofiele demonstreren, want demonstreren doe je om mensen te overtuigen, alsof er nog iemand overtuigd moet worden over dat pedofielie fout is?! Ze doen het hier puur om de naamsbekendheid en daarmee hun facistische ideologien... |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 12:41: resist/exist, Joostje en Gatara, kom is met jullie argumentatie en feiten waaruit zou blijken dat nieuw-rechts racistische ideeën versprijdt? -------------------------------------------------------------------------------- met zo'n stukje website toon je natuurlijk niks aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Joostje schreef op 28-10-2003 @ 14:13:
Bedoel je nu niet racistisch ipv fascistisch? QUOTE] Hmm, weet niet zeker maar volgens mij zei ik ookr acistisch (overigens denk er bij facisme hetzelfde over, daar niet van, maar in dit geval racistisch dus..) En McCaine, is het ook geen mensenrecht niet gediscrimineerd te worden? Zoniet dat moet dat er mijn inziens maar zo gauw mogelijk komen, zo wel dan telt zoiets zwaarder als de vrijheid van meningsuiting mijn inziens.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |