Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wel:
* Anneee (Anne) *Sublime(Ditte) *Dreamerfly(MariaMne) *lovetear(Martien) Misschien: Niet: Ik weet trouwens niet hoe lang ik kan blijven, ik denk niet dat ik al te laat thuis kan komen, maar dan zal ik waarschijnlijk alleen het eten 's avonds missen. aparte namen hier trouwens(op anne na dan ![]()
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 19:38. |
![]() |
|
Njah dan kan ik zelf dus waarschijnlijk niet, mijn agenda zit vanaf de 15e tot 1 januari volgeboekt met verjaardagen afspraken en feestjes...
Ik zal wel even kijken of ik tijd kan vrijmaken maar denk neit dat het me gaat lukken... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
kan er ook een lijstje bij met héél misschien, waarschijnlijk niet?
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Hmmm zet mij overigens maar op de misschien lijst...de verjaardagen zijn toch vrijdags en zaterdags dus misschien dat ik mijn zondag nog vrij kan houden dan....mits ik geen slapende visite krijg of met mijn nichtjes zit opgescheept...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar uhm dat vind ik eigenlijk wel fijner ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Zal d'r ff lief aankijken)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Concentratie is weg, inspiratie ook zo'n beetje... Maar ach, komt vast wel weer goed ![]() Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) Niet: Misschien; meer dan mijn best kan ik niet doen en hoe onverwacht kan het leven wenden ![]()
|
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) Niet:
|
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: heeft deze optie nut?
||
Verwijderd
|
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: Leonoor (Leonie) Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Genesis(Edwin) Niet: * Leonoor (Leonie) *Komt alleen als hem verteld wordt wat er precies gedaan gaat worden* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) Niet: * Leonoor (Leonie)
||
Citaat:
als edwin ook komt, hoeven we tenminste niet alleen te reizen, toch Gen?
||
Citaat:
![]() ach weet je wat? we passen de lijst even aan, en dan kom ik ook: Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: * Leonoor (Leonie) ![]() ![]() |
![]() |
|
In dat geval heb ik ook wel wat geregeld
![]() Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) * Secreet (Mylène) * Devotee (Rachel) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: * Leonoor (Leonie) Nou super marianne, kun je met ons in ieder geval mee, kom je nu wel? ![]()
|
ik denk niet dat er mensen zijn die op mijn aanwezigheid zitten te w88 en aangezien ik denk dat ik het financieel niet kan veroorloven, en daarnaast het te vermoeiend voor me zal zijn
![]() heb ik besloten mijn naam voorlopig even bij misschien te zetten...maar ik denk dat het niet wordt ![]() Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) * Secreet (Mylène) * Devotee (Rachel) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Streepje (Gemma)Heelheel misschien.. Niet: * Leonoor (Leonie)
|
![]() |
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) * Secreet (Mylène) * Devotee (Rachel) * Hannibal (Dharma) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Streepje (Gemma)Heelheel misschien.. Niet: * Leonoor (Leonie) Dit wordt dan maar weer eens mijn Nederland weekend, mijn zusje is die dag erna ook jarig, dus dat kan ik mooi combineren. Maartje, kan ik bij jou slapen, of anders, Fannie kan ik met jou meereizen? Haakjeopenen alsnienietniet Pdan Q en P als en alleen als R impliceert R haakjesluiten
||
Citaat:
Je mag met mij mee reizen, graag zelfs, ik hou niet zo van alleen ![]() ![]() Volgens mij is er besloten dat ik kom ![]() Uhmz, mjah, houd het op 'zeer waarschijnlijk' ![]()
|
|