Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik een blauwe wijde broek Zwart spagettibandjestruitje Zwart truitje met lange mouwen Zwart t shirt met capuchon Grijze Lowlands trui Zwarte kniekousen En nog steeds koud ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel leuk van de Oor dat ze zoiets doen, en grappig dat er ook mensen zijn die het echt gebruiken ![]() |
![]() |
|
ik heb aan:
witte string paarse pyjamabroek lichtgeel hempje met spaghettiebandjes zwart wado kickboxing license to kick butt tshirt en tis koud, ga straks m'n bed in, daar is het wel warm wijzig: heb nu ook een badstofpyjamajas van mijn vriendje aan
Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 22:06. |
![]() |
|
roze gestreepte broek
licht roze shirtje met lange mouwen zwart Das Pop shirtje roze sokken zwarte schoenen roze riem zwarte studs riem verschillende tinten roze rubberen armbandjes roze vierkant glitter horloge roze boedha armband glitter spike armbandje Oh, I just love black and pink... ![]()
|
- donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijpen en splitten onder in de pijpen
- paars t-shirtje met witte strepen - zwart fleece ritsvestje - witte sokken + wit ondergoed - los haar - zilveren kettinkje, zilverkleurig horloge en felgekleurde plastic armbandjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Broek carhartt -shirtje rise against -rood vest met wat grijze dingetjes d'r op (h&m) |
![]() |
|
Een vale uitlopende spijkerbroek van Miss Etam
![]() Zwart/rood geblokte vans rood vest zwarte riem met rode doodshoofdjes En een groen T-shirt met de Quote van thom yorke erop. Net gemaakt en ik heb 'm (heel toepasselijk) verneukt. Weer 10 euro weggegooid ![]()
|
zwarte broek met persvouw
zwart/wit halterjurkje er over heen met gekleurde biesjes straples bh, string pantykousjes zwart/rood/geelstreepte trui omdat het koud is veel te hoge pumps maar mn andere zijn kapot heleboel parels ommn middel parelarmbandje parelknopjes En geen zin.
|
zwart t-shirtje met laaguitgesneden hals (we)
zwart ribcolbertje met heel iets uitlopende mouw (only) blauwe versleten spijkerbroek (only) zwart/wit geblokte riem (chill out) rode burlingtons hoge zwart/grijze puntlaarzen met gesp bovenaan (dick boons) haar los, iets naar buiten gefohnd langere zilverkleurige *blingbling* oorbellen (six) + ring, armbandjes, ketting (ook zilver)
|
zwart hempje met zilveren draak
![]() roze sweater met capuchon (schrijf je dat zo? ![]() zwart Endymaeria t-shirt met felgroene print dunne wijde vale kapotte spijkerbroek gifgroene sokken blauwe Vans zwarte BH zwart-paars-glitter gestreept slipje
|
- donkerblauw met geel gestreepte broek met wijduitlopende pijpen
- geel t-shirtje met bloemprint - donkerblauw spijkerjasje - witte sokken en wit ondergoed - los haar - zilveren kettinkje, zilverkleurig horloge en plastic gekleurde armbandjes
|
![]() |
zwarte wikkelrok tot mijn knie
zwart/groen gestreepte panty groen spaghettitruitje groen/zwart gestreepte strakke longsleeve daarover een zwart/blauw gestreept afzakshirtje grijze sjaal en een rood/oranje sjaal zwarte dr Martens achtige halfhoge laarsjes met stalen neuzen kort rood haar, lekker wild. Klein beetje make-up |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat zoooo hip worden, kzweer het bij m'n pony. Echt binnen een jaar tijd loopt iedereen in Kappa, Cars, witte sportsokken en Nikes, fout hardcore plaatje er bij en hiephoi feest. Back to the 90's ![]()
|
Ik draag op het moment (buiten mijn ondergoed) een donkerblauwe velouren rok met een iets lichter blauwe superman-truitje en een nog lichter blauw vest.
verder heb ik een panty aan en een paar witte sokken en een onderrok. Aan mijn voeten heb ik 1 paar Bickenstocks zitten. qua sieraden alleen mijn horloge, mijn kruisje (aan een ketting) en mijn ring en mijn rozenkrans om mijn pols. Zo tevreden??
|
lichtbruine ribbroek, lekker lang
zwart wollen truitje bruine gevlochten riem bruine leren laarsjes dikke parelketting + armband ![]() en buiten een zwarte gehaakte shawl en een groenbruin beetje baeballachtig jack, maar dan stoer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |