Advertentie | |
|
![]() |
|
ik he been tmf id ja vetttttttttttttttttttt
http://tomamg.tmf.nl ![]() Nee, ik hang werkelijk uren rond op die site.. ureennnn..kan er geen genoeg van krijgen.*NOT*
|
als je op mensen wil stemmen kan je net zogoed naar zown site gaan waar je iedereen kan aflopen kraken...
maar volgens iemand die ik ken kan je er weinig mee...hij had zown id aangemaakt om te kijken wat t was, maar dat was dus nix... nja je kan er wel prijzen mee winnen.... ![]() met van die ´zangers´/´artiesten´ waarmee ik niej eens een meet en greet zou willen hebben of waarvan ik naar een secret showcase zou willen.. maar das mijn mening ![]()
|
Eigenlijk moet je die onzin gewoon boycotten.
Je kan echt geen zender meer zien of er staat wel zo een balkje onderaan je beeldscherm die allemaal onzin verkondigd. Op tmf is het dat walgelijke tmfchat inclusief lelijke bekken en zogenaamd leuk commentaar van de operator, op the box zijn het contactadvertenties en dingen als "hardcore 4 life", en op mtv bullshit over sterren die je niet wilt weten zoals Madonna heeft een nieuw accent ofzo ![]() Als we het nou gewoon massaal boycotten verdienen ze er ook niets meer aan en gaat het weg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gratis mn reet. wat betaal je wel niet voor die berichten e.d. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |