Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik proef jaloesie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb op dit moment wel andere problemen. Maja dat is een ander topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Flirten, verleiden.. dat is een spelletje en wordt ook door velen gespeeld. Maar liefde? Houden van? En als Dark Voice jou te letterlijk neemt heb jij je stelling dus niet goed geformuleerd. Iemand moet niet 'even na te hoeven denken' om te begrijpen wat jij bedoelt, jij moet zeggen wat je bedoelt. Mja, je scheert gewoon ontzettend over 1 kam gebaseerd op 2 mensen die je kent.. |
![]() |
|
![]() |
En ik vind dat mensen dat iedereen veel te letterlijk opvatten. Niet iedereen natuurlijk. Uitzonderingen zijn er altijd. En dan heb ik het nog niet eens over mensen van hetzelfde geslacht of bekende personen of mensen die veel te jong en veel te oud zijn en al die domme dingen wat iedereen zit op te noemen.
Maar ook als ben je lelijk. Verliefd worden is niet iets wat je zelf in de hand hebt. Daar is iedereen het mee eens. Maar als je het goed speelt dus kun je wel zorgen dat andere mensen verliefd op je worden. Eerste indruk is belangrijk. Als iemand een goeie eerste indruk van je heeft is de rest geen probleem meer zolang je het goed doet. Je kunt ook een goeie indruk maken als je lelijk bent. Als een meisje echt onder de indruk van je is omdat je zo ongelofelijk aardig bent of grappig. Krijgen lelijke mensen dat geen knappe mensen ofzo? wtf is dat nou weer. Wie zit hier nou fout..
||
![]() |
Citaat:
![]() Liefde is een spelletje, als je het goed speelt kan je BIJNA iedereen meekrijgen. Iedereen weer happy ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat versta jij eigenlijk onder liefde? Een beetje neuken en elkaar vriendje en vriendinnetje noemen? Nogmaals.. het flirten en verleiden is een spel, het houden van wat in een later stadium volgt niet. Mijn ouders waren niet 20 jaar lang een spelletje aan het spelen, ik speel niet al 6 maanden een spelletje en zo iedereen die een serieuze relatie heeft. In het beginstadium speel je het spel van verleiden en wie daar heel goed in is zal meer mensen krijgen dan iemand die er niets van kan (heeft veel met zelfvertrouwen te maken overigens), dat is waar. Maar in die manier van 'krijgen' zit geen enkele garantie dat wie beter is in het spel ook meer kans heeft op liefde (want onder liefde versta ik dus houden van..). Eerder het tegenovergestelde, omdat spelletjes verslavend zijn.. vooral als je het goed kan. |
![]() |
|
![]() |
Staat er krijgen of houden? Als je eenmaal iemand hebt moet je hem ook nog houden he en dat is ook wel een beetje een spelletje. Maar als je eenmaal zover bent dat je echt van elkaar houdt, dan is het idd game over. Maar het staat dus ook krijgen of was dat ook niet duidelijk. Liefde is een ruim begrip.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liefde is een ruim begrip ja, als je het zo gaat zien. Liefde voor dieren, liefde voor familie, liefde voor muziek etc. Ja, liefde is heel ruim. Maar goed.. Je stelling is dus eigenlijk dat wanneer je goed bent in het spel der verleiding (niet der liefde want dat is geen spel) je bijna iedereen kunt krijgen. Nou, met die stelling kan ik het redelijk eens zijn. Al zou ik zeggen meer mensen voor je winnen dan wanneer je slecht bent in het spel der verleiding. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken zat mensen waar ik NOOIT wat mee zou willen, simpelweg omdat ze (naar mijn mening) te dom zijn. Die mensen wil ik nooit, omdat ze nou eenmaal niet slim kunnen worden. Ik ken ook zat mensen die ik gewoon te lelijk vind. Waar ik me niet toe aangetrokken voel. En dan kunnen die mensen doen wat ze willen, maar mij krijgen ze niet over die lijn. En is het ook wel eens bij je opgekomen dat veel mensen al een relatie hebben? Ikzelf dus ook. Daarom zou sowieso niemand anders mij kunnen krijgen. En als iemand inderdaad miljoenen aan mij wil geven, dan neem ik ze van harte aan, maar mij krijgen (een relatie ofzo) dat nooit. En als iemand zich helemaal gaat verbouwen, dan maakt hij zijn aanzien bij mij alleen maar minder, omdat ik niet houd van obsessieve mensen met ziekelijke ideeën. Dan is die persoon sowieso niet meer zichzelf en dan moet ik hem nog niet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je stelling klopt van geen kanten. En ik ben het er ook niet mee eens dat je dan bijna iedereen kunt krijgen. Misschien kun je meer mensen krijgen (jezus, wat een kutwoord is het ook, iemand krijgen..maargoed) dan een heel verlegen, niet sociaal begaafd iemand, maar dat is op zich niet zo heel moeilijk. De stelling: Iedereen kan -bijna- iedereen krijgen slaat gewoon nergens op. Misschien kun je in totaal 4 procent van de mensen krijgen die je wil. Want niet iedereen valt op iedereen en niet iedereen voelt zich tot iedereen aangetrokken. Iedereen heeft een andere smaak. Aantrekkingskracht valt gewoon niet te veranderen, hoeveel iemand persoonlijk ook wil veranderen. En kritische mensen vallen echt niet voor de eerste de beste gladjanus die hij/zij tegenkomt. Smaken verschillen en hoe cliché het ook is, over smaak valt niet te twisten. Dat is nu zo, dat zal altijd zo blijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We zijn allemaal alleen maar mensenlijk. Je emoties heb je niet onder controle. En verliefd worden ook niet. Een echte player is veel meer dan een gladjanus.
|
Verwijderd
|
Dat verhaaltje werkt alleen als het meisje in kwestie jou sowieso al leuk vindt. Als ze echt van haar vriend houdt, zal ze:
a) rekening met hem houden (wordt hij ook niet zo jaloers) b) het weinig uitmaken dat ze lol met jou heeft (want meer is het gewoon niet voor haar) En om op je stelling terug te komen, ik ben het eens met Marcade: liefde is een gevoel. Als je een spelletje wil spelen, koop een X-box ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ******** al zegt: Dan moet ik hem in de eerste instantie al leuk vinden/goed met hem op kunnen schieten. Dan zou het ook nog eens slecht moeten gaan in mijn eigen relatie. Dan zou ik ook nog eens verliefd op hem moeten worden. En dan zou het uiteindelijk zo slecht moeten gaan in mijn relatie dat ik die relatie opgeef voor die jongen. En maybe.. maybe gebeurt dat eens. Maar dan is dat 1 jongen en dat betekent niet dat hij bijna ieder meisje zou krijgen die hij wil hebben. Dit zijn allemaal maar uitzonderlijke, aparte gevallen. Over het geheel is er denk ik niemand die bijna iedereen zou kunnen krijgen die hij wil. En als het al zo diepzinnig is met zo'n jongen dat je er fantastisch mee kunt praten, dat je langzaam verliefd wordt en langzaam van hem gaat houden en er zelfs je relatie voor opgeeft, dan kun je het IMHO geen spelletje (meer) noemen,. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Psycholoog Carl Jung zei: "Als twee personen elkaar ontmoeten lijkt het op wat er gebeurt als twee scheikundige stoffen met elkaar in contact komen: is er een reactie dan veranderen ze allebei in iets anders." Je verandert en er gebeurt iets in je lichaam. Waar komen de vlinders vandaan? Het heeft alles te maken met neurotransmitters in de hersenen. Dat zijn stoffen die prikkels overdragen tussen zenuwcellen en tussen zenuwcellen en spieren.
Verliefd worden/zijn heb je niet onder controle. Als ik wil kan ik jou verliefd op mijn anus maken. Sla je gewoon net zolang op je kop totdat die dooie neurotransmitters van je beginnen te werken. En er is een manier om iemand verliefd op jou te maken. We zijn maar mensen en die gare neurotransmitters heb je niet onder controle. En ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Tsjah, wat bedoel je met krijgen? Voor 1 avondje of een serieuze relatie. Voor 1 avondje kun je al die sletjes (lees: meiden die denken dat ze stoer zijn en al die gozers af gaan, zonder te denken aan Pfeipher e.d.) wel krijgen ja, maar voor de serieuze relaties moet je toch echt bij 'normale' types zijn. Ik vind die mensen die op 1 avond met tig anderen zoenen zo fout
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |