Advertentie | |
|
![]() |
|
Yeah!! Deze aflevering was weer supergrappig!! Der kunnen weer heel wat uitspraken op mijn sait
![]() Vooral dat van Luke: "Taylor, no, no, no, no, and every day from now on ‘til the end of my life, I am gonna come in here and say, "Taylor, no!" And when I die, I’m gonna have them freeze me next to Ted Williams, and when they find the cure to what I died of and they unfreeze me, my first words are gonna be, "How’s Ted?" followed closely by, "Taylor, no!"" Of dat van Lorelai: LORELAI: [answers phone in high voice] Hello? Hello, um, this is Rory Gilmore. I believe you were expecting my call. . .Um, oh, well, this is such a wonderful opportunity for me. . .Whatever’s good for you will be great for me. . . RORY: Not so breathy. LORELAI: That’s how chickens talk! [on phone in high voice] Lunch? Oh yes, let me just check my organizer. . .oh, perfect. My mother will be there, too. She’s terrific. . . All right, I’ll see you this weekend. . . Mm, bye. [hangs up] whahahahaha en ha!! - Met dank aan Twiz TV -
|
Ik hoop dat Carol nog es terugkomt
![]() ![]() ![]() Lijkt mij echt vreselijk als alles in je leven draait om een universiteit. Ben blij dat het hier niet echt uitmaakt waar je gestudeerd hebt ![]() ![]() Dat paard ![]() Die vragen tijdens dat eten ![]() ![]() op de een of andere manier heb ik in mijn posts in dit topic altijd te veel smilies nodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() In Amerika is seizoen 4 nu bezig, dus het gaat wel gewoon door (gelukkig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en vergeet niet te kijken of je videorecorder wel op wintertijd staat als je 't op neemt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vind het ook jammer dat dat hele gedoe met Luke er zo dik bovenop ligt, dat begint me nu een beetje te irriteren... |
![]() |
|
dat koekjes liedje van Sookie en Lorelai
![]() ![]() oh en Lorelai was echt helemaal happy door die sneeuw, dat vond ik zo lief hihi ![]() en ik vond het zielig voor Lane (wel grappig dat met dat haar ![]() ![]() verder zat Rory te zeuren over dat gedoe met Max en ze was gemeen tegenover Lane! nee, ik vind Rory geen leuk personage... *ik zat GG trouwens te kijken met 2 mannen en ze vonden het allebei geweldig ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Deze ep. had ik al wel gezien, de eerste 2/3 niet, dus nou ja, loop ik weer bij enzo.
![]() ![]() Citaat:
![]() ..en en en Kirk met zijn herbaltea ![]() Max vind ik niet zo leuk eigenlijk, maar wel lief voor Lor. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben nou de video in aant stellen ![]()
|
haha, geweldige aflevering!!
dat haar van Lane ![]() Lorelai met d'r speech Jess die zegt dat die blonde doos niets voor hem betekent Jess die min of meer ook zegt dat ie Rory leuk vindt Jess die aan Luke ziet dat Luke Lorelai leuk vindt geweldig! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Lorelai was echt grappig toen ze Luke probeerde over te halen. En Lane ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja lane vond ik niet helemaal honderd ofzo? Ze had zware paris-trekjes... De oude lane was cooler.. maar die uitval van Jess tegen Luke is echt toppie ![]()
|
Jemig, bij Lane ben ik blij met de ondertiteling, zij praat wel heeeel erg snel
![]() ![]() Jess die zei dat Luke als een golden retriever achter Lorelai aanloopt ![]() Shane: that girl is a freak ![]() ![]() Die jongen uit Lane's band heeft een heel vervelend stemmetje maar is verder wel heel schattig. Die toespraak van Lorelai ![]() ![]() Die blonde troela's ![]() JessJessJess vindt Rory lieflieflief ![]() ![]() dit was 'zeg het met smilies' voor deze week ![]() |
![]() |
|
ohhh ik ben zo stom geweest, ik had de video ingesteld, maar ik was vergeten de klok op wintertijd te zetten....
![]() ![]() hij stopte zo ongeveer tijdens die speech van Lorelai dat al die kinders vervelende vragen gingen stellen... iemand die me ff wil vertellen wat er daarna nog is gebeurd? *Lane's haar bijvoorbeeld, dat staat toch voor geen meter? of wel?*
|
![]() |
Ik vond hjet weer een ouderwets leuke aflevering.. Toen Lorelai aan de telefoon Louis Armstrong na ging doen
![]() ![]() En die blonde del is echt nix.. Wel leuk om te weten dat Jess Rory nog steeds super leuk vindt en andersom, wanneer maakt ze het nou uit?! ![]() Maargoed, was weer echt leuk ![]()
||
Citaat:
![]() maar hoe het verder ging: Al die kinderen gingen dus vragen stellen over toen Lorelai zwanger raakte en ze kwam d'r niet meer uit. In het volgende shot lachte Luke haar uit over hoe het gegaan was, dus ze had het d'r verhaal ook niet meer op kunnen pakken. Vier blonde dames (waaronder die moeder van Kathy) kwamen naar Lorelai toe en zeiden haar dat ze vonden dat Lorelai het verknald had en dat ze had verteld dat het geen probleem was om zwanger te worden op je 16e. Heel probleem. Vervolgens ging Luke naar huis waar Jess zat. Jess gaf toe dat die blonde doos helemaal niks voor hem betekende. Hij weet d'r achternaam niet eens! Luke vroeg waarom en Jess zei kwaad dat hij wel iemand leuk vond maar dat diegene niks in hem zag (dat ging dus duidelijk over Rory). Verder zei Jess dat Luke alsmaar als een hondje achter Lorelai aanliep en dat hij nou ook eens iets moest gaan proberen in plaats van stil af zitten wachten. Luke vindt Lorelai dus nog steeds leuk! ![]() En toen Lane haar haar zag en hoorde dat d'r moeder thuis kwam draaide ze een beetje door. Rory moest zwarte verf gaan kopen en ze gingen d'r haar weer gauw terug verven zodat d'r moeder niks zag. Ze heeft dus nou weer gewoon zwart haar. En dat was het zo'n beetje. Maar die uitval van Jess was echt wel gaaf ![]()
||
Citaat:
![]() hm maybe ga ik m toch maar ff downloaden, hij klinkt erg leuk namelijk! hehe. jammer van dat haar van Lane...mja zwart staat haar toch eigenlijk veel beter ![]() en ik vind dat Luke en Lorelai iets krijgen want ik vind hun zo lief samen hihi ![]()
||
![]() |
Citaat:
Buffy??? Wat weet jij dat ik nie weet?? |
![]() |
||
Citaat:
maar wat Jess zei was gewoon leuk. D'r kwam dus uit dat Jess Rory nog leuk vindt en dat Luke Lorelai nog leuk vindt. Dat biedt goede perspectieven voor de volgende afleveringen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Op herhaling: Gilmore Girls Lilything | 5 | 21-11-2007 22:19 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gilmore Girls Verwijderd | 500 | 03-05-2007 21:47 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Films, TV & Radio |
the gilmore girls Silent Enigma | 615 | 25-09-2004 15:09 | |
Films, TV & Radio |
gilmore girls philippine | 1 | 21-04-2004 13:03 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls! .. Wanneer terug? Shadina | 5 | 17-01-2003 17:49 |