Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2003, 15:23
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
sorry. ik . vind. het. gewoon. leuk. om . mensen. te. irriteren.

Advertentie
Oud 22-10-2003, 15:56
Iduna
Iduna is offline
Die familie Springsteen Carol was wel cool, zou toch wel erg zijn als je ouders zich schamen voor je..
Lane en die jongen waren wel cute.
Kirk en die kindjes bij Luke
Hoe oud is Rory nu eigenlijk, bijna 18?

Citaat:
@ngel from Hell schreef op 22-10-2003 @ 16:23:

Oud 22-10-2003, 17:13
FireCracker
FireCracker is offline
ik ben het nooi nooit zo met Dean eensgeweest

en Lorelai: and lots of lovesongs about snogging

het was idd weer perfect

Lane en die jongen waren idd kjoet
Oud 22-10-2003, 17:17
Verwijderd
Rory is 17 nu...
Oud 22-10-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 22-10-2003 @ 16:23:

Nou ik ben blij dat je er zelf om kon lachen
Oud 22-10-2003, 20:57
Hyphen
Hyphen is offline
Yeah!! Deze aflevering was weer supergrappig!! Der kunnen weer heel wat uitspraken op mijn sait
Vooral dat van Luke:
"Taylor, no, no, no, no, and every day from now on ‘til the end of my life, I am gonna come in here and say, "Taylor, no!" And when I die, I’m gonna have them freeze me next to Ted Williams, and when they find the cure to what I died of and they unfreeze me, my first words are gonna be, "How’s Ted?" followed closely by, "Taylor, no!""
Of dat van Lorelai:
LORELAI: [answers phone in high voice] Hello? Hello, um, this is Rory Gilmore. I believe you were expecting my call. . .Um, oh, well, this is such a wonderful opportunity for me. . .Whatever’s good for you will be great for me. . .
RORY: Not so breathy.
LORELAI: That’s how chickens talk! [on phone in high voice] Lunch? Oh yes, let me just check my organizer. . .oh, perfect. My mother will be there, too. She’s terrific. . . All right, I’ll see you this weekend. . . Mm, bye. [hangs up]
whahahahaha en ha!!

- Met dank aan Twiz TV -
Oud 22-10-2003, 20:59
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik hoop dat Carol nog es terugkomt
wat als Rory naar Harvard gaat?? Wordt het net zo stom als toen met Dawsons Creek of stopt GG? Denk trouwens dat ze niet gaat, het was altijd een mooie droom voor haar maar nu het zo dichtbij komt.. naja, dat hoop ik
Lijkt mij echt vreselijk als alles in je leven draait om een universiteit. Ben blij dat het hier niet echt uitmaakt waar je gestudeerd hebt
Dat paard
Die vragen tijdens dat eten en die kinderen

op de een of andere manier heb ik in mijn posts in dit topic altijd te veel smilies nodig
Oud 23-10-2003, 10:24
Pla
Pla is offline
Weer geen Jess! Ik vond dat lunch maar saai.,. pff.. Verder was het wel okee..
Oud 23-10-2003, 11:59
@ngel from Hell
Citaat:
Weer geen Jess! Ik vond dat lunch maar saai.,. pff.. Verder was het wel okee..

k zag mijn jess vandaag o zo cute
Oud 23-10-2003, 13:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 22-10-2003 @ 21:59:
wat als Rory naar Harvard gaat?? Wordt het net zo stom als toen met Dawsons Creek of stopt GG?
er zijn iig al 27 afleveringen gemaakt die wij nog niet hebben gezien. En bovendien hebben ze nog niet aangegeven te gaan stoppen met de serie (naar mijn weten).
Oud 23-10-2003, 16:04
Pla
Pla is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 23-10-2003 @ 12:59:
k zag mijn jess vandaag o zo cute
Ik wou dat ik er 1 kende
Oud 23-10-2003, 16:37
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik zag net de aflevering van zondag, leukleuk toen Dean 'thank you' zei.. enenen naja, daar is Dean nog heel lief en leuk en onsaai
Oud 23-10-2003, 18:39
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 22-10-2003 @ 21:57:

Of dat van Lorelai:
LORELAI: [answers phone in high voice] Hello? Hello, um, this is Rory Gilmore. I believe you were expecting my call. . .Um, oh, well, this is such a wonderful opportunity for me. . .Whatever’s good for you will be great for me. . .
RORY: Not so breathy.
LORELAI: That’s how chickens talk! [on phone in high voice] Lunch? Oh yes, let me just check my organizer. . .oh, perfect. My mother will be there, too. She’s terrific. . . All right, I’ll see you this weekend. . . Mm, bye. [hangs up]
whahahahaha en ha!!
Dat was inderdaad erg grappig

In Amerika is seizoen 4 nu bezig, dus het gaat wel gewoon door (gelukkig ). Ik heb ergens gelezen van iemand die al afleveringen van seizoen 4 heeft gezien, dat die ook leuk zijn. Niet dat dat veel zegt, maar toch
Oud 24-10-2003, 20:56
@ngel from Hell
Citaat:
Ik wou dat ik er 1 kende
kom dan bij me op school

ja mijn nichtje woont in usa en ze verteld me via msn/foon altijd wat er geberud was, tegen mijn wil soms, het word zo gaaf echt k kan nie wachten
Oud 25-10-2003, 12:47
Breg
Breg is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 22-10-2003 @ 21:59:
Ik hoop dat Carol nog es terugkomt
wat als Rory naar Harvard gaat?? Wordt het net zo stom als toen met Dawsons Creek of stopt GG? Denk trouwens dat ze niet gaat, het was altijd een mooie droom voor haar maar nu het zo dichtbij komt.. naja, dat hoop ik
Lijkt mij echt vreselijk als alles in je leven draait om een universiteit. Ben blij dat het hier niet echt uitmaakt waar je gestudeerd hebt
Dat paard
Die vragen tijdens dat eten en die kinderen

In de VS wordt nu seizoen 4 uitgezonden = het seizoen waarin Rory naar een universiteit gaat, aangezien de 1e of 2e aflevering van seizoen 1 The Lorelais' First Day at Chilton heette, en de 2e aflevering van seizoen 4 weer The Lorelais' First Day at.... heet. Ze gaan dus gewoon door, maar ik hoop inderdaad ook dat het niet zo saai wordt als DC. (komt dat eigenlijk ooit nog op tv?)
Oud 25-10-2003, 13:27
sublime
sublime is offline
tuurlijk wordt t niet zo saai als DC; we're talking about glmore girls here!!!
Oud 26-10-2003, 10:50
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
tis zondag
Oud 26-10-2003, 11:27
runningwild
runningwild is offline

*zin in half 7*
Oud 26-10-2003, 11:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kaya schreef op 26-10-2003 @ 12:27:

*zin in half 7*
18.27 om precies te zijn, voor de mensen zonder teletekst.
en vergeet niet te kijken of je videorecorder wel op wintertijd staat als je 't op neemt!
Oud 26-10-2003, 15:13
Verwijderd
Aaah nee. Vanaf deze week komt het weer op dinsdag. Maar nou werk ik op dinsdagaaf, en ik heb geen videorecorder.

Waargh!
Oud 26-10-2003, 15:27
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 26-10-2003 @ 16:13:
Aaah nee. Vanaf deze week komt het weer op dinsdag. Maar nou werk ik op dinsdagaaf, en ik heb geen videorecorder.

Waargh!
vanaf deze week?
Oud 26-10-2003, 15:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 26-10-2003 @ 16:27:
vanaf deze week?
idd
ik volg het ook niet helemaal...

het is al ruim een maand op dinsdagavond
(en de herhalingen van seizoen 1 zijn op zondag)
Oud 26-10-2003, 15:59
runningwild
runningwild is offline

ik heb bijna alle afleveringen die nog komen gaan van seizoen 3 gelezen, en nu voel ik me slecht.
Oud 26-10-2003, 16:19
mona lizaaa
mona lizaaa is offline
he komt Tristan vandaag weer terug I mist him sow much
Oud 26-10-2003, 21:15
sublime
sublime is offline
hoe lorelai en sookie dat liedje zongen over de koekjes en dean geweldig!!!

en lane die die jongen zn haar aan ging raken

*had m al wel gezien maar vond m weer leuk*
Oud 26-10-2003, 21:17
Verwijderd
Aawwww nou heb ik het weer gemist. Wat is er gebeurd? En vorige week, die aflevering die zo leuk was met Dean?
Oud 26-10-2003, 22:01
Orsino*
Orsino* is offline
O goood, wat stom! Ik was van plan om elke zondag de afleveringen op te nemen en dan voorgoed te bewaren, maar ik heb er nu nog maar 2 ofzo (van de 5/6).
Iedereen mag nu zeggen dat het niks aan was en dat ik niks mis .
Oud 26-10-2003, 22:42
Verwijderd
Ik dacht dat ik maar 3 afleveringen ofzo had gemist van seizoen 1, maar alle afleveringen tot nu toe heb ik nog niet gezien..

Het was wel een leuke aflevering! Dat liedje was grappig, en Lane was grappig
Oud 26-10-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-10-2003 @ 23:42:
Ik dacht dat ik maar 3 afleveringen ofzo had gemist van seizoen 1, maar alle afleveringen tot nu toe heb ik nog niet gezien..

Het was wel een leuke aflevering! Dat liedje was grappig, en Lane was grappig
Idd, ik had deze ook nog niet gezien... Vond hem wel lollig, alleen dat gedoe toen Lorelai alleen thuis was (dacht ze dan, Lane was er dus nog) vond ik zo jammer... En ik vond dat Rory zich aanstelde over dat Max gedoe, in het begin dan. En dan te bedenken dat ze nu getrouwd hadden kunnen zijn... Mja, nee, dat toch niet he...

Vind het ook jammer dat dat hele gedoe met Luke er zo dik bovenop ligt, dat begint me nu een beetje te irriteren...
Oud 27-10-2003, 10:19
Blubje
Blubje is offline
dat koekjes liedje van Sookie en Lorelai
oh en Lorelai was echt helemaal happy door die sneeuw, dat vond ik zo lief hihi

en ik vond het zielig voor Lane (wel grappig dat met dat haar ) maar wel lief dat Lorelai dr probeerde op te vrolijker

verder zat Rory te zeuren over dat gedoe met Max en ze was gemeen tegenover Lane! nee, ik vind Rory geen leuk personage...

*ik zat GG trouwens te kijken met 2 mannen en ze vonden het allebei geweldig ze moesten nog vaker lachen dan ik *
Oud 27-10-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 26-10-2003 @ 16:37:
idd
ik volg het ook niet helemaal...

het is al ruim een maand op dinsdagavond
(en de herhalingen van seizoen 1 zijn op zondag)
Echt waar? ZO sjeezus. Nou dan heb ik al een hoop gemist, en ga ik nog veel missen. Ik moet echt vaker de tv gids kieken ofzo *voelt dom*
Oud 27-10-2003, 12:51
Iduna
Iduna is offline
Deze ep. had ik al wel gezien, de eerste 2/3 niet, dus nou ja, loop ik weer bij enzo. Blijft leuk om te kijken.

Citaat:
Blubje schreef op 27-10-2003 @ 11:19:
dat koekjes liedje van Sookie en Lorelai
oh en Lorelai was echt helemaal happy door die sneeuw, dat vond ik zo lief hihi

en ik vond het zielig voor Lane (wel grappig dat met dat haar ) maar wel lief dat Lorelai dr probeerde op te vrolijker
Ja, dit wou ik ook zeggen
..en en en Kirk met zijn herbaltea
Max vind ik niet zo leuk eigenlijk, maar wel lief voor Lor.

Citaat:
Blubje schreef op 27-10-2003 @ 11:19:
*ik zat GG trouwens te kijken met 2 mannen en ze vonden het allebei geweldig ze moesten nog vaker lachen dan ik *
Great!
Oud 28-10-2003, 18:10
da leentjuh
da leentjuh is offline
vanavond weer
Oud 28-10-2003, 18:16
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 28-10-2003 @ 19:10:
vanavond weer
jaaaa mn video is al ingesteld...
*ben naar de bios vanaaf*
Oud 28-10-2003, 18:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 28-10-2003 @ 19:10:
vanavond weer
ja, ik zag net ergens anders 'gilmore girls' staan en ik schrok helemaal omdat ik het bijna vergeten was!
ben nou de video in aant stellen
Oud 28-10-2003, 19:38
Verwijderd
Heerlijke aflevering tot nu toe
Oud 28-10-2003, 20:25
Balance
Balance is offline
haha, geweldige aflevering!!
dat haar van Lane
Lorelai met d'r speech
Jess die zegt dat die blonde doos niets voor hem betekent
Jess die min of meer ook zegt dat ie Rory leuk vindt
Jess die aan Luke ziet dat Luke Lorelai leuk vindt

geweldig!
Oud 28-10-2003, 20:28
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
linda85 schreef op 28-10-2003 @ 21:25:
haha, geweldige aflevering!!
dat haar van Lane
Lorelai met d'r speech
Jess die zegt dat die blonde doos niets voor hem betekent
Jess die min of meer ook zegt dat ie Rory leuk vindt
Jess die aan Luke ziet dat Luke Lorelai leuk vindt

geweldig!
Idd

Lorelai was echt grappig toen ze Luke probeerde over te halen. En Lane ook
Oud 28-10-2003, 20:29
runningwild
runningwild is offline
verdomme.
Ik heb zowat alle afleveringen van dit seizoen al gelezen.
En nu is het saai. En acteren de acteurs slecht.
AARRGG
*zucht*
Oud 28-10-2003, 20:47
Rory27635
Rory27635 is offline
Citaat:
Kaya schreef op 28-10-2003 @ 21:29:
verdomme.
Ik heb zowat alle afleveringen van dit seizoen al gelezen.
En nu is het saai. En acteren de acteurs slecht.
AARRGG
*zucht*

Ja lane vond ik niet helemaal honderd ofzo?
Ze had zware paris-trekjes...
De oude lane was cooler..

maar die uitval van Jess tegen Luke is echt toppie
Oud 28-10-2003, 21:24
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Jemig, bij Lane ben ik blij met de ondertiteling, zij praat wel heeeel erg snel
Jess die zei dat Luke als een golden retriever achter Lorelai aanloopt
Shane: that girl is a freak oid
Die jongen uit Lane's band heeft een heel vervelend stemmetje maar is verder wel heel schattig.
Die toespraak van Lorelai eerste keer dat ze niet uit haar woorden kwam.
Die blonde troela's
JessJessJess vindt Rory lieflieflief en Rory liet toen ze Lane's haar verfde wel erg duidelijk merken dat het niet echt goed zit tussen haar en Dean

dit was 'zeg het met smilies' voor deze week
Oud 28-10-2003, 23:17
Verwijderd
Yaaay, Rory/Jess *doet de wave* Man, waarom dumpt ze Dean nou niet? Iedereen ziet dit toch....
En Lane was schattig :]
Oud 29-10-2003, 10:23
Blubje
Blubje is offline
ohhh ik ben zo stom geweest, ik had de video ingesteld, maar ik was vergeten de klok op wintertijd te zetten.... en ik wilde buffy, GG en sex&the city opnemen en nu heb ik alleen t eerste half uurtje van GG kunnen zien
hij stopte zo ongeveer tijdens die speech van Lorelai dat al die kinders vervelende vragen gingen stellen...
iemand die me ff wil vertellen wat er daarna nog is gebeurd? *Lane's haar bijvoorbeeld, dat staat toch voor geen meter? of wel?*
Oud 29-10-2003, 12:50
Pla
Pla is offline
Ik vond hjet weer een ouderwets leuke aflevering.. Toen Lorelai aan de telefoon Louis Armstrong na ging doen Super leuk
En die blonde del is echt nix.. Wel leuk om te weten dat Jess Rory nog steeds super leuk vindt en andersom, wanneer maakt ze het nou uit?!
Maargoed, was weer echt leuk
Oud 29-10-2003, 12:57
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-10-2003 @ 00:17:
Yaaay, Rory/Jess *doet de wave* Man, waarom dumpt ze Dean nou niet? Iedereen ziet dit toch....
Behalve Lane dan :]
Oud 29-10-2003, 14:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blubje schreef op 29-10-2003 @ 11:23:
ohhh ik ben zo stom geweest, ik had de video ingesteld, maar ik was vergeten de klok op wintertijd te zetten.... en ik wilde buffy, GG en sex&the city opnemen en nu heb ik alleen t eerste half uurtje van GG kunnen zien
hij stopte zo ongeveer tijdens die speech van Lorelai dat al die kinders vervelende vragen gingen stellen...
iemand die me ff wil vertellen wat er daarna nog is gebeurd? *Lane's haar bijvoorbeeld, dat staat toch voor geen meter? of wel?*
balen man!

maar hoe het verder ging:
Al die kinderen gingen dus vragen stellen over toen Lorelai zwanger raakte en ze kwam d'r niet meer uit. In het volgende shot lachte Luke haar uit over hoe het gegaan was, dus ze had het d'r verhaal ook niet meer op kunnen pakken. Vier blonde dames (waaronder die moeder van Kathy) kwamen naar Lorelai toe en zeiden haar dat ze vonden dat Lorelai het verknald had en dat ze had verteld dat het geen probleem was om zwanger te worden op je 16e. Heel probleem.
Vervolgens ging Luke naar huis waar Jess zat. Jess gaf toe dat die blonde doos helemaal niks voor hem betekende. Hij weet d'r achternaam niet eens! Luke vroeg waarom en Jess zei kwaad dat hij wel iemand leuk vond maar dat diegene niks in hem zag (dat ging dus duidelijk over Rory). Verder zei Jess dat Luke alsmaar als een hondje achter Lorelai aanliep en dat hij nou ook eens iets moest gaan proberen in plaats van stil af zitten wachten. Luke vindt Lorelai dus nog steeds leuk!
En toen Lane haar haar zag en hoorde dat d'r moeder thuis kwam draaide ze een beetje door. Rory moest zwarte verf gaan kopen en ze gingen d'r haar weer gauw terug verven zodat d'r moeder niks zag. Ze heeft dus nou weer gewoon zwart haar.
En dat was het zo'n beetje.
Maar die uitval van Jess was echt wel gaaf
Oud 29-10-2003, 14:15
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
linda85 schreef op 29-10-2003 @ 15:06:
balen man!

maar hoe het verder ging:
Al die kinderen gingen dus vragen stellen over toen Lorelai zwanger raakte en ze kwam d'r niet meer uit. In het volgende shot lachte Luke haar uit over hoe het gegaan was, dus ze had het d'r verhaal ook niet meer op kunnen pakken. Vier blonde dames (waaronder die moeder van Kathy) kwamen naar Lorelai toe en zeiden haar dat ze vonden dat Lorelai het verknald had en dat ze had verteld dat het geen probleem was om zwanger te worden op je 16e. Heel probleem.
Vervolgens ging Luke naar huis waar Jess zat. Jess gaf toe dat die blonde doos helemaal niks voor hem betekende. Hij weet d'r achternaam niet eens! Luke vroeg waarom en Jess zei kwaad dat hij wel iemand leuk vond maar dat diegene niks in hem zag (dat ging dus duidelijk over Rory). Verder zei Jess dat Luke alsmaar als een hondje achter Lorelai aanliep en dat hij nou ook eens iets moest gaan proberen in plaats van stil af zitten wachten. Luke vindt Lorelai dus nog steeds leuk!
En toen Lane haar haar zag en hoorde dat d'r moeder thuis kwam draaide ze een beetje door. Rory moest zwarte verf gaan kopen en ze gingen d'r haar weer gauw terug verven zodat d'r moeder niks zag. Ze heeft dus nou weer gewoon zwart haar.
En dat was het zo'n beetje.
Maar die uitval van Jess was echt wel gaaf
ok tnx
hm maybe ga ik m toch maar ff downloaden, hij klinkt erg leuk namelijk! hehe.
jammer van dat haar van Lane...mja zwart staat haar toch eigenlijk veel beter
en ik vind dat Luke en Lorelai iets krijgen want ik vind hun zo lief samen hihi
Oud 29-10-2003, 19:10
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Blubje schreef op 29-10-2003 @ 11:23:
ohhh ik ben zo stom geweest, ik had de video ingesteld, maar ik was vergeten de klok op wintertijd te zetten.... en ik wilde buffy???, GG en sex&the city opnemen en nu heb ik alleen t eerste half uurtje van GG kunnen zien

Buffy??? Wat weet jij dat ik nie weet??
Oud 29-10-2003, 19:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blubje schreef op 29-10-2003 @ 15:15:
ok tnx
hm maybe ga ik m toch maar ff downloaden, hij klinkt erg leuk namelijk! hehe.
jammer van dat haar van Lane...mja zwart staat haar toch eigenlijk veel beter
en ik vind dat Luke en Lorelai iets krijgen want ik vind hun zo lief samen hihi
nou ja, of het het downloaden waard is, dat laatste stuk...
maar wat Jess zei was gewoon leuk. D'r kwam dus uit dat Jess Rory nog leuk vindt en dat Luke Lorelai nog leuk vindt.
Dat biedt goede perspectieven voor de volgende afleveringen
Oud 29-10-2003, 22:39
Verwijderd
Jaja, spoilersloerie! Dat moet je niet zeggen, misschien zijn hier mensen die dat helemaal niet willen weten!

(ik wist het al, dus niks nieuws hier )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten