Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Probeer een keer bij een goede gelegenheid een praatje met een meisje aan te knopen, klikt het een beetje, vraag haar mee uit.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ga eens na wat je het meisje kunt bieden, en wat voor jou belangrijk is.
||
Citaat:
Ik ben koelbloedig misschien is dat wel een voordeel. Maar ik ben wel bijna de hele dag moe en slaperig en kan veel dingen niet volgen. Tuurlijk zou ik ermee zitten als ik niemand meer zou kunnen krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Dus hoe moet ik dan toevallig met ze in contact komen? |
![]() |
|
het klinkt vaag, maar de manier waarop je het makkelijkst iemand vind is om niet te gaan zoeken
laat het gewoon vanzelf komen het klinkt debiel maar ik heb ook anderhalf jaar niemand gehad en toen ben ik mn numalige vriend tegengekomen, wat ik niet verwachtte. mensen die hopeloos proberen een meisje/jongen te vinden komen vaak hopeloos over
||
Citaat:
Maar ik geef toe dat ik best wanhopig ben, maar ik denk niet dat ik een verkeerde instelling heb, misschien in sommige situaties. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Plan 2: je wilt toch niet beweren dat jij de enige bent in de buurt, zoekende? Plan 3: ga voor je scooter certificaat of rijbewijs (als je een van die twee al niet hebt?!) Plan 4: met scooter of auto ben je veel mobieler en kun je es ergens anders naartoe?! Drinken hoeft niet altijd!? Plan 5: neem een stel vrienden meej zodat je wat meer op je gemak voelt.. Plan 6: geniet van het uitgaan.. Plan 7: stap naar de bar bestel een pilsje voor jouw en je vrienden en spreek iemand aan die je leuk vind?! Plan 8: praat een beetje over actuele onderwerpen, enz? Praat niet te lang, maar kijk wat het meisje van je vind! Plan 9: wissel telefoonnummers,e-mail, enz voor uit Plan 10: hoef ik niet meer te beschrijven ![]() Je moet gewoon happy zijn, genieten van het leven en niet te veel op zoek zijn... Goede sociale contacten kan helpen (bijvoorbeeld ergens gaan sporten), dus probeer daar eerst aan te werken.. Ook je uiterlijk verzorgen, ik weet niet hoe het bij je zit, maar dat is erg van belang... Najaaa veel sucseks uhh 6 enneeh hoor d`r nog van! DaLoverBoy
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je zegt zelf dat er niks bij jullie te doen is! Nou zorg er dan voor dat je ergens anders naar toe kan! De beste vervoersmiddeln zijn dan ook scooter, auto, maar voor mijn part is het een boot of de bus! Als je dan maar in een plaats komt waar wel wat te beleven is! Volgens mij probeer je je zielig te beschrijven maar doe je er wel iets aan? Kom op jonge! ACTIE!!! En niet kwaad bedoeld
![]() Gr, DaLoverBoy
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij in de woonplaats gaan de mensen niet op elkaar af om elkaar te leren kennen, daar is gewoon geen sfeer voor. |
![]() |
||
Citaat:
Ik doe wel ICT, woon in een boerengat met BrE3ZahZ en bouwvakkersdames, ook geen leuke dames op school maar die vind je juist met uitgaan. En zelfs in de bus, jawel ![]() ![]() ![]() Wat al eerder gezegd is, wees niet te wanhopig want daar stoot je meisjes mee af. Ik zou ook geen meisje willen die heel erg wanhopig op zoek is en negatief over haarzelf is. Dat doet mij alleen maar pijn ![]() Heb je dan geen vrienden waar je lol mee kan hebben en waar je mee ergens naartoe uit kan? Desnoods blijf je bij ze slapen ofzo.. ![]() Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 19:28. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hahahaha kom op zeg.. Je hoeft echt niks raars te doen or! De ware kom je echt wel tegen, het moet gewoon klikken! Het beste is gewoon niet naarstig naar zoeken en zk wat meer uitgaan enz... En ga naar een sport waar ook veel dames zitten?! Tennis, hockey?! Niet dat dat de sporten zijn, maar ja bij atletiek is het nou eenmaal niet een en al dames! Misschien is er iets met je kledingstijl, gedrag, enz?! Maar als ik jouw was zou ik je daar niet zo druk over maken! Volgens mij ben je wel aardige vent (ja je bent al 18, bijna 19
![]() Gr, DaLoverBoy
||
Citaat:
Maarreuh over dat uitgaan, moet je toch doen ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik denk dat je gewoon moet gaan praten met een meisje dat je leuk vind, en dan vaker, zodat ze je beter leert kennen. Gewoon zoals je echt bent. Uiteindelijk zal ze zien dat je een goede jongen bent, met een goed innerlijk.
Ik ben ook niet 1 van de kanpsten. Maar de jongens wara ik ''iets'' mee heb gehad hebben me eerst goed moeten leren kennen, en kwamen erachter dat ik kwa innerlijk leuk lief en aardig was. Misschien dat het helpt... ik weet het niet, maar probeer het. Liefs,
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet zo zeiken, man. Je hebt hopelijk toch wel meer dingen in je leven dan alleen de wetenschap dat je geen vriendin hebt? Zoniet, dan moet je eerst wat doen aan je eigen (gebrek aan een) leven, en niet op zoek gaan naar een vriendin om je eigen problemen mee onder het tapijt te vegen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook weinig kansen geloof ik (of ik moet rondhossende bierdrinkende zatlappen aanranden
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat natuurlijk in de praktijk ook helemaal waar is, maar dat hoef je in de voorfase niet te laten merken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Khoop dat je hier iets aan hebt ![]() Heel veel suc6 iig. Liefs, Sara.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LOL ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Software & Hardware |
css en html bestand, maar er gebeurd niks.. ditismijnnaam | 7 | 25-03-2006 17:00 | |
Seksualiteit |
Ik word gek van pijpen, maar er gebeurd niks ... Verwijderd | 39 | 26-11-2002 11:19 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |