Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 16:20
pessimistje
pessimistje is offline
Ik ben al zolang vrijgezel en heb nog maar 1 iemand gehad.
Hoe moet ik nog iemand krijgen, ik doe me best, maar er zijn geen kansen, het uitgaan bij ons is helemaal niks, en ik heb niet erg veel contact.
En ik vind het ook niet fijn om nieuwe mensen in me huis te halen.
Iemand nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2003, 16:20
Last Resort
Last Resort is offline
er gebeurt nix omdat je ook waarschijnlijk niks doet. Als het idee hebt dat je wel wat doet, zal het ook zeker deels aan jezelf liggen. Doe wat aan jezelf zou ik zeggen.
Oud 29-10-2003, 16:22
Grooveline
Grooveline is offline
Nou ik heb nog nooit iemand gehad, dus niet janken
Oud 29-10-2003, 16:24
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 29-10-2003 @ 17:22:
Nou ik heb nog nooit iemand gehad, dus niet janken
Ik jank niet, ik heb er gewoon behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:25
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 29-10-2003 @ 17:20:
er gebeurt nix omdat je ook waarschijnlijk niks doet. Als het idee hebt dat je wel wat doet, zal het ook zeker deels aan jezelf liggen. Doe wat aan jezelf zou ik zeggen.
Ik heb geen open kansen, toch proberen ik dingen dan, en die mislukken, dus het is niet zo dat ik niks doe.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:27
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:24:
Ik jank niet, ik heb er gewoon behoefte aan.
So what? IK ook! Zie je mij zeiken?

Misschien kan je wel niemand krijgen huh?
Oud 29-10-2003, 16:28
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 29-10-2003 @ 17:27:

ik zou daar mee zitten jah, jij niet dan?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:28
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:25:
Ik heb geen open kansen, toch proberen ik dingen dan, en die mislukken, dus het is niet zo dat ik niks doe.
Wat probeer je dan?
Oud 29-10-2003, 16:29
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 29-10-2003 @ 17:27:

Idioot, hij vraagt dit keer toch om tips.

Probeer een keer bij een goede gelegenheid een praatje met een meisje aan te knopen, klikt het een beetje, vraag haar mee uit.
Oud 29-10-2003, 16:30
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 29-10-2003 @ 17:28:
Wat probeer je dan?
Iets proberen op te bouwen met een meisje, eerst een vriendschap, door bijvoorbeeld zomaar een praatje te maken, maar meestal blijft het bij het praatje.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:33
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:30:
Iets proberen op te bouwen met een meisje, eerst een vriendschap, door bijvoorbeeld zomaar een praatje te maken, maar meestal blijft het bij het praatje.
Geen van beide, gewoon kappen en wachten, jou tijd komt nog wel!
Oud 29-10-2003, 16:33
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 29-10-2003 @ 17:29:
Idioot, hij vraagt dit keer toch om tips.

Probeer een keer bij een goede gelegenheid een praatje met een meisje aan te knopen, klikt het een beetje, vraag haar mee uit.
Praatje lukt makkelijk, maar het uitgaan is anders, ik had laatst een meisje van 2 jaar terug vakantie weer druk gemaild, zij was eerst verliefd op mij, en na met haar weer een tijdje gesproken te hebben, had ik haar uitgevraagd, maar ze wou niet?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:34
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 29-10-2003 @ 17:33:
Geen van beide, gewoon kappen en wachten, jou tijd komt nog wel!
Met wachten kom je nergens jongen, heb je trouwens mij PM al gelezen van mij?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:36
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:28:
ik zou daar mee zitten jah, jij niet dan?
Waarom zou je daar mee zitten?
Ga eens na wat je het meisje kunt bieden, en wat voor jou belangrijk is.
Oud 29-10-2003, 16:39
Chosen
Chosen is offline
Nee precies. Ik heb ook nog maar 1 keertje wat gehad, lekker boeiend. T komt vanzelf allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:40
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
moenbase schreef op 29-10-2003 @ 17:36:
Waarom zou je daar mee zitten?
Ga eens na wat je het meisje kunt bieden, en wat voor jou belangrijk is.
Weet ik veel wat ik te bieden heb, ik kan heel lief zijn als ik een meisje leuk vindt.
Ik ben koelbloedig misschien is dat wel een voordeel.
Maar ik ben wel bijna de hele dag moe en slaperig en kan veel dingen niet volgen.

Tuurlijk zou ik ermee zitten als ik niemand meer zou kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:43
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-10-2003 @ 17:38:
Maak je niet druk, het komt vanzelf wel een keer. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, dus ben je niet de enige.
Echt opzoek gaan heeft volgens mij ook niet heel veel zin, je bent er dan erg gespitst op. Gewoon met meisjes omgaan en je zal het wel zien. Maak je ook niet druk als ze nog niet mee uit wil. Je kan dan gewoon praatjes met haar blijven maken, misschien dat ze later wel wil.
Ik ga niet meer met meisjes om, zoiezo niet met veel mensen.
Dus hoe moet ik dan toevallig met ze in contact komen?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:47
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het klinkt vaag, maar de manier waarop je het makkelijkst iemand vind is om niet te gaan zoeken
laat het gewoon vanzelf komen
het klinkt debiel maar ik heb ook anderhalf jaar niemand gehad en toen ben ik mn numalige vriend tegengekomen, wat ik niet verwachtte.
mensen die hopeloos proberen een meisje/jongen te vinden komen vaak hopeloos over
Oud 29-10-2003, 16:51
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 29-10-2003 @ 17:47:
het klinkt vaag, maar de manier waarop je het makkelijkst iemand vind is om niet te gaan zoeken
laat het gewoon vanzelf komen
het klinkt debiel maar ik heb ook anderhalf jaar niemand gehad en toen ben ik mn numalige vriend tegengekomen, wat ik niet verwachtte.
mensen die hopeloos proberen een meisje/jongen te vinden komen vaak hopeloos over
misschien wel, toen ik een jaar of 14/15 was had ik totaal geen behoeften aan een relatie en dan merkte ik wel dat ik meer sjans had dan ik nu heb.(bijna nooit)
Maar ik geef toe dat ik best wanhopig ben, maar ik denk niet dat ik een verkeerde instelling heb, misschien in sommige situaties.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:04
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-10-2003 @ 17:58:
Waarom niet dan?
Hoe je contact krijgt? Er zijn zoveel manieren, vraag gewoon naar iets. Bijvoorbeeld hoe haar proefwerk is gegaan, of ze een bepaalt programma heeft gezien, of haar mening iover iets. Maar goed, dat doe je nooit zomaar op straat of in een cafè. Vraag me niet hoe je dat doet, ik ga nooit uit. Maar je moet het iig wel menen, als je meteen met een bedoeling eropaf stapt komt het vaak niet zo gemeent over.
En je moet ook niet gaan zeggen dat je nooit iemand kan krijgen, das onzin. Waarom zou je niemand krijgen? Kom, je bent jonger dan ik en niet de enige die nog nooit iemand heeft gehad. Het komt vanzelf, echt.
Er zijn geen dames op mijn school, nouja bouwvakkerdames om het maar zo te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:35
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:20:
Hoe moet ik nog iemand krijgen, ik doe me best, maar er zijn geen kansen, het uitgaan bij ons is helemaal niks, en ik heb niet erg veel contact.
Iemand nog tips?
Misschien moet je beginnen met je naam te veranderen? ...

Plan 2: je wilt toch niet beweren dat jij de enige bent in de buurt, zoekende?
Plan 3: ga voor je scooter certificaat of rijbewijs (als je een van die twee al niet hebt?!)
Plan 4: met scooter of auto ben je veel mobieler en kun je es ergens anders naartoe?! Drinken hoeft niet altijd!?
Plan 5: neem een stel vrienden meej zodat je wat meer op je gemak voelt..
Plan 6: geniet van het uitgaan..
Plan 7: stap naar de bar bestel een pilsje voor jouw en je vrienden en spreek iemand aan die je leuk vind?!
Plan 8: praat een beetje over actuele onderwerpen, enz? Praat niet te lang, maar kijk wat het meisje van je vind!
Plan 9: wissel telefoonnummers,e-mail, enz voor uit
Plan 10: hoef ik niet meer te beschrijven

Je moet gewoon happy zijn, genieten van het leven en niet te veel op zoek zijn... Goede sociale contacten kan helpen (bijvoorbeeld ergens gaan sporten), dus probeer daar eerst aan te werken.. Ook je uiterlijk verzorgen, ik weet niet hoe het bij je zit, maar dat is erg van belang...

Najaaa veel sucseks uhh 6 enneeh hoor d`r nog van!

DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 18:57
Grooveline
Grooveline is offline
Wat doe je dan voor oplijding? ITC ofzo?

Jij moet gewoon wat afleiding hebben, gewoon je kop ergens anders op focussen.
Oud 29-10-2003, 19:13
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 29-10-2003 @ 19:57:

Zoiets ja, ik zit op een technische school, dus daar zitten geen dames op, nouja heel weinig.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:13
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 29-10-2003 @ 18:35:
Misschien moet je beginnen met je naam te veranderen? ...

Plan 2: je wilt toch niet beweren dat jij de enige bent in de buurt, zoekende?
Plan 3: ga voor je scooter certificaat of rijbewijs (als je een van die twee al niet hebt?!)
Plan 4: met scooter of auto ben je veel mobieler en kun je es ergens anders naartoe?! Drinken hoeft niet altijd!?
Plan 5: neem een stel vrienden meej zodat je wat meer op je gemak voelt..
Plan 6: geniet van het uitgaan..
Plan 7: stap naar de bar bestel een pilsje voor jouw en je vrienden en spreek iemand aan die je leuk vind?!
Plan 8: praat een beetje over actuele onderwerpen, enz? Praat niet te lang, maar kijk wat het meisje van je vind!
Plan 9: wissel telefoonnummers,e-mail, enz voor uit
Plan 10: hoef ik niet meer te beschrijven

Je moet gewoon happy zijn, genieten van het leven en niet te veel op zoek zijn... Goede sociale contacten kan helpen (bijvoorbeeld ergens gaan sporten), dus probeer daar eerst aan te werken.. Ook je uiterlijk verzorgen, ik weet niet hoe het bij je zit, maar dat is erg van belang...

Najaaa veel sucseks uhh 6 enneeh hoor d`r nog van!

DaLoverBoy
O dat is het, ik moet een scooter kopen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:16
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 20:13:
O dat is het, ik moet een scooter kopen
Dom advies, niet naar luisteren. Bovendien ben je al 18, veel te oud voor een scooter. Als ik jou was zou ik niet iemand zoeken in het uitgaans leven, want daaruit bouw je zelden een relatie. je kan beter iets anders doen, zoek een baan, ga sporten, weet ik veel! En dan niet om een wijf te scoren, maar gewoon voor jezelf, die meid ontmoet je dan vast wel!
Oud 29-10-2003, 19:17
blueeyes_jochie
Je zegt zelf dat er niks bij jullie te doen is! Nou zorg er dan voor dat je ergens anders naar toe kan! De beste vervoersmiddeln zijn dan ook scooter, auto, maar voor mijn part is het een boot of de bus! Als je dan maar in een plaats komt waar wel wat te beleven is! Volgens mij probeer je je zielig te beschrijven maar doe je er wel iets aan? Kom op jonge! ACTIE!!! En niet kwaad bedoeld Enneh zo dom was mijn plan niet lees het maar eens door daar staan al jouw tips ook in GROOVELINER?

Gr,
DaLoverBoy

Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:24
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 29-10-2003 @ 20:17:
Je zegt zelf dat er niks bij jullie te doen is! Nou zorg er dan voor dat je ergens anders naar toe kan! De beste vervoersmiddeln zijn dan ook scooter, auto, maar voor mijn part is het een boot of de bus! Als je dan maar in een plaats komt waar wel wat te beleven is! Volgens mij probeer je je zielig te beschrijven maar doe je er wel iets aan? Kom op jonge! ACTIE!!! En niet kwaad bedoeld Enneh zo dom was mijn plan niet lees het maar eens door daar staan al jouw tips ook in GROOVELINER?

Gr,
DaLoverBoy
Ik bedank je wel voor je advies hoor, maar een 18jarige(bijna 19) een scooter adviseren vond ik een beetje lijp klinken.
Bij mij in de woonplaats gaan de mensen niet op elkaar af om elkaar te leren kennen, daar is gewoon geen sfeer voor.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:25
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 29-10-2003 @ 19:57:

ICT

Ik doe wel ICT, woon in een boerengat met BrE3ZahZ en bouwvakkersdames, ook geen leuke dames op school maar die vind je juist met uitgaan. En zelfs in de bus, jawel en bij de bushalte *grin* Ohja, je hebt waarschijnlijk wel een OV-jaarkaart, in het weekend kun je voordeliger reizen, maar daar gebruik van! ik kan zelfs vanuit mijn boerengat in the middle of nowhere binnen 25 minuten in Utrecht-Stad zijn.

Wat al eerder gezegd is, wees niet te wanhopig want daar stoot je meisjes mee af. Ik zou ook geen meisje willen die heel erg wanhopig op zoek is en negatief over haarzelf is. Dat doet mij alleen maar pijn Tenzij je een minder fraai exemplaar wilt die ook wanhopig is.

Heb je dan geen vrienden waar je lol mee kan hebben en waar je mee ergens naartoe uit kan? Desnoods blijf je bij ze slapen ofzo..

Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:26
Alkazar
Alkazar is offline
geef je op voor bijvoorbeeld een dansschool
Oud 29-10-2003, 19:38
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 29-10-2003 @ 20:25:
ICT

Ik doe wel ICT, woon in een boerengat met BrE3ZahZ en bouwvakkersdames, ook geen leuke dames op school maar die vind je juist met uitgaan. En zelfs in de bus, jawel en bij de bushalte *grin* Ohja, je hebt waarschijnlijk wel een OV-jaarkaart, in het weekend kun je voordeliger reizen, maar daar gebruik van! ik kan zelfs vanuit mijn boerengat in the middle of nowhere binnen 25 minuten in Utrecht-Stad zijn.

Wat al eerder gezegd is, wees niet te wanhopig want daar stoot je meisjes mee af. Ik zou ook geen meisje willen die heel erg wanhopig op zoek is en negatief over haarzelf is. Dat doet mij alleen maar pijn Tenzij je een minder fraai exemplaar wilt die ook wanhopig is.

Heb je dan geen vrienden waar je lol mee kan hebben en waar je mee ergens naartoe uit kan? Desnoods blijf je bij ze slapen ofzo..
Ik straal geen wanhopigheid uit, maar het uitgaan bij mij is ook geen fuck aan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:43
blueeyes_jochie
Maar waarom zoek je het dan nergens anders als ik vragen mag ?! En waarom doe je dan niet aan een sport ofzo?!

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 19:46
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 29-10-2003 @ 20:43:
Maar waarom zoek je het dan nergens anders als ik vragen mag ?! En waarom doe je dan niet aan een sport ofzo?!

Gr,
DaLoverBoy
Ik deed aan hardlopen, daar zaten ook dames, maarja er was wel een geintresseerde dame, maar later ineens niet meer, ik doe toch iets waarschijnlijks heel raar.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:48
Zaina
Zaina is offline
Maak je niet zo druk. Kansen komen altijd wel
Oud 29-10-2003, 19:49
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 29-10-2003 @ 20:48:
Maak je niet zo druk. Kansen komen altijd wel
Bullshit
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:51
blueeyes_jochie
Hahahaha kom op zeg.. Je hoeft echt niks raars te doen or! De ware kom je echt wel tegen, het moet gewoon klikken! Het beste is gewoon niet naarstig naar zoeken en zk wat meer uitgaan enz... En ga naar een sport waar ook veel dames zitten?! Tennis, hockey?! Niet dat dat de sporten zijn, maar ja bij atletiek is het nou eenmaal niet een en al dames! Misschien is er iets met je kledingstijl, gedrag, enz?! Maar als ik jouw was zou ik je daar niet zo druk over maken! Volgens mij ben je wel aardige vent (ja je bent al 18, bijna 19 ) Je reacties zijn in ieder geval niet onaardig ook al zet iemand de aanval in!

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 21:08
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 20:46:
Ik deed aan hardlopen, daar zaten ook dames, maarja er was wel een geintresseerde dame, maar later ineens niet meer, ik doe toch iets waarschijnlijks heel raar.
Sport is geen vereiste vind ik ook, doe ik ook niet aan en ik zal t nooit doen ook (tenzij ik in zwisterland woon en ik kan snowboarden / skieën)

Maarreuh over dat uitgaan, moet je toch doen great fun.. maar woon je dan in een nog erger boerengat dan ik? Ik kan 't me haast niet voorstellen. Ik heb zo ongeveer een 'vaste' uitgaansplek 10 min. met de bus, beste disco van NL dus daar heb ik wel mazzel bij maar ik kan ook altijd nog naar Utrecht..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:09
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 13:35:
Oneens, ik ben nooit ingetrapt in playerwijfies.
Citaat:
pessimistje
18M - Lid
gepost op 29-10-2003 @ 17:20
Iemand nog tips?
OMFG Wtf man waar slaat dit nou weer op. Ik ben nooit ingetrapt in playerwijfies.. HAhahaha.. Ja als de reden is dat je nooit een wijf hebt gehad en niet in contact met ze komt wtf kom je hier dan zeiken!
Oud 29-10-2003, 21:15
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 20:24:
Ik bedank je wel voor je advies hoor, maar een 18jarige(bijna 19) een scooter adviseren vond ik een beetje lijp klinken.
Bij mij in de woonplaats gaan de mensen niet op elkaar af om elkaar te leren kennen, daar is gewoon geen sfeer voor.
Sorry hoor maar wat ben jij een nerd.
Oud 29-10-2003, 21:23
Sabina
Sabina is offline
Ik denk dat je gewoon moet gaan praten met een meisje dat je leuk vind, en dan vaker, zodat ze je beter leert kennen. Gewoon zoals je echt bent. Uiteindelijk zal ze zien dat je een goede jongen bent, met een goed innerlijk.

Ik ben ook niet 1 van de kanpsten. Maar de jongens wara ik ''iets'' mee heb gehad hebben me eerst goed moeten leren kennen, en kwamen erachter dat ik kwa innerlijk leuk lief en aardig was.

Misschien dat het helpt... ik weet het niet, maar probeer het.

Liefs,
Oud 29-10-2003, 22:12
Orion16
Orion16 is offline

is een kei in het maken van zinnige opmerkingen.

Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:20:
Iemand nog tips?
ga bij een toneelclub, boekenclub, op dansles, word lid van een korfbalvereneging of neem een andere hobby waar je tijdens de beoefening daarvan leuke jongens kunt leren kennen...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:22
Verwijderd
Niet zo zeiken, man. Je hebt hopelijk toch wel meer dingen in je leven dan alleen de wetenschap dat je geen vriendin hebt? Zoniet, dan moet je eerst wat doen aan je eigen (gebrek aan een) leven, en niet op zoek gaan naar een vriendin om je eigen problemen mee onder het tapijt te vegen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:24
Verwijderd
Ik heb ook weinig kansen geloof ik (of ik moet rondhossende bierdrinkende zatlappen aanranden ), nou en? Wachten doe je dan Of rondhossende bierdrinkende zatlappen aanranden. Of nog eens rondkijken op school/werk/sport/knutselclub/praatgroep, wie weet zit er iemand bij die je wel leuk vind, iemand die je tot nu toe over het hoofd hebt gezien...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:29
Verwijderd
Of anders ga je gewoon niet zoeken

Als man weet ik natuurlijk weinig van vrouwen, maar ik weet wel dat vrouwen over het algemeen een schijthekel hebben aan wanhopige mannen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-10-2003 @ 23:29:
Of anders ga je gewoon niet zoeken

Als man weet ik natuurlijk weinig van vrouwen, maar ik weet wel dat vrouwen over het algemeen een schijthekel hebben aan wanhopige mannen.
Juh, wanhopige mannen zijn vervelend. Dan weet je namelijk dat hij je alleen maar neemt omdat hij niks beters kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 29-10-2003 @ 23:34:
Juh, wanhopige mannen zijn vervelend. Dan weet je namelijk dat hij je alleen maar neemt omdat hij niks beters kan krijgen.
Dat lijkt me nog niet eens zozeer het meest irritante. Het ergste lijkt me dat hij gewoon in de algemeenheid alleen maar achter meiden aanloopt omdat hij te triest is zichzelf te vermaken, en verwacht dat een relatie niets anders inhoudt dan seks.

Wat natuurlijk in de praktijk ook helemaal waar is, maar dat hoef je in de voorfase niet te laten merken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 08:09
Beryll
Beryll is offline
Zonder eerst van jezelf te houden, kun je nooit van een ander houden. Zonder eerst van jezelf te houden, kun je wel relaties aangaan met anderen, maar hebben die geen betekenis of weerklank.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 08:41
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 20:24:
dan ist indd een goede tip om een auto te nemen (scooter hou ik pers. ook nie van, domme dingen) maar je ga op een sport of ga ergens anders uit dus. T lijkt me wel heel klote enzow, maar die DaLoverBoy noemt een rij van adviesen en omdat daar toevallig het woord 'scooter' in staat, word al het advies de wind in geslagen (is da wel goed nederlands?? ) Maar kweet ook nie of je van sport houd, maar zo wel, ga dan iets doen, dan ontmoet je andere mensen (ook jongens gwoon, maar die weten mayb juist leuke plekken om uit te gaan ofzow) ga de stad in, kweenie waar je woont, maar ik woon hier in groningen en mensen zeuren me aan me kop of ik mee wil enzow, uit gaan naar de stad enzow, maar ik hou daar pers. niet van en geen behoefte aan. Maar dan lijkt het me dat dat ook wel btje zo bij anderen is, dat er vast wel mensen zijn die je uitnodigen om mee te gaan ofzow. En vdr gwoon zorgen dat je dus vervoer hebt, het beste is je eigen auto, dan ben je nie zo afhankelijk van ov (heel irri maar er gaan geloof ik geen treinen rond middernacht) en als je je rijbewijs niet hebt dan neem je lessen en heb je gelijk wat afleiding. Heb je daar geen geld voor, dan neem je een baantje -> ook weer afleiding.
Khoop dat je hier iets aan hebt
Heel veel suc6 iig.

Liefs, Sara.
Oud 30-10-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Beryll schreef op 30-10-2003 @ 09:09:
Zonder eerst van jezelf te houden, kun je nooit van een ander houden. Zonder eerst van jezelf te houden, kun je wel relaties aangaan met anderen, maar hebben die geen betekenis of weerklank.
De melodramatische vertaling van wat ik meermaals op Psych heb betoogd.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:16
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 29-10-2003 @ 23:12:
[afbeelding]

is een kei in het maken van zinnige opmerkingen.

LOL

[/QUOTE]
Reageren

Regels voor berichten