|
|
Bekijk resultaten poll: Verjaardagtopics | |||
Ja, natuurlijk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 27.08% |
Ja, maaaaaaaaaaaaar .... (bepaalde beperkingen) |
30 | 20.83% |
Nee, afvoeren! |
69 | 47.92% |
Geen mening. |
6 | 4.17% |
Aantal stemmers: 144. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ja, maar ik vind wel dat de persoon regelmatig online moet zijn, en bovendien actief op de kantine.
Ik vind het ook erg onnodig om (wat laatst wel was) een stuk of 5 verjaardagstopics op een dag te zien, als er gewoon 1 per dag wordt geopend, dan vind ik het wel weer genoeg geweest ![]()
|
afvoeren, het is alleen maar rot als iemand jarig is geweest die vaak op de kantine komt maar niemand maakt een topic voor die persoon, terwijl iemand die niet vaak post door iedereen gefeliciteerd wordt. En ik vind het nutteloze topics
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, die paar topics per dag die daar over gaan...als je het storend en/of onzinnig vindt open je ze maar niet, er zijn wel meer topics storend en/of onzinnig en die worden ook gepost (en dat zijn er meer dan een paar per dag). De meeste mensen vinden het leuk om gefeliciteerd te worden als ze jarig zijn (ook de wat onbekendere/nieuwere leden en ook leden die niet op DK komen). Bovendien zaait beperking idd alleen maar verwarring en ook met de rest van de post van ieman of niemand ben ik het eens: "Als een forummer niet bekend is dan wordt er meestal toch geen topic geopend. En waar zou je de grens moeten leggen?"
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het niets,
het voegt helemaal niets toe aan de kantine, als je het niveau van de kantine omhoog wil hebben zal je moeten beginnen met dit soort zinloze topic's die eigenlijk voor mensen zijn die denken dat ze vrienden hebben omdat ze een verjaardagstopic krijgen. En NEE ik ben niet kwaad omdat ik er geen eentje gekregen heb ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb 'nee, afvoeren' gestemd..
Ik vind het niets toevoegen, totaal onpersoonlijk. Wat heb je er nou aan om tienduizend keer 'gefeliciteerd' te lezen? Dat maakt een verjaardag er echt niet leuker op, puur aandachtsvragerij/geilerij etc. Ik had er zelf ook een.. Nou allemaal leuk en aardig, heel lief en alles hoor. Maar ik heb eigenlijk een godsgruwelijke hekel aan dat voortdurend gefeliciteerd worden en bedanken, iemand leeft alleen maar weer een jaartje langer hoor. pfz. |
![]() |
|
|