![]() |
||
Citaat:
Zie m'n bovenstaande post voor andere doeleinden waarvoor Sint Janskruid wordt gebruikt... Joyce
|
geen ervaring mee, maar ik heb wel op veel verschillende plaatsen gelezen dat het geen onschuldig huismiddeltje is en dat er het beste eerst een dokter geraadpleegd kan worden voordat het gebruikt wordt (ook ivm wisselwerking met andere medicijnen)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
microdinges30... de standaard pil die als 1e wordt uitgeschreven...
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Niet standaard volgens mij...maar wordt idd wel vaak als eerste voorgeschreven.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja, laat ook maar. Onbegonnen werk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je moet wel oppassen met sint janskruid!!!
ik ben een beetje natuurgeneeskunde aan het bestuderen en het kan en redelijk gevaarlijke stof zijn. na 2 maanden gebruiken moet je een hele tijd er van afblijven. Het heeft een lichtelijk verslavend effect. dit is tenminste wat er in een stuk of 10 studieboeken van mij staan... ![]()
||
Citaat:
Eigenlijk ben ik vooral benieuwd naar ervaringen hiermee en de redenen waarom mensen het slikken, het namelijk niet speciaal voor depressies...
|
Verwijderd
|
Ik slik ze momenteel, al een week of twee bijna. Maar niet dagelijks. Ik heb ze nu eventjes niet genomen en vanavond had ik bijna weer een huilbui, dus het kan wel zijn dat het nodig is ze blijvend te nemen om een goed effect te bekomen.
Mijn mening erover? Mja, ik denk wel dat het wat helpt, want vorig jaar zat ik ook in een dipje en die pilletjes hebben me er wel een beetje doorgeholpen. Ik ga niet beweren dat het wonderen doet, maar het stelt je zo een beetje meer op uw gemak. Je gaat er wat minder door piekeren. Maar het is en blijft zo; praten is de beste remedie, hoe moeilijk dat ook soms wel eens gaat. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic. Quiana | 499 | 16-01-2005 12:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft er ook chronische ziekte? Catootjuh | 108 | 27-06-2003 11:12 | |
Psychologie |
Drukte in mijn hoofd SaGA | 16 | 21-05-2003 21:59 | |
Eindexamens 2003 |
loopt de stress al op?? MiZz TeRiOuZz | 57 | 15-05-2003 19:24 | |
Psychologie |
anti depressiva gebruikers ratsja | 68 | 18-02-2003 17:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sint janskruid wipneusje | 3 | 02-05-2002 20:02 |