Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom heeft een olifant gele klompjes?
Spoiler
Zit een man op de trein te wachten, zegt de machinist: "hey, ga er is vanaf!" Zitten 2 belgen op straat, valt de ene er vanaf Staan 2 belgen voor het stoplicht Belg1: Het is groen! Belg2: een kikker!
||
Citaat:
||
Citaat:
*snapt dit dan weer wel* ![]()
||
Citaat:
Duidelijk genoeg? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jah sorry, ik heb die hele Mabel-zooi gemist omdat ik toen uitwisselingsproject had met school en ik 2 weken in Italie (sicilie) heb gezeten.
|
wat is een lebra?
ff denken een zebra met lepra ![]() ------------------------------------------ het oranje en het twijfelt? een misschieninsappeltje -------------------------------------------- waarom vliegt een aap? omdat een koe zwemt ![]() -----------------------------------
|
Ik dacht laatst iets geniaals bedacht te hebben, namelijk Hasj & Wietje...blijkt het verdomme al te bestaan!
Maar toch vond ik 'm wel leuk ![]() Hasj & Wietje
||
Citaat:
|
Belgenmop:
Alle belgen zijn verdrietig omdat de Nederlanders ze altijd uitlachen. Dus de belgische regering denkt: ''wij moeten hier wat aan doen'' en ze nemen contact op met de Nederlanddse regering. De vraag was of de Nederlandse regering ook een keer een domme actie wouden maken, zodat de belgen ook een keer om iemand anders zouden kunnen lachen. De Nederlandse regering vind het wel heel zielig voor die belgen, dus ze besluiten ze te helpen. Twee weken later loopt er dwars door de sahara een brug, gemaakt door de Nederlanders. De belgen vinden dit natuurlijk fantastisch, en ze lachen zich helemaal suf. Na een tijdje vinden de Belgen het wel weer genoeg en ze sturen de Nederlanders een fax, met het bericht dat ze de brug wel weer weg mogen halen. Maar de volgende dag krijgt de Belgische regering weer een fax terug: Beste, belgen. Wij zijn blij dat jullie om deze actie gelachen hebben, en nu willen we de brug wel weer weg halen. MAAR ER ZITTEN ALLEMAAL BELGEN OP TE VISSEN! klopt niet helemaal, maar wel leuk. ![]() |
![]() |
|
dit is een van de leukste die ik ken:
Zes mannen en 1 vrouw lijden schipbreuk op een onbewoond eiland. Na enige tijd beginnen de hormonen op te spelen. Er wordt een mooie afspraak gemaakt: iedere dag van de week mag één van de mannen met de vrouw naar bed en de zevende dag is de vrouw vrij. Alles gaat prima zo, maar grote pech, op een dag sterft de vrouw. Je weet hoe dat gaat, 6 mannen alleen, de eerste week gaat dat moeilijk, de tweede is het nog veel moeilijker, de derde week is het bijna niet meer te doen en de vierde week ... hebben ze haar maar begraven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
moppen die niet grappig zijn. Eye of Sauron | 80 | 14-09-2005 21:24 | |
De Kantine |
Ken je die mop van die mummie? Inge.... Femic | 271 | 19-07-2005 18:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |