![]() |
|
Als je drie keer per dag een goede maaltijd eet, niet minder dan normaal (tenzij dat heeel erg vet was...), en tussendoor helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets, dat werkt het beste. als je heel weinig gaat eten opeens, dat houd je meestal niet zo heel lang vol, en als je dan een keer veel eet, of snoept, kom je veel meer aan en dat is heel slecht.. je kan het beste gewoon heel regelmatig eten...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of dit zo is...sommige mensen zeggen juist dat je beter 6x per dag kleine beetjes kunt eten (dat houdt je verteringsstelsel aan de gang ofzo denk ik)....maar ik weet het ook niet...iemand die het wel weet, wat nu het beste is? Is het goed voor het afvallen om een lange tijd met een lege maag te lopen? Of kun je dan beter iets kleins eten zodat je lichaam weer gaat verteren? |
![]() |
|
Ik ben sinds gister bezig met proberen wat gezonder te eten, dus ook niet meer s'avonds naar de Appie gaan om wat lekkers te halen enz.
Helaas met weinig effect want nu ga ik in huis rondkijken wat er voor eetbaars ligt, ik ben gewoon te gewend om na het avondeten nog een keer iets te eten..uit verveling denk ik...ik pak nu ik 'gezond' doe dan wel geen snoep of koek, maar wel heel veel peperkoek en bijv. stokbrood met ui en kaas uit de oven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lukt het een beetje? Wacht, ik stuur wel even een mailtje |
![]() |
|
was er eindelijk 4 kilo af, heb je een druk weekend. nu zit er weer 1,5 kilo bij. en ik ben er beslist niet blij mee. vanaf vandaag dus maar weer flink minderen. ik zat zo mooi onder de tachtig kilo
![]() wishfull, een interessevraag: hoe gaat het met je werkstuk?
|
![]() |
I'll join u
![]() na een tijdje twijfelen heb ik besloten mijn slechte eetpatroon totaal om te gooien in de hoop dat mijn buik wat kleiner is over 2 weken, zodat ik me niet zo schaam in mn badpak of bikini als ik op vakantie ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het zal nu waarschijnlijk met die 15 kilo minder snel gaan dan de eerste 5 kilo hoor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder gaat alles weer beter met mij. Ik heb gisteren mijn laatste dag op mijn werk gehad, dus ik zie vandaag weer als een begin van een nieuw hoofdstuk, ook wat lijnen betreft. Ik weer nu (nog steeds) 73,8, dus ik ben gelukkig niet aangekomen van al het vette en ongezonde eten van de laatste tijd, maar moet eerlijk zeggen dat er ook een aantal dagen waren dat ik te weinig at tijdens werken enzo ![]() ![]() Vandaag goed begonnen; melk, sinaasappelsap en twee boterhammen als ontbijt. Ik ga de dagen dat mijn vriend basketbal traint (3 keer in de week) ook bewegen. En ik hoop dat ik het baantje krijg waarvoor ik nu aan het solliciteren ben, en dan zou ik 5 keer in de week 10 km (of zelfs iets meer) moeten fietsen, dus dat is ook weer goed voor de lijn en de gezondheid. Ik ben in iedergeval al blij dat ik helemaal van de vreetbuien af ben. Ik at de laatste tijd wel ongezond, maar alleen omdat ik bij vriend heb geslapen (die aten roze koeken als ontbijt in het weekend en de lunch WIL je niet eens weten ![]() Nog 4 kilo eraf voor 25 april....moet lukken toch? succes iedereen!
|
![]() |
vergeet mijn laatste post maar. ik zit alweer aan de appelkruimelvlaar en chocolademuizen...dat heb je als je zus langskomt met gebak dat van haar verjaardag over is...zucht...geen zelf-discipline, maar ach ja, kan mij het schelen. morgen weer een dag!
![]()
||
![]() |
Citaat:
Fruit, groente en graanproducten zijn erg gezond en daar kom je minder van aan. Dingen zoals snoep, gebak, chips, vette koeken, alcohol en zoete drankjes bevatten veel vet en/of suikers waardoor je, als je er teveel van eet, sneller dik van wordt dan wanneer je dezelfde hoeveelheid groente/fruit/enz zou eten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, het schiet dus helemaal niet op bij mij.
![]() Ik word helemaal niet goed hiervan en als het zo blijft kan ik net zo goed weer stoppen, want het maakt toch niets uit. Het enige wat ik merk is dat mn broeken losser zitten, maar mijn weegschaal geeft nog altijd hetzelfde aan. Maar die is misschien ook wel kapot, ik weet het ook niet. Goed, ik ga wel even zo door als ik nu bezig ben en anders ga ik eerst een andere weegschaal zoeken. |
![]() |
|
ik wil ook zo graag afvallen maar mn lichaam laat het niet toe, ik blijf altijd op hetzelfde gewicht of het wordt meer
ik eet sóchtends weinig, een pakje sultana en rond 12 uur 2 boterhammen. smiddags nog een boterham, en dan mn maaltijd sávonds (met groenten/pasta/vlees en af en toe ook patat) ik vind niet dat ik heel erg vet eet eerlijk gezegd, ik zou juist denken dat ik zou moeten afvallen met 3 gezonde maaltijden en een snackje tussendoor. ![]()
||
Citaat:
Maarre, mijn lieve kind waarom wil je eigenlijk afvallen ![]() Je ziet er absoluut niet dik uit, en ook al helemaal niet stevig oid. |
![]() |
|
Bij mij gaat het dus echt slecht momenteel, ik eet best aardig, niet te veel, niet te weinig, niet te ongezond. Ook beweeg ik er bij en toch val ik niet af
![]() ![]()
|
![]() |
Waarom, WAAROM, is de verkade bij de c1000 in de reclame en neemt m'n moeder dat mee?
Liggen hier in de kast 5 chocoladerepen. Zo moeilijk om er vanaf te blijven... vanavond gelukkig geen taart, famillie eet geen taart dus haalt m'n moeder 't ook niet.. maar ze heeft wel roomsoesjes meegenomen. Nu eet ik daar ook niet veel van, want ik ben gewoon op m'n kamer want 't is beneden toch niet leuk (praten alleen maar over mensen die ik niet ken en de hele kamer is een grote rookwalm..). Ik ben een beetje chaotisch nu.. maarja.. ik zie wel, verjaardag zondig ik wel want dat is toch maar 1x per jaar. En kerst doen we toch niet. En met oud en nieuw eet ik ook niet veel oliebollen want dan word ik misselijk ![]() |
![]() |
|
oh yes! 3,5 kilo eraf! door alleen maar 3 maaltijden per dag te eten en naar mijn school fietsen. en vergeet het water drinken niet. vorig weekend een ruig weekend gehad, dus er zit weer iets bij, maar ik ben van plan nu goed door te gaan. mijn moeder ziet dat ik afval, alleen wil ik het haar niet toegeven. bij niemand, trouwens. de weegschaal geeft aan dat ik afgevallen ben, maar aan mijn lichaam merk ik het niet. vreemd.
||
Citaat:
Van harte gefeliciteerd trouwens he! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 10:28. |
![]() |
|
![]() |
friet is inderdaad nog niet eens het ongezondste; de mayonaise is meestal de echte dikmaker. En zoals Leonoor ook al zei: neem ketchup als je saus bij je friet wil. En iets minder friet dan normaal nemen is natuurlijk ook een optie.
met mij gaat het weer prima trouwens. ik val weer langzaam af omdat ik nu bijna elke dag 7 km heen en 7 km terug fiets voor werk enzo. hoe dikmakend is marsepein eigenlijk? ik dacht zelf dat er vooral suikers inzaten en niet zozeer vet, maar weet dit even niet zeker.
|
![]() |
hoe komt het dat er veel gezegd wordt dat koolhydraten dikmaken? mijn huisarts zegt dat dit absolute onzin is. koolhydraten leveren toch energie? (sporters etc eten ook altijd spaghetti ed voor een wedstrijd..)
@ muziekvlinder; ik vind eigenlijk dat je vrij weinig eet ![]() ik eet sochtens 2 boterhammen en 1 stuk fruit, smiddags 3 boterhammen, rond eind van de middag nog fruit en iets van een koekje (speculaas of biskwie) en savonds gematigd warm eten, zonder vlees en ik drink over de hele dag zo'n 1,5 á 2 liter, vruchtensap en/of water. klinkt dit een beetje oke?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Daar gaat m'n 58 kilo.
Voor de komende paar weken werk ik op zaterdag bij een bakker. Vandaag heb ik al twee krentenbollen, roomsoesje en een broodje kroket gegeten. En dan heb ik nog 10 witte broodjes, 12 krentebollen, een stokbrood en een tijger wit mee naar huis gekregen. En als het aan hen had gelegen had ik nu ook twee taartjes mee naar huis gehad ![]() ![]() Hoop dat ik er vanaf kan blijven de komende weken ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
atkins, goed?? noewkie | 21 | 02-05-2005 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic # 18 Verwijderd | 468 | 19-01-2004 19:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #11! Snufje | 277 | 26-05-2003 12:40 |