Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
simcity (1989)
tron (met die 2 lijntjes) supaplex (zou van na 92 kunnen zijn...) spit wad willy (1991) trouwens, 'van voor '92' noem ik niet zwaar oud. van voor 1980 , das zwaar oud! kent iemand 'aztec challenge' voor de C64? of snoopy? ik heb namelijk 1600 C64 spellen met emulator . Leuuuuk!! ![]()
|
![]() |
Dune2 kan ik echt niet meer spelen, geen hotkeys, geen ai, wah, wat een ellende.
![]() Kan je trouwend je pc niet vertellen dat ie wat langzamer aan moet doen? Ik heb een paar geëmuleerde c64-spelletjes, maar die zijn al afgelopen voordat ik ze opgestart heb. ![]() favorieten: antix pong21.exe (zo heet dat ding, verder geen naam te zien) catsplat |
![]() |
||
Citaat:
DOTT, mwah, sorry te jong '93 ![]() Sam & Max... oja ook '93 Fate of Atlantis '92 ![]() Zie je nou, ben hartstikke zeker van me zaak ![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 10:50. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Shoot 'm ups als: Wolf3d, Doom, Duke Nukem
Strategie als: Dune2, Warcraft II, C&C Adventures als: Monkey Island, Elvira, Larry, Journeyman, Police Quest, Space quest Sims als: Das boot, Test drive En de ietswat simpelere klassiekers als: tetris, pacman, sniper, gapper, etc. etc.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk bijvoorbeeld even bij www.3drealms.com bij de downloads, helemaal onderaan staan en paar 'cpu-killers' die je CPU dus behoorlijk vertragen.
|
Test Drive
Bubble & Bobble ossow... erg droog met al die bellen ![]() ![]() ![]() Boulderdash Afterburner (die loopings waren zooo gaaf) Skate or Die Ook een één of ander spel met een worm/pijpleiding ( ![]() ![]() Wacky Wheels!!! ![]() uhmz... Spear Of Destiny en Blakestone waren allebei ook erg leuk, maar Wolfenstein is tha best! Hexenküch ossow... was met een soort kruising tussen pacman en een stuiterbal ![]() Arkaniod! Dat heb ik zo vaak gedaan... tot level 30 ossow ![]() ![]() verder weet ik niet zoveel meer...
||
Citaat:
Meer leuke: Monster Bash Sokoban karateka ski or die skunny kart winter olympics pipe mania paganitzu en de topper(waar heb ik mn naam ookweer vandaan??): Eggerland!!! Het gaafste spel ooit! Save Eggerina met de gave Eggy ![]()
Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 01:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en Jill of the Jungle is ook wel kewl en rick!!!!!!!! (maar di kent vast niemand ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
BlackThorn is ook erg stoer, van de titel ben ik niet helemaal zeker, maar 't spel was van Blizzard Entertainment. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het beste spel ooit vind ik nog altijd Doom. Er is geen enkel spel dat me sindsdien zo'n "oooooh" gevoel heeft gegeven. Black Thorne was idd ook erg cool, lekker geweldadig ook ![]() |
![]() |
|
prince of persia, speelde ik vroeger altijd met mijn broer op de allereerste pc des huizes (een krel tot en met
![]() -x- GS
|
![]() |
|
|