Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik koop echt niet iets wat niet lekker zit... Dan word ik er helemaal gek van als ik het aanheb...
Soms baal ik er dan wel van, maar ik weet gewoon dat ik spijt krijg als ik veel geld heb uitgegeven en ik doe het niet aan...
||
Citaat:
|
Ik denk het niet, want iets wat niet lekker zit draag ik toch niet of minder. Dus kan ik het net zo goed niet komen. Heb trouwens wel een schoenen gekocht die net iets te klein waren, maar ze waren niet duur en ik merkte pas thuis dat ze iets te klein waren. Heb ze gewoon beetje uitgelopen en nu zitten ze ontzettend lekker. Maar anders als kleding niet lekker zit, laat ik het gewoon hangen.
|
![]() |
nee, een kledingstuk moet en mooi zijn en goed zitten, als een van die elementen er niet is gaat het niet door
als schoenen te er alleen nog een maat te groot zijn trouwens wel, zit lekker, beetje lucht bij de voeten, bijna al mijn schoenen zijn te groot
|
Neej ik heb weleens zowiets gedaan, ik heb een keer een hele vage broek gekocht die bovensuperstrak zat en dan vanaf de knieen mega wijd werd maar die heb ik maar 3x aangedaan ofzow, steeds met dezelfde trui zodat ie net over de heupen viel en het nog een beetje stond... ik erger me er dan aan dat ie zo strak zit en ik kan mezelf dr oowk nie mooi in vinden... Neej zow iets zouk alleen super impulsief doen en dan komt het in de kast te hangen en komt het er nooit meer uit.... (ik zal die broek nog eens proberen voor de gein kijken of het nou wel gaat)
|
![]() |
|
Ik heb wel eens van die kniekous panty's gekocht, maar die dingen moest ik steeds optrekken, maar ik vond dat het gewoon bij mijn outfit hoorde dus ben ik de halve avond bezig geweest met kousen optrekken. Er zit zo'm mooi kantrandje aan. (webje met spinnetjes)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als ik eerlijk ben heb ik vaak zulke aankopen gedaan. Maar goed je laat ze op een gegeven moment ook vaker in je kast liggen.Gelukkig heb ik sinds een tijdje geleerd hoe ik me goed in kan houden
![]() Even een voorbeeld laatst was ik dus helemaal weg van al die heupbroeken (die echt heel laag zitten dus). Nou een hele mooie spijkerbroek gezien. Helemaal verliefd alleen hadden ze m 'n maat niet. Maatje kleiner dan maar.....(tip: als je spijkerbroeken koopt hou er rekening mee dat na het wassen het vaak nog strakker zit ![]() Jammer dat ik dat gewoon niet eerder had kunnen bedenken (ik wist het ook wel maar liefde voor een spijkerbroek maakt blind ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
meestal niet, want dan krijg ik na verloop van tijd toch de neiging om het uit te trekken, wat meestal niet erg toepasselijk is. heb helaas wel een aantal dingen in de kast hangen die daarom dus nooit gedragen worden (ruil wel eens met vriendinnen die het dan beter passen of zo, maar meestal is het gewoon een kutpasvorm)
|
nee dan zou ik het niet kopen.
Dan heb je er eigenlijk helemaal geen plezier van als je het aan hebt.. Dan staat het wel leuk, maar het zit allemaal voor geen meter en voel je je alsnog heel ongemakkelijk.. Dan zou ik gewoon iets anders zoeken wat ook leuk staat en wat wel goed zit.. mjah als je geld over hebt ofzo maakt het ook nie echt uit misschien..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoeken wat vinden jullie? Barb4 | 187 | 06-12-2007 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Lifestyle |
Waar let jij op bij het kopen van een kledingstuk? Verwijderd | 39 | 14-07-2002 12:32 |