Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wat langer gekeken naar de tekening, technisch is ie echt superb, maar in de compositie erger ik me er een beetje aan dat het linker gedeelte scheef staat. Maarja ik mag pas klagen als ie af is. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
whooh zo vet.. ik heb zware waardering voor je... want als ik zo zou prigelen twee uur lang zou ik stapel worden!!! echt wauwzie
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() [edit] Andere url dan maar, kijken of deze het wel doet ![]() ------------------ Achter dood staat geen punt maar een komma | I'm happy, when you're happy | God Rulz | Life is a sucking challenge [Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (11-02-2002).]
||
Citaat:
![]() ![]()
|
.... Technisch vinnik em super seer goed , maar wat de voorstelling betreft..er gebeurd niet echt veel, beetje saai <vinnik>
Ik vind het wel een beeetje de uitstraling hebben van een godvergeten oord, maar die sfeer straalt het ook niet volledig uit omdat er nog veel wit is. Voor mij is het eigluk niet veel meer dan wat structuren. er mist iets. ![]()
||
Citaat:
![]() [edit]Dat het saai is, is eigenlijk wel de bedoeling, tis tenslotte een door alles verlaten plek. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Alleen er moet meer bij, je moet wel het blaadje volmaken, hoor!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Hij heeft echt wel iets. Ik vind het mooi uitgewerkt en echt wel een goeie tekening.
En wat die achtergrond betreft: misschien een beetje mistige,moerasachtige achtergrond? Allez, is maar een voorstel ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind em nou wel goed denk ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Een portret tekenen: hoe doe je dat? Verwijderd | 17 | 20-07-2013 19:34 | |
ARTistiek |
Tekeningen Stoetel | 13 | 04-02-2005 07:56 | |
ARTistiek |
leren tekenen Verwijderd | 9 | 20-12-2003 00:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
ARTistiek |
tekenen op school.. ermee verder?? sanguis | 9 | 27-01-2003 20:01 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |