![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel een x gehuild naar sex.. dat was toen ik het met een jongen deed.. en ik wou het eigenlijk niet echt.. we lagen buiten.. het was s'avonds.. en we lagen op een grasveld.. boven mijn hoofd was het aan het onweren ik voelde me DOOD ongelukkig. Hij was toen mijn 2e jongen waarmeej ik het deed.. Het deed ook nog eens pijn.. tenslotte heb ik maar gezegt: GA maar door en let maar niet op mij ![]() nadat.. heb ik moeten huilen ![]() ![]() Het was gewoon gek omdat hij me 2e jongen was
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ach die jongens boeit het niet... gaat hun toch alleen maar om het neuken later bleek hij een andere naam te hebben en een vriendin
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie hem nog AF EN TOE.. maar dan negeerd hij me.. Maar hij ziet me gelukkig niet als het zielige meisje die hij even geflasht heeft..want ik had er toen keihard om gelachen ( van binnen natuurlijk NIET ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook al lijkt het alsof er 10 messen door me steken.. ik doe alsof het me nix boeit .. en ze geloven het ![]() Maar nu heb ik gelukkig een lieve jongen gevonden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee je bent albsoluut niet raar!ik heb precies hetzelfde als jij....gebeurt om de 2 maandjes wel eens..voel me dan ook echt kut...heb ook geen idee hoe dat komt.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Seksualiteit |
een "raar" gevoel na sex? 4774 | 18 | 22-05-2004 19:16 | |
Seksualiteit |
het huilmoment juno | 52 | 11-12-2003 12:19 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Seksualiteit |
huilen na de sex Bil-worst | 64 | 07-07-2003 22:29 | |
Seksualiteit |
Oeeeehaaaaaarghh ~Sjeherazade~ | 73 | 04-06-2003 08:45 |