Advertentie | |
|
![]() |
|
Een RTS a la C&C is in ieder geval 'simpel'. Daarom zijn ze ook zo fijn. Pleur wat gebouwen neer, bouw wat dudes en haal de vijand neer. De eerste, Tiberium Dawn, is imo nog het lekkerst op dat vlak. Dus mensen die met Warcraft komen ofzo, dat vind ik nogal onterecht.
Maar aan de andere kant weet ik ook niet zoveel. Total Annihilation, Dark Reign, Kill Krush 'n Destroy etc. Anders kom je al snel bij complexe alternatieve dingen. |
![]() |
||
Citaat:
dat zijn spellen van pak m beet 4 jaar geleden die speel ik echt niet meer of ik heb ze tig keer uitgespeeld op een regenachtige zondag middag
||
Citaat:
|
![]() |
Dune II
Red Alert (1!) Die games ownden en ownen nog steeds. Veel beter dan de rotzooi van recentelijke tijden (Tiberian Sun en RA 2). Total Annahilation was ook verschrikkelijk cool omdat het zoveel verschillende tanks, boten en vliegtuigen had. En allemaal waren ze zo goed uitgewerkt. Edit: RA zag ik laatst nog in de winkel liggen voor 5 Euro of zoiets, Dune II en TA zijn abondanwore en zal je dus legaal kunnen downen.
Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 20:48. |
![]() |
||
Citaat:
|
|