Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga weer lekker dwarsliggen. ik vind dat je het wel moet doen. het zou zonde zijn als er nog iets is tussen jullie om dat te laten varen. als ut echt niet gaat dan merk je dat gauw genoeg en dan kunnen jullie d'r alsnog definitief een punt achter zetten. zo'n ruzie moet je je niet te druk om maken. in elke relatie wordt wel eens geruziet. meestal groei je dan alleen nog maar sterker naar elkaar toe als je het weer hebt bijgelegd.
|
![]() |
Eigen ervaring: Het was uit en na 1,5 maand (goh) raakten we inderdaad aan de praat en hij voelde nog heel veel voor mij. Ik dacht ook veel aan hem (net als jij) en ben toen dus weer opnieuw begonnen.
Gevolg: Ruzies, schuldgevoelens, het idee dat ik hem niet in de steek kon laten omdat dat de vorige keer ook niet gelukt was. Resultaat: Tot twee keer aan toe vreemdgegaan en met ruzie uit elkaar. Jammer... Ik wil niet zeggen dat het bij jou ook zo moet gaan, maar denk goed na wat je nou eigenlijk mist en doe het absoluut niet om dat je het zielig vind voor haar dat ze je zo mist en dat ze niet zonder je kan! Alleen doen wat jij echt zelf wil!
|
Ach ja he vrouwen, ik kan ook wel heel erg gaan klagen enzo. Maar ja, laat ik dat maar niet doen ofzo en dan zeggen ze ach je moet het niet zo aantrekken het komt vast nog wel eens goed. Dan vraag ik me toch echt af wanneer en waarom nu dan niet.
|
proberen natuurlijk!!! wat kan er misgaan jah et kan fout lopen maar dan is er toch nog niks aan de hand!! en kbedoel 1,5 maand wat weet je dan van elkaar, nog praktisch niks toch!! zo denk ik dan toch!!
gewoon proberen joh
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
bij dit Citaat:
Citaat:
|
mjah ik kan hier ook eigenlijk advies geven met wat me eigen ervaringen zijn... mijn ex en ik hebben het op een gegeven moment ook voor een tweede ker geprobeerd, maar het wordt gewoon nooit meer zoals vroeger.. het resultaat is vaak dat je dan de tweede keer met vreselijke ruzie uit elkaar gaat en dat is toch zonde eigenlijk....
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als ik het zo lees, Some, zou ik (als ik jou was) het niet meer proberen...
|
Niet aan beginnen. Je zegt zelf al dat het niet voor niets is uitgegaan en als je twijfelt, zegt dat al genoeg.
Het gaat niet werken, op den duur komt er alleen maar meer verdriet van. Nu je bijna over je verdriet heen bent, moet je helemaal doorzetten en niet weer terugvallen. Zet je ogen open en begin weer een relatie als je er aan toe bent (dus niet met je ex... lijkt mij het verstandigst...).
|
Verwijderd
|
als je een beetje eergevoel en trots in je bast hebt, laat je haar lopen, uit is uit.
Makkelijk gezegd natuurlijk, maar de wereld bestaat uit zo ontzettend veel mooiere dingen, dan een herhaalde relatie, dat je jezelf groot tekort doet als je dat niet allemaal ontdekt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Lifestyle |
De vrouw en haar ego.. Experium | 8 | 01-06-2005 12:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het Experiment Vogelvrij | 64 | 28-04-2005 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Spel Ikkuh1 | 500 | 15-03-2005 20:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex met zijn ex... suikerprinses | 29 | 02-10-2003 10:33 |