Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ook een mp3-cd speler en ben er wel blij mee, gooi er gewoon voor z'n 10 uur aan muziek op. netjes opgedeeld in een paar verschillende directories en dan kan je makkelijk switchen tussen nummers.
Je hebt nu een (redelijk goedkope!) mp3-cd speler, die draait eerst 1 minuut van de cd, slaat voor 8 minuten muziek op in z'n buffer, motor gaat uit en hij speelt dan 8 minuten via de buffer. na 8 minuten weer 1 minuutje draaien enzo. dit kost veel minder energie dan een motor laten draaien. Tenminste het was iets in die buurt, maar de prijs viel reuze mee. en volgens mij is ie toch wat meer chockproof als ie de muziek vanaf de buffer speelt.
|
Kijk eens hier.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er zijn genoeg flash-kaart playertjes die stukken goedkoper zijn en wat handzamer zijn... en dan kan je er voro minder dan die prijs nog een kaartje bij kopen... Een MP3-CD speler is ook een optie alleen die blijven ook groot, alleen niet als je zo'n mini-cd playertje hebt, maar ik weet nie of daar al mooie van zijn...
|
Mja kijk hier ff...
hoewel de keuze mp3 spelers met crad wat beperkt is... http://www.mp3cdspeler.nl/
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- De kwaliteit is even goed, van schokken heeft een Mp3CD speler tegenwoordig ook geen last meer. - Er is een veel ruimere keus uit Mp3CD spelers dan uit MP3 flashcard spelers. Flashcard spelers zijn 'uit de mode', worden niet veel meer ontwikkeld, in ieder geval veel minder dan Mp3 CD spelers. - Een MP3 CD speler kost niet meer dan een Flash card speler, misschien zelfs minder. - Een flashkaartje kost velen malen meer dan een Cd(RW)'tje, terwijl die laatste toch een veel grotere opslagcapaciteit heeft. Natuurlijk heeft een Mp3 CD spelers ook 1 nadeel: Ze zijn veel groter dan Flashcard spelers. Desalnietemin vind ik dat niet een grootte om je daadwerkelijk zorgen over te maken aangezien je 'm nog makkelijk in een jaszak oid kwijtkan. Ik had 't wel geweten als ik kiezen moest ![]() |
![]() |
|
Mja nog een voordeel flashkaartjes kan je ook voor andere dingen gebruiken, maar goed...
J_A kijk anders ff voor die een MP3-CD speler die 8cm CD's afspelen, misschien zijn er sinds dei Freecom (die imo wat onhandzaam is) nog mooie uitgekomen. Die dingen zijn iig kleiner...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
de:
D-Link || Rog-it een speler met 10 gig opslag (+- 2500 nummers) verwisselbare schrijf incl Afstandsbediening , en ESP , (?) usb kabel (?) prijs: 209 Dollar meer info: http://www.dlink.com de: Music Keeper groote: zoiets als CD speler opslag: 10 tot 40 GIG makkelijk cd transportatie naar mp3 inclusief USB kabel voor het uppen. prijs: 399 Dollar maar info: http://www.echomobilemusic.com |
![]() |
|
Mij lijkt dees wel rlxd! Heeft iemand hier ervaring mee want ik wil hem misschien gaan bestellen
![]()
|
![]() |
|
Ik heb vrij vroeg een MP3 speler gekocht(toen ze net met die ontwikkeling begonnen dus), en dat bleek een behoorlijke miskoop te zijn.
Die dingen met een hardeschijf zijn op zich wel leuk, maar het lijkt me toch dat zo'n harde schijf makkelijk crashed als je 'm overal mee heen neemt. Dus ik wacht de ontwikkelingen nu gewoon nog even af, tot ze zo'n optische HD hebben of met wat voor alternatieven voor HD's ze nu ook allemaal bezig zijn. Tenzij ze die dingen voor 100 euro gaan verkopen natuurlijk, dan ben ik van de partij ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb al anderhalf jaar een Creative Jukebox - de eerste versie die uit was in Europa. Bevalt nog steeds heel goed. Een vol set batterijen doet het ongeveer 4 uur, maar het ding is ook een oplader dus je kan 'm gewoon inpluggen als je thuiskomt. Bij mij staat er meer muziek op dan ik ooit zal luisteren.
Ik heb ook 1 van de eerste MP3-CD spelers geprobeerd en dat was geen zelfoplader, die kostte een kapitaal aan batterijen. Ik hou het dus voorlopig bij m'n Jukebox - als 'ie over een paar jaar op is wil ik wel een kleinere, 't is jammer dat dit zo'n groot ding is. (maat van een CD-speler)
||
Citaat:
Ik ben trouwens ook niet van plan om een Jukebox achtig geneuzel aan te schaffen, want dat is een pure overkill. Kan ik net zo goed een laptop meegeven, dan ze meteen documenten schrijven ![]() Hmz, of een 8cm mp3 discman (relatief lage kosten) of 1 met minimaal 128mb flash... Ik ben er bijna uit! ![]() |
![]() |
|
phillips heeft idd nu ook een 8cm expanium uitgebracht. ik heb het oude model voor grote cd's bevalt goed. die kleine cd'tjes ziijn trouwes in verhouding stuk duurder dacht ik dan gewone. en voor de afmetingen??
koop gewoon zo'n broek met van die zakken aan de zijkant ![]() past altijd
||
Citaat:
hahah das een goeie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de phlips 8cm expanium is 1. te duur 2. te groot het voordeel van een 8cm speler tegenover een 12cm speler isdat de cd's veel kleiner zijn en dus makkelijker te vervoeren, en de speler zelf veel kleiner en lichter is. een nadeel is de prijs van de 8cm cdtjes iets hoger is (10 platinum 247mb 8cm cdr's kosten 8 euro dus valt nog wel mee) ik zelf zou voor een Freecom Beatman II gaan, die is al voor 134 euro te krijgen, met 2 jaar garantie en Sennheiser hoofdtelefoon ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
MP3 speler kiezen Guinevere03 | 19 | 22-01-2008 19:38 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |