Advertentie | |
|
![]() |
|
Je verwoording vind ik erg leuk; ik kan me goed inleven in je gedicht
![]() Bij jou achterop de fiets --> hier zou ik van 'achterop' 'achter op' maken; lijkt mij net iets beter lopen. Elke drempel vermijdend --> in deze zin mis ik eigenlijk wat lettergrepen; ik denk dat deze regel wat te kort is. Zelf zou ik er eerder van maken 'en elke drempel druk vermijdend', zoiets ![]() Naast ons reeds leeggestroomde café's en --> zou ik 'en' achter zetten omdat het dan wat mooier aansluit op de volgende regel Voor ons, het leven --> deze zin zou ik ook wat langer maken, bijvoorbeeld door er van te maken 'voor ons, het leven zo bevrijdend' Ik zucht ik ook van jou --> hier zou ik 'En' voor zetten, daardoor sluit het wat mooier aan op de vorige zin. Ook zou ik 'ook van jou' tussen aanhalingstekens zetten, dan zou het dus worden: En ik zucht 'ik ook van jou' Ik, ik ben gelukkig Jij, verliest je evenwicht. Deze zinnen vind ik een erg goede afsluiter, maar toch zou ik voor beiden een bijwoord zetten, bijvoorbeeld voor de eerste zin 'ja' en voor de tweede zin 'en'. Ik weet niet of je er wat aan hebt, ik hoop dat je er wat mee kan ![]()
|
hmm de inhoud vind ik erg ok, je beschrijft het heel erg 'down to earth', gewoon zoals het is zonder te veel gedoe... I like that..
maar de vorm vind ik niet echt gedicht-achtig, te veel vertellend. en dat zwakt ook je woordgebruik weer af. meer eenheid in de opbouw zou denk ik beter zijn... (btw i like your nickname ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Lesautootje pesten Lethe | 82 | 04-09-2007 13:28 | |
Verhalen & Gedichten |
kwijt. niet echt een gedicht maar t lucht wel op..... Steyve Haerck | 1 | 16-08-2007 16:42 | |
Verkeer & Vervoer |
Omschrijf jouw rijstijl.. Verwijderd | 90 | 30-04-2006 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Oud gedichie (laatste gedeelte van t gedicht al weles hier vertoont) iamre18 | 6 | 17-03-2002 12:00 |