Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dan nog iets...als jij niet om hem treurt, neemt niet weg dat anderen dat wel doen...kan er niet eens wat sympathie voor de nabestaanden vanaf? Of wil je nu ook zeggen dat om JFK ook niet getreurd mocht worden, omdat het ook maar een mens is? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor mij is het veel meer nu hoe mensen met een democratie omgaan... dit is geen daad die je in een democratie kunt plaatsen... (naar mijn idee...) |
![]() |
|
![]() |
Rust Zacht, PIM
![]() Democratie bleek niks meer dan een waanidee te zijn. Ik zag hem heel vaak. Hij woont precies tegenover mijn school. Hij verliet zijn huis ook nooit zonder mensen. De man die af en toe terugzwaaide is er gewoon niet meer. Maar niet alleen voor dat gewoon om wie hij was en deed. Het maakt echt niet uit wie je bent een tegenstander of een aanhanger. Zie in...waar dit toe lijdt...
Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 20:27. |
![]() |
||
Citaat:
idd das angstig zeker voor sommige die liever terug gaan naar de prehistory...
|||
Citaat:
Citaat:
En je hoeft niet te treuren om de dood van hem, tuurlijk niet, maar je mag wel vrezen voor de maatschappij. Iemand die een andere mening heeft wordt gewoon neergeschoten. Wat is het volgende? Gaan we met zijn allen homo's afschieten? Die hebben ook een andere mening dan de meesten. En zeker van een forumbaas had ik zo'n opmerking niet verwacht. FB word je blijkbaar zomaar, want van intelligentie is bij deze uitspraak totaal geen sprake... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de buurman gaat naar zijn werk, de buurvrouw doet het met de glazenwasser... maar wat is er nu daadwerkelijk veranderd?
||
![]() |
Citaat:
Bovendien zeg ik niet dat ik blij ben met zijn dood, ik zeg alleen dat het netjes opgeruimt is zo, Nederland is tenslotte vol, dus elke dode creert ruimte ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als mijn lijsttrekker was vermoord had ik vervelender gevonden, aangezien ik me dan met die persoon identificeer, vrij menselijk lijkt me.
|
okay er is iemand uit de politiek op brute wijze vermoord...
door zijn gedachte voornamelijk die hij duidelijk liet horen. Maar dit heeft tot aansporing gezet dat mensen meer rechts zijn gaan denken... want ze zien nu in *denk ik dan* dat pim toch weldegelijk belangrijk was voor deze samenleving... waarom zou je anders vermoord worden? ![]()
||
Citaat:
waarom zou dat er wat mee te maken hebben? al is het wel toevallig.
|
![]() |
Hij is een legende..
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ben bang dat politiek nu helemaal geen vooruitgang meer gaat vertonen. Ik vind Pim's ideeën wel wat hebben. Je moet ze altijd eerst stevig en strak zetten... Ze worden toch wel versoepeld! I dont know.... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dit is gewoon moord en mag zoals je al zelf zegt niet ongestraft gaan... echter dan komen we met het sublieme nederlandse stelsel... dus deze man woord ontoerekenings vatbaar verklaard en is na 3 maanden weer vrij...
||
Citaat:
wat een sukkels, zeg alsof die politici er wat aan kunnen doen. pff, waarom nou weer auto's in brand steken? mafketels.
||
Citaat:
Eens! ![]() Mensen in Nederland zitten gewoon vastgeroest aan ouderwetse normen en waarden. De ideeen van Pim F. waren goed, eerlijk, en ik blijf erbij dat het echt een verlies is voor onze democratie. Zo'n iemand krijg je nooit weer, eindelijk iemand die gewoon durfde te zeggen wat veel nederlanders denken..!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en wie bracht dat/ poogte dat te brengen...
||
Citaat:
misschien wel geheel fout... maar das ook iemand die nooit tot ontpopping heeft kunnen komen...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Waar het om gaat is dat in de eerste plaats het verschrikkelijk is dat Pim Fortuyn is vermoord!! Ik was het niet eens met zijn ideeen, maar op zo'n manier aan je eind komen gun ik niemand!! Nederland is een land waar vrije meningsuiting is toegestaan, daarom vind ik ook dat we de mening van Pim Fortuyn moeten accepteren en ik vind het onacceptabel dat een of andere gek zomaar begint te schieten en dat Pim Fortuyn daar het slachtoffer van is geworden.... hij heeft toch niks verkeerds gedaan?? Ten tweede vind ik dat de democratie door deze laffe moord ernstig is aangetast.... is dit nu de democratie?? Iemand om zijn mening maar vermoorden?? Nee!! Dit moet gestopt worden... en heel erg snel!!!
|
![]() |
||
Citaat:
maar hij wist ook tevens dat normen en waarden zich met de tijd mee aanpasten, en was het dus niet eens met hoe dit in de loop der tijd *8jaar paars* was vertrokken...
||
![]() |
Citaat:
pim heeft het dan af en toe iets te ongenuanceerd gezegd maar zonder de steun van het nederlandse volk zou hij niet zo ver gekomen zijn. hopelijk zet men de lijst voort of gaan de andere partijen verder met de ideeën van pim want dat wil het volk.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ripper
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoel dat nederland "vastgeroest" is, ingedut, Nederland is gehospitaliseerd, en ik weet dat Pim terug wou naar ouderwetse waarden en normen maar ik bedoelde meer dat nederland vast zit aan de nu gestelde waarden en normen.
|
![]() |
Ik vind dit echt zo enorm zonde voor de Nederlandse politiek, was er eindelijk iemand die de problemen van nederland onder woorden bracht, en dus eigelijk gewoon ZEI voor de verandering, en ook zo goed. Ik zat zelf met grote ogen en mond open te wachten om hem in de politiek te zien, om het maar even zo onder woorden te brengen "Leven in de brouwerij", Het is echt te gek voor woorden dat dit is gebeurt, een Moord om een politieke gedachte.
Pim Fortuyn was radicaal, maar niet <u>ZO</U> radicaal, ik kan er gewoon niet over uit. ik ben ook bang dat het veel te snel weer vergeten gaat worden, zijn gedachten en handelingen die echt goed waren geweest voor ons. Puur Zonde ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe gaat het nu verder met LPF?
Ik denk nl. dat het aantal stemmen alleen maar zou groeien. Zo een aanslag heeft natuurlijk een avenrechts affect op de samenleving. En er zullen dus protest stemmen komen tegen deze actie Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 20:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
De Kantine |
Waar was jij op 6-5-2002? Mr.Oizo | 106 | 10-05-2006 11:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks Verwijderd | 2 | 08-05-2002 17:49 | |
De Kantine |
pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten... Tahval | 7 | 06-05-2002 17:33 |