Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen die echt nergens voor terugdeinsen tijdens een optreden... bij the Datsuns en Audio Bullys op Lowlands was zo'n vent (dronken probably) die dacht dat iedereen zin had met hem een pit te beginnen, dus begon ie heel lomp tegen iedereen aan te beuken....op dat moment kan je ze wel schieten!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
^ach ja, toch iemand moet er mee beginnen en als zo'n vriendengroepje daar dan zin in heb, waarom niet?
heuh, ik vind het niet chill als er bagger muziek wordt gedraait, maarja das dus ieder zijn smaak. In mijn geval uhm van dat overdreven gothic, hiphop, van die carnavalsachtige zooi. Ook kut, van die mensen die zich aan mij irriteren, omdat ik volop uit me naad ga...ja mag ik ook ff, ik ben hier niet om te hangen, dat kan ik thuis op de bank ook wel. |
![]() |
|
Lui die je aanspreken/versieren als je daar helemaal geen behoefte aan hebt.
En drukkende mensen op de dansvloer of mensen op de dansvloer die niet dansen en dus kostbare ruimte innemen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ruziezoekers in alle vormen, verschrikkelijk.
|
Verwijderd
|
Vervelende (lees R&B of rap/hiphop) muziek, op een vervelende manier dronken zijnde mensen, allochtonen (ja nogal hard, maar ik erger me gewoon aan die gasten tijdens het uitgaan, kan er weinig aan doen), wijven die iets van me moeten terwijl ze boven hun stand leven.
Gelukkig is voor de bovenstaande problemen de Studentenkroeg uitgevonden. Culminatie is natuurlijk De Studentendiscotheek à la de Woo in Utrecht, waar je alleen binnenkomt met collegekaart (of connecties) en waar je tenminste onder OSM bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat voor muziek draaien ze daar eigenlijk?
|
- Ruziezoekers / opgefokte mensen
- Zeikertjes die "bang zijn" te veel geld uit te geven - Portiers die je zonder een reden niet binnen laten - En wat muziek betreft: te veel R&B hoeft voor mij niet, af en toe een nummertje is leuk, maar niet een kwartier lang of zo
|||
Citaat:
Citaat:
![]() *mensen die ruziezoeken. *Slechte muziek. *mensen die je aan te lopen staren als je aan het dansen bent.
|
![]() |
Kapotte/lege sigarettenautomaten irriteren mij mateloos. Net als mensen die elkaar ontzettend aan het aflebberen zijn. Ook erger ik me mateloos aan mensen die te veel gedronken hebben, aan lompe boeren, aan lelijke wijven die denken dat ze knap zijn, enz, enz.
Gelukkig laat ik het mijn uitgaan niet verpesten.
||
Citaat:
Verder zorg ik er gewoon voor dat ik alleen naar gelegenheden ga waarvan ik eigenlijk wel weet dat daar geen irritante muziek gedraait wordt.
|
![]() |
ik erger me niet aan de muziek, ik kies de goede discotheken uit of als ik de muziek wat minder vind dan ga ik even wat drinken ofzo...
er is bijna geen muziek die ik echt slecht vind....
||
![]() |
Citaat:
Staat nog een andere topic over hier.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Liefde & Relatie |
vraag aan de meiden: gevoelige jongens? Mephisto | 116 | 12-10-2002 17:26 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |