Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, ik moet ze nu echt eens een keer laten zetten, maar ik wil het dus wel bij een kapper laten doen.. DUS vroeg ik me af of jullie weten wat het zo ongeveer kost bij de Hairpolice.. Mijn haar is bijna op m'n schouders en van een vriendin die 't even lang had toen ze ze liet zetten, hoorde ik dat het dan maar 75 Euro was.. Maar om de één of andere reden heb ik het gevoel dat het niet klopt, omdat ik overal 200 zie staan. :/
Iemand een idee? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar die knopen het dan ook alleen maar. Ik vind de kapper maar afzetters, echt zonde van je geld ik heb ze ook particulier laten zetten en ik vind ze net zo mooi, soms zelfs mooier dan kapperdreads
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Duss mijn vraag: wie heeft het bij jou gedaan enn hoeveel was je er voor kwijt? Ik heb wel kort haar,.weet niet of dat wat uitmaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het basisbedrag is 155 euro, voor ieder flesje permanentvloeistof dat ze gebruiken wordt het 10 euro duurder, dus hoe dikker, hoe langer, hoe duurder. maar het max is 205 geloof ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het werkt goed! Bij mij zijn mn dreads beter gaan klitten bij de uitgroei die ik nog niet had bijgewerkt enzo, en het ruikt goed ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb mn dreads allemaal geknoopt, vooral in het midden. Hierdoor zijn ze een stuk steviger geworden.
Vandaag zijn mn dreads best wel nat geworden in de regen, ze zien er nog steeds hetzelfde uit, helemaal niet uit elkaar gevallen ofzo (behalve een paar uiteinden dan). Kan ik het nu ook wassen (kheb ze pas 3 weken) of kunnen ze dan wel uit elkaar vallen?
||
Citaat:
Maar het ruikt gewoon heerlijk.. wat het nut is weet ik ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het nu 4 weken niet gewassen,
m'n vriendin maakt m'n hoofdhuid wel min. 1 a 2x per week voorichtig schoon... Maar ik ben bang dat ik de komende 3 a 4 weken m'n haren nog niet kan wassen.. Predator heeft trouwens pas vette dreads (ondanks dat ie ontzettend lelijk is): Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 22:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waren ze zo stevig dan dat dat zomaar kon? Ik denk dat ik mijne ook maar ga wassen na 3 en een halve week, het jeukt echt erg.
|
Verwijderd
|
ahhh ik heb van de week al mn elastiekjes bij mn hoofdhuid erafgehaald. ik heb al mn uitgroei bijgewerkt door de 'over de huid draai'methode, maar nu heb ik opeens allemaal fluff en losse haren, khaaaaat dat zo erg, ik kan zelf ook nie tgoed zien in welk hokje ze horen....
MYYYYYRT??!! kan je als je deze week toch in amsterdam bent langskomen?????? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het zit gewoon nog allemaal op zn plek hoor, gewoon lekker veel knopen in maken zodat alles stevig zit. Dat 3 maanden niet wassen vind ik maar onzin. Je hoeft niet perse die shampoo van Let's dred te gebruiken, gewoon even naar dreadshampoo vragen bij een afrowinkeltje of dreadkapper.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en zeker last van het slappe dreads syndroom bleh ![]() dit weekend ben ik er alleen vrijdag en misschien even zaterdag, niet echt veel tijd. misschien kan ik volgende week een keer door de week komen. ov weetje ![]()
||
Citaat:
Een uur is wel snel, bij mij zijn een paar echt dikke dreads nog steeds een beetje klam van het vocht.
||
Citaat:
Bijj mij lukte het ook niet, ookal draaide ik zaht, er waren gelijk kei veel losse haartjes...
||
Citaat:
Maar ik vind knopen effectiever, daardoor zijn ze echt veel steviger en harder geworden. Kun je ook gewoon in het midden van je dread doen. Gat maken, dread erdoorheen halen en strak aantrekken. Voilà
|
![]() |
|
|