Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ok, hij is dood. Ok, het had nooit mogen gebeuren. Of de verkiezingen door zouden moeten gaan. Ik betwijfel het. Maar nu? Moet ik huilen dan? Moet ik soms irrationeel worden? Is de kudde van den Haag representatief voor de rest van de kiezers van Pim Fortuyn. Het is niet anders, het leven gaat door. Groetjes Ben(die er niet paniekerig onder is en ook niet wil zijn ![]()
|
Natuurlijk denk je erover en vind je het erg vervelend. Maar je moet gewoon altijd in staat blijven rationeel te denken en als je niet in die staat verkeert moet je je dat realiseren en je best doen weer rationeel te gaan denken. - ook moet je doen wat je zelf denkt, niet omdat iedereen het doet of omdat het van je verwacht wordt (dit klinkt simpel maar het gaat via het f**king onderbewuste). Maar je bent 'kalm' als je rationeel nadenkt of je irrationeel denken identificeerd en je weer rationaliseerd.
En paniek IS NOOIT GOED. Echte dan, er wordt van je verwacht dat je het op die manier uit en anders krijg je erg snel negatieve reactis. - Gisteren op MSN, 7/8 van lijst was plots busy en 6/8 irrationeel. Ga ik met sommigen praten en dan maken ze me in 1e instantie uit voor rotgast enz (dat zeiden vrienden dan...) - uiteindelijk won ik 1 vs. 4 discussie die ontstond wel ![]() waarom f**king? - ok, bij de minste emotionele gebeurtenis gaat mijn onderbewuste janken (traanogen) terwijl ik bewust GEEN ENKELE emotie voel.
||
Citaat:
Wie zei het ookalweer "we hebben een oorlog nodig"?
|
Nostradamus schijnt alles voorsped te hebben als je sommige mensen moet geloven, bewijs heb ik nooit gezien...
![]() En verder bleef ik heel kalm onder de dood va Foruyn, ik had zoiets van "Oh, da's lullig, verder nog nieuws?"
|
tja, toen ik dat van 11 september hoorde zat ik in de schoolbus en iemand vertaalde de Franse radio voor me, en ik geloofde het niet. Daarna zag ik op tv... Ik kreeg niet een gevoel van onveiligheid. Ik had zoiets van, "Dat zal hier gebeuren."
Mensen worden paniekerig omdat ze dan denken "Ik had ook in het WTC kunnen zijn" MAAR ZE ZATEN ER NIET IN!!! Verder schrok ik ook van Fortuin, het was zeker jammer, hij had goede meningen, en zorgde ervoor dat politiek interesant werd. Mijn kleine zusje was wel bang om zelf slachtoffer te worden van zo iets. Nochtans was het voor mij duidelijk een aanslag op een (radicale?) politicus, en niet op zomaar een burger. Onveiligheid is overal en je kunt er maar beter verstandig mee omgaan (en het vermijden) dan een beetje te gaan hyperventileren. REIE |
![]() |
|
Pff... ik heb ook weer een paar (belachelijke) taferelen gezien en gehoord waar ouders kinderen (die niet wisten wat er gebeurd was) leerden om paniekerig te doen en in de put te zitten. Dat vind ik ECHT belachelijk. zie je hoe zo'n ouder zo'n kind leert om die 'zwakheden' te gaan vertonen...
|
![]() |
|
|