Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Was ik net blij dat ik de vrijdag in de proefwerkweek vrij ben, heb ik dan om 8.30 een mondeling! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en weer hadden ze niet t boek dat ik nodig heb bij de bieb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Wat een medelijden allemaal, ik zal het even aan hem doorgeven
![]() Citaat:
![]() (hij heeft wel vaker een wond, maar dan is het minder erg) En morgen (om 7.00 ´s ochtends ![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 20:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zou vandaag het 4e uur aardrijkskunde hebben ipv het 7e. had al het 6e, mijn z uur, vrijgevraagd en gekregen dus zou om 1 uur vrij zijn ipv 10 over 3. totdat een eikel kwam klagen dat ie t 4e wiskunde had, wat niet eens verplicht was, en aardrijkskunde weer verplaatst is naar het 7e ten koste van de hele klas! nu spijbel ik uit protest...
en waarom zijn mijn ouders weg met de auto en hebben ze geen mobiel mee?! ik heb de auto nodig want ik moet bij mn vriend een matras halen zodat ik eindelijk es lekker kan slapen, vandaag gaan we toch al naar de bilt dus zou mooi uitkomen. in zijn auto past t matras niet... maar als zij niet komen moet ik zo met de trein naar de bilt en een andere dag weer op en neer met de auto van mn ouders voor dat matras. grrr ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Omdat je misschien vreemd gegaan bent? Omdat je misschien raar bent? Omdat je misschien in één keer zwaar depri bent geworden? Omdat je misschien (idem) gothic bent geworden? |
![]() |
|
- Ik ben vandaag alleen maar naar school gegaan om iets uit te printen en te forummen, want thuis is de internetverbinding traag en is de printer kapot!
![]() - We gaan waarschijnlijk zaterdag uit in Duitsland, nu willen mijn vrienden dat ik rij (ik heb helemaal geen eigen auto, dus nog nooit gereden met het uitgaan) met de auto van mijn ouders (waar ik al maanden niet mee gereden heb), tja ik wil best wel, maar het mag niet van mijn ouders. Das irritant maar toch begrijpelijk. ![]() - Twee vrienden van me hebben ruzie met een goede vriendin van me. - Een vriend is weer boos op een andere vriend, maar dat komt omdat weer een andere vriend heeft zitten te steuken!!! En dan vragen ze ook nog aan mij, die helemaal buiten deze ruzies staat, of ik wil rijden morgen!!! Dat ze eerst samen allemaal hun wederzijdse problemen oplossen voordat ik met een stelletje ruziemakers gestressed achter het stuur moet gaan zitten!!! Ik maak me echt gek!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
de mensen waarmee ik een opdrach doe zijn niet te bereiken terwijl ik nog dingen van ze meot ontvangen voor iets dat vandaag ingeleverd meot worden
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Klaagmuur! #2 Verwijderd | 92 | 23-11-2006 10:33 | |
De Kantine |
De Klaagmuur! Verwijderd | 500 | 26-03-2006 18:12 | |
Beleidszaken |
zeg hé, ik wil de klaagmuur terug .boris | 3 | 15-12-2004 10:07 | |
De Kantine |
Hoe ben je op dit forum binnen komen strompelen? (© Sponstanietje) Sjoerd | 110 | 28-05-2004 17:41 | |
Beleidszaken |
Nieuw wisselforum? Phileine | 59 | 18-07-2003 15:32 | |
De Kantine |
Hoe ben JIJ ertoe gekomen om je hier aan te melden? Methuselah | 64 | 16-12-2002 21:35 |