Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij zal zich wel in het register hebben geschreven.
Als je TweakUI installeert, krijg je er een TweakUI icoontje bij in Configuratiescherm. Daar heb je ook zo'n Add/Remobe tab zoals in 'software'. Misschien dat je 'em daar nog kan wissen... Hoe kom je eigelijk aan die troep?
||
Citaat:
Volgens mij moest je rechtermuisklik op één of andere INF file doen die in de zip zit. En dan kiezen voor 'installeren'.
||
Citaat:
Wellicht te snel op 'Ja' klikken op sites als ze daar om vragen...
||
Citaat:
Maar toch vind ik ze bijzonder bijdehand. Surf maar is naar www.packetnews.com Ik weet niet of het nogsteeds is (ik heb een popup killer inmiddels), maar die opent een pop-up die eerst een keer vraag of je ja wilt antwoorden, daarna vraagt waarom je op cancel hebt gedrukt, en daarna nog een keer probeerd wat te downloaden! Je bent een minuut verder voor je eindelijk de site op kan!!! On topic: Dit soort dingen kan je vaak voorkomen door software te installeren, zoals een firewall ( www.zonelabs.com ) en bijvoorbeeld de google toolbar. Echt een aanrader! Kan je op elk moment zoeken met google, en heeft ook enkele andere handige functies (zoals popup blokken enzo).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 11-12-2004 23:12 |