Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou ik ben zelf 1.54 en ik groei niet meer maar vriendje moet in iedergeval groter zijn dan ik wat niet zo moeilijk is in mijn geval .... ik hou wel van een lang ..... tis tog geen gezicht als t meisje groter is dan de jongen ... volgens mij komt het groot en breed zijn nog uit de oertijd ..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dikke (K) pearlie
|
Verwijderd
|
Ikzelf ben denk ik nog net geen 1m70 en mijn vriend is ongeveer 1m94.. Als ik op me tenen sta kan ik hem nog steeds niet fatsoenlijk zoenen
![]() ![]() ![]() Verder vind ik lange mannen juist supersexy! Een lange man in pak mmmmm ![]() ![]() ![]() Ik heb hem vet gemest ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ergens tussen de 1.70 en de 1.90 vind ik het mooist, maar tussen de 1.60 en de 2.00 is ook best, en als je nog kleiner of groter bent kan ik me daar ook wel overheen zetten. Ben zelf 1.62 trouwens, m´n vriend is 1.89
Het is trouwens mogelijk om ervoor te zorgen dat in elke relatie in Nederland het lengtevershil hetzelfde is, het verschil moet dan 15 cm zijn... want de gemiddelde Nederlandse vrouw is 1.67 (bij jongeren is dit 1.70) en de gemiddelde Nederlandse man is 1.82 (bij jongeren 1.85), en niet iedereen heeft een relatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Grote, brede mannen zijn mooooooi! En breed hoeft geen spieren te zijn, maar een beetje chubby...*kwijl* en dan rond de 1.90, 2.00 meter.... (ik ben zelf trouwens 1.65)
maar op zich maakt het me niet zoveel uit, als ie maar groter is dan ik (alhoewel de kans wel vrij klein is dat een jongen kleiner is, maar toch)
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
nou hij moet wel ietsie groter zijn dan mij, anders ist ook zo'n dwerg
![]() ![]() ![]() ![]() Da moe wel heel klein zijn ![]() maar t enigste waar k problemen mee zou hebben is denk k 2meter ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben zelf 1.81 meter, dus ik val op langere jongens. mijn vriend is 1.94 meter; dat vind ik echt een ideale lengte. ik kan hakken dragen en nog kleiner zijn dan hem (ik draag zowiezo nooit overdreven hoge hakken, hooguit 3-4 cm).
||
![]() |
Citaat:
Hoewel het me eigenlijk niet echt uitmaakt of de persoon waarop ik verliefd ben groter of kleiner is.
|
Mijn huidige vriend zit iets boven de 1.90 geloof ik. Daarnaast is ie ook nog erg gespierd en dus breed. Heerlijk vind ik dat, want dan heb ik echt het gevoel dat ik veilig bij hem ben. Dat hij me altijd zal beschermen en ik vind het ook vreselijk sexy als lange mannen in pak lopen, wat hij voor zijn werk nogal eens doet.
Hmm hij is heerlijk ![]() Kleine mannen vind ik eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk, maar toch was mijn vorige vriendje maar iets van 1.75 Ik vind klein zijn gewoon niet echt mannelijk.
|
Verwijderd
|
mijn vriend is ongeveer even groot als mij, misschien een beetje groter/kleiner (weet ik eigenlijk niet precies
![]() ![]() zit ik niks mee in, en ik zal er m'n hakschoenen niet voor laten hoor ![]() ![]() xxx |
![]() |
|
Niemand die even groot is als zijn vriend/in
![]() Nou mijn vriend en ik zijn allebei 1,73 ![]() En ik laat er me hakschoenen ook nie voor uit hoor. Kan er weinig om geven. Alsof je da merkt dat je die 3 cm groter bent ![]() Nou ik nie hoor!! En al zou je ut merken zou je dan iedere keer als je schoenen ging kopen er rekening mee houwen Whahaha BULLSHIT that's what i think.
|
Ik kan hier lang en kort over nadeken maar voor mij maakt he3t geen reet uit hoe lang me pzrtner gaat wezen ik bedoel iemand langers is maakt die persoon echt niet liever dan een kleiner persoon of andersom
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beschrijf jouw ideale partner! Mariekje* | 130 | 15-09-2008 20:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |