Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ohja, violen !
hmhm, je zou rasputina es kunnen proberen, maar dat lijkt niet op de cruxshadows en het is meer met cello's. maar ik denk dat je t wel leuk zal vinden. tips : transylvanian concubine, antiquehighheelreddollshoes, tourniquet (marilyn manson cover), dig ophelia, hunter's kiss, wish you were here (pink floyd cover). &voltaire is met violen. ik vind t wel leuk, maar je moet ervan houden, tis echt ontzettend droog en de zanger is striptekenaar. dacht ik. ![]() &darling violetta zelfde als van de theme-song van angel. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() APC ken ik ja ![]() ![]() De rest ga ik downen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Euuuhh.. viool hmm. Cello mag ook? Nee zeker. Apocalyptica. |
![]() |
|
Vannesa mea maar dat is geen band, plus dat ik niet denk dat je dat leuk vind als ik de andere bandjes zie staan.
Vannesa mea maakt meer pop-muziek. Maar ja, ik vind dat ze wel een wat leuke nummers heeft die de moeite waard zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragen over muziek, dus als je tijd hebt... Bassist_of_JC | 18 | 26-02-2005 13:23 | |
Muziek |
Viool Verwijderd | 38 | 10-06-2004 12:11 | |
Muziek |
yellowcard DarkCat | 29 | 13-01-2004 18:18 | |
Muziek |
Zijn er hier mensen me iets kunnen vertellen over vioolspelen? Shibby | 11 | 01-01-2003 10:52 | |
ARTistiek |
Mislukt sprookjes achtig verhaal: DE VIOOL Internationalist | 2 | 14-12-2001 23:19 |