Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn vriendin heeft ook een leuke riem gekocht(je bedoelt toch die met die schuifdingen aan,hij was namelijk ook blauw gestreept.)en die was apart,zonder broek.
||
Citaat:
![]() Er zit dan toch niet zo'n glitter-sluiting aan he? ![]()
|
![]() |
Zwarte strakke broek met een hele brede riep, zwart truitje met beige bloemen en een lage hals, zwarte BH met zilver draad er in verwerkt, zwarte string, pantoffels met panterprint, grote oorringen, 2 ringen om, ketting om, enkelbandje om, haar in een 'slordige' staart, oogschaduw op en lipgloss!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
* wit ondergoed
* donkergrijze Benetton broek, 1 x omgeslagen * wit truitje met dunne roze, bordeaux-rode en beige streepjes met blote schouders * beige leren instappertjes * haren losjes in een staart met een speld * lichtbruine oogschaduw en zwarte mascara op * geen sieraden |
![]() |
|
![]() |
-groen topje
-wit onderbroek -truitje met wijd uitlopende in geel en oranje ![]() ![]() -licht jeans driekwart broek -zwarte enkelkousjes -pantoffels -zwarte veter met rode kraal eraan -kralentkettinkje -horloge -een ring aan mijn linkerwijsvinger
|
zwarte overseaz broek
rood vest met een kraag die rechtopstaat(zoiets) en een rode met witte en blauwe streep op me mouwen. Onder het vest nog een wit truitje. verder heb ik 1 blauwe sok en twee beenwarmers die rood/geel/groen gestreept zijn. En mn haar heb ik nog niks aan gedaan dus dat zit nog een beetje in een knot-achtig-iets van het slapen. sieraden: 3 zilvere ringen 1 zilver ringetjes boven in mn oor, en verder ook nog niks. en 1 kettingje met chinees tekentje |
![]() |
|
*lichtblauw truitje met draakje erop
*wit shirtje met "he loves me, he loves me not" en een (orginele kleur was rood.. nu istie oranje ![]() EN NU KOMTIE! Een van mijn nieuwe liefdes: *een oranje/blauwe/paarse doorweven wijde broek van overseas met 2 "japanse" tekentjes op de achterkant die net een uurtje oud is en waar ik onwijs verliefd op ben ![]() sieraden: horloge met donkerblauw metalic wijzerplaat en donkerblauwe kralen (ook nieuw ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Spikov II Verwijderd | 7 | 06-04-2004 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
De Kantine |