Advertentie | |
|
![]() |
|
militaire alliancies, die maken civ 3 kut, k ging scenario spelen, ik heel Noord-Amerika voor mezelf (zaten 3 civs op), ik wil 1 van de 4 in Zuid Amerika aanvallen en heb gelijk oorlog met 4 andere
![]() en het lukt me nietom zelf militaire allianties te maken
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Settlers 4 is vrijwel gelijk aan Settlers 3 grafisch en qua bediening, alleen wat toegevoegde units en functies.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En die gameplay is dus wel echt veel beroerder geworden. Inidergeval ANDERS. Ze zouden het gewoon een andere naam hebben moeten geven. Het hele Settlers gevoel is bij 3 weg. En dat is jammer vind ik. Maken ze nog een keer een uitbreiding voor 2? Want dan wil ik die ![]() Settlers 2 Gold is de meest uitgebreide Settlers 2? |
![]() |
||
Citaat:
mwaa.. 't was soms zo. Bij civ 2 ook, niet altijd. Bij civ 3 ? wee niet? Ik denk het niet.
||
Citaat:
![]() Civ 3 heb ik nog niet gespeeld. |
![]() |
||
Citaat:
Bij Settlers 3 is de bediening zeer simpel zodat je ruimschoot van alle ijver op je beeldscherm kan genieten ![]() Op en top Settlers gevoel vind ik. Ook de 'The Quest Of The Amazons' expansion voor Settlers 3 is erg goed. En de grootste humor vind ik de kopieerbeveiliging, te weten, als je een kopie hebt(een slechte kopie dus, waarmee de beveiliging niet is meegegaan), dan produceerd je Iron Melting Works een ijzerstaven maar biggetjes ![]() Op de website staat dat dat een virus is, maar het is toch echt wel de kopieerbeveiliging. Vind ik zo'n humor ![]()
|
Vinnut wel leuk bij civ 3 dat hele systeem met cultuur. Gisteren kreeg ik zomaar ineens een stad d'rbij omdat me buren me zo geweldig vonden
![]() Wel jammer trouwens dat het zo moeilijk is een spy in een civ te krijgen. PS Vooral bij civ en soms bij civ2 splitsen de beschavingen soms als je de hoofdstad inneemt, maar t gebeurt nooit dat ze dan bij jou horen. Dan worden ze een nieuwe beschaving. Bij civ 3 heb ik dat nog niet meegemaakt. Zal er vast wel inzitten.
|
Afsplitsing bij Civ2:
Er moet minstens 1 vrije kleur zijn (met 7 civs zijn alle kleuren bezet, dus er moeten maximaal 6 civs in het spel zijn), Je moet van tevoren een melding krijgen (iets van als je hun hoofdstad inneemt splitst een deel zich af) Je moet hun hoofdstad innemen (hoelang na dat berichtje dat moet zijn weet ik niet). Voorbeeld: In het WWII scenario was ik Engeland, en had de neutralen vernietigd ( ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik gebruik altijd de code: "winter" bij Settlers 2. Want dan kan je de tijd 12 keer zo snel laten gaan. En jij vind dat je er zo mee bezig moet zijn? Dat vind ik dus echt niet. Maar Settlers 3. Daar heb je nogsteeds vlaggetjes? |
![]() |
|
|