Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 09:30
Verwijderd
Als ik Advocaat was zou ik spelen in een opstelling met sterke mannen. Mensen als Sneijder kunnen we in het begin van de wedstrijd niet gebruiken.

Doel:

Van der Sar, spreekt voor zich.

Verdediging:

Bosvelt, hij is (kop)sterker dan Reiziger en dus beter bestand tegen de aanvallers van Schotland.

Cocu, verdedigende middenveld, niet echt sterk, maar kan wel goed coachen

Ooijer, is snel en ook nog redelijk lang, kan redelijk koppen.

Middenveld:

Robben, zorgt voor goede voorzetten en acties (mits in vorm)

Davids, hij kan goed ballen veroveren en hij heeft een goede mentaliteit. Nadeel is dat hij niet altijd voor goede aanvoer zorgt.

Van der Vaart, hij is niet zo sterk maar kan wel voor goede aanvoer zorgen naar de spitsen

Seedorf, ondanks zijn opschepperigheid is hij toch wel aardig in vorm

Van der Meyde, bij gebrek aan beter.

Aanval:

Van Hooijdonk, omdat hij kopsterk is, goed strafschoppen kan nemen en de verdedigers aankan.

Van Nistelrooij, omdat Kluivert en Makaay fysiek niet goed genoeg zijn voor Schotland.

Opstelling dus 3-5-2

Strafschoppen:

Sneijder
Cocu
Van Nistelrooij
Bosvelt
Van Hooijdonk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 09:53
De Skaaf
De Skaaf is offline
Ik snap niet waarom bijna iedereen vasthoudt aan dat niks bereikende systeem.
4-4-2 of 4-2-4 hoe je het noemen wilt, dat werkt niet, dat werkt al tig wedstrijden niet.
Oud 17-11-2003, 10:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-11-2003 @ 10:53:
Ik snap niet waarom bijna iedereen vasthoudt aan dat niks bereikende systeem.
4-4-2 of 4-2-4 hoe je het noemen wilt, dat werkt niet, dat werkt al tig wedstrijden niet.
Onder van Gaal speelde Oranje 4-3-3 en dat werkte ook niet dus blijft vrij weinig over natuurlijk.
Oud 17-11-2003, 11:11
bealzebub
bealzebub is offline
Ik vond dat zowel NL als Schotland in de 1e helft een prachtige wedstrijd neer hebben gezet. Jammer dat Schotland in de 2e helft geen bedreiging meer was voor NL en dat ondanks dat er nog geen punt vanaf kon...Ik denk dat NL aan het teamverband moet werken. We hebben een hoop keigoeie spelers maar zonder teamverband zijn ze nix, zo zien we maar weer...
Nu hopen dat NL woensdag met 2-0 wint!! 'k Heb goede moed
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 12:47
mobie
mobie is offline
Die uitzending van Studio Sport (analyse vd wedstrijd met Youri Mulder en co) staat die ergens online.
indien ja....linkieeeeee
Oud 17-11-2003, 13:24
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
mobie schreef op 17-11-2003 @ 13:47:
Die uitzending van Studio Sport (analyse vd wedstrijd met Youri Mulder en co) staat die ergens online.
indien ja....linkieeeeee
ze zijn wel TE hard....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 17-11-2003 @ 14:24:
ze zijn wel TE hard....

Turkije deed het ook niet al te best he
Oud 17-11-2003, 13:36
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2003 @ 14:27:
Turkije deed het ook niet al te best he
nee kan gebeuren....woensdag gaan we het rechtzetten (hoop ik ) en NL...ik hoop van wel maar ik denk het niet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:41
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 17-11-2003 @ 14:36:
nee kan gebeuren....woensdag gaan we het rechtzetten (hoop ik ) en NL...ik hoop van wel maar ik denk het niet
Jullie halen het idd ook wel denk ik.
Nederland..tja..aan de ene kant hoop ik wel dat we het halen natuurlijk maar aan de andere kant gun ik het Schotland wel en heb toch al niet zoveel meer met NL11-tal
Oud 17-11-2003, 14:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou 1-0. GE-WEL-DIG Van dit soort team moeten wij op papier gemakkelijk kunnen winnen, maar je leest het: Schotland is een team! Wij niet. Wij liggen maar wat te hobbelen in een te laag tempo en er zijn spelers die het alleen maar zelf willen doen. Als je ziet dat deze spelers onder twee bondscoaches niet samen kunnen brengen wat ze moeten brengen is het tijd voor een heel nieuw Nederlands Elftal.

Van der Sar en Stam waren de besten, die blijven voor mij recht houden op een basisplaats. Maar voorin, kijk nou eens: al anderhalf jaar gaat het niet goed in wedstrijden met het duo Kluivert en Van Nistelrooy. Wat doet Dickie zaterdag? Hij stelt ze gewoon weer op! Fout! Vooral Kluivert, die zit bij Barca nota bene op dit moment op de bank. Hij verloor al zijn kopduels. Maar ik denk dat het deze wedstrijd meer lag aan het middenveld. Zij moeten voor een goede aanvoer op de spitsen zorgen. Maar dat gebeurt niet. Hoevaak hebben Kluivert en Van the Man een bruikbare bal gehad? Op 1 hand te tellen. Vooral Davids en Seedorf zijn meer op zichzelf gericht in het elftal. Seedorf vind ik persoonlijk al niets, na een paar goede ballen zakte hij meteen weer in. En Davids kon bijna geen bal vasthouden, hij liep als een zombie over het veld. Van Cocu ben ik ook meer gewend. Het is een veelzijdige speler, maar ik ben anders van hem gewend. Frank de Boer, mag voor mij ook weg. Te veel op leeftijd en toch niet meer de kwaliteit om het elftal op sleeptouw te nemen. Het zijn allemaal spelers die in Oranje al lang met elkaar spelen, maar qua prestaties is het alleen maar slechter geworden, vooral na EURO 2000. Misschien is er toen iets gebeurd tussen bepaalde spelers onderling waardoor het nu al niet meer klikt met elkaar in de spelersgroep. Van de andere kant: deze spelers spelen nooit met elkaar maar dan is het de taak van de bondscoach om ze wel goed met elkaar laten spelen. We zien al wedstrijden dat het spel onder de maat is, maar toch roept Dickie alsmaar weer dezelfde spelers op.

Zeker in de situatie als we Portugal niet halen, hoop ik dat er iemand aan het roer komt die van aanpakken weet en een Nederlands Elftal (hopelijk deels met andere spelers) kan opzetten dat er met zijn allen voor gaat. In die context kom ik toch al uit op de jongere spelers. Sneijder van Ajax, die een goede pass in de benen heeft. Van der Vaart, die op verschillende posities kan spelen (links half, centraal op het middenveld, achter de spits). Robben, die wel 90 minuten op links vol kan houden, in vergelijking met Overmars. Hofland, mits hij fit is in de mandekking. Bouma, die fysiek sterk is maar dat ook nog eens combineert met voetballend vermorgen. En nog meer jongens van dat soort aard, ik denk aan een paar man van AZ, Van Persie van Feyenoord (als hij tenminste eruit komt met de club, want op dot moment wordt er nogal negatief over hem gedaan), op korte termijn misschien ook al Nigel de Jong van Ajax, Paul Bosschaart en Patrick Zwaanswijk van Utrecht. En als controlerende middenvelder, iemand met ervaring, misschien is dat wel iets voor Alfred Schreuder. En wat voorin betreft: niet Kluivert en Van Nistelrooy samen!!! Dat duo boekt samen echt geen vooruitgang. Er zijn veel andere opties. Naar mijn mening van die 2 zeker Kluivert eruit en Makaay posteren naast Ruud. Of als dat niet lukt: probeer het desnoods met Van Hooydonk en Van der Vaart. Van der Vaart als beweeglijke speler die naar de bal toe komt, die altijd de bal wil hebben, en Van Hooydonk als centraal aanspeelpunt. Ook tenminste iemand die een penalty erin kan knallen.

1 ding is zeker: dit elftal moet gewoon veranderd worden, of we nou Portugal halen of niet. En Dickie, boek almaar een reisje naar de Bahama's of wherever, want ik heb totaal geen vertrouwen meer dat die 1-0 van zaterdag nog goed te maken is.
Oud 17-11-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-11-2003 @ 15:44:
*verhaal*
ik ben het er zeker mee eens, behalve dat van Schreuder, want die is al bijna even oud als de Boer
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:

...Van der Sar en Stam waren de besten, die blijven voor mij recht houden op een basisplaats...
Studio Voetbal zei:

De beste verdediger was Jaap Stam
De beste middenvelder was Jaap Stam
De beste aanvaller was Jaap Stam

Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:08
mobie
mobie is offline
Citaat:
mobie schreef op 17-11-2003 @ 13:47:
indien ja....linkieeeeee
Maar die uitzendingen kan je achteraf dus nergens meer online bekijken...?....jammer
Oud 17-11-2003, 15:28
walter
walter is offline
Citaat:
Nixje schreef op 17-11-2003 @ 15:57:
[B]

Studio Voetbal zei:

De beste verdediger was Jaap Stam
De beste middenvelder was Jaap Stam
De beste aanvaller was Jaap Stam

dat zei studio voetbal niet, maar hugo borst, de personificatie van het kwaad
Oud 17-11-2003, 15:31
walter
walter is offline
maar nederland was zo slecht nog niet
tegen een ploeg als turkije hadden ze gewonnen op de manier waarop ze speelden
maar als je tegen 9 verdedigers speelt is het lastig, zeker met een beetje pech
ik vond NL ook zeker niet goed hoor
anders hadden ze wel gewonnen
maar echt bagger waren ze neit, en ze deden ook hun best

seedorf was wel echt de man toen ie inviel, en raffie ook wel
Oud 17-11-2003, 15:43
tinus11
tinus11 is offline
hier spreekt 1 van de 16 miljoen potientiele bondscoachen:

doelman: vd sar, is een constante doelman maar wel oud vervanging is na portugal bijna cruciaal

verdediging:
ooijer: de vervanger van stam als mandekker
de boer: een libero maar wel oud
bouma: ander mandekker, tevens de enige verdediger die na portugal niet vervangen hoeft te worden

meddenveld:
bij afwezigheid van 'ons aller' mark van bommel heb ik de volgende namen
links: robben, een speler die durft te schieten.
centraal verd.: cocu, een zekerheidje om de lijnen uit te zetten
aanv. centraal: vd vaart, jong energiek en vol allure
DE midmid: davids, de vervanger van mark van bommel wie de ballen moet veroveren
Spitsen:
hierin hebben we een luxe probleem maar ik kwam er wel uit
van nistelrooy: aanspeelpunt, altijd gevaarlijk met zijn rug naar de goal
Makaay: de meest onderschatte spits van oranje is snel en behendig. daarbij komt ook nog eens zijn scorend vermogen.

tot zover
Oud 17-11-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 17-11-2003 @ 16:43:
Opstelling Oranje
We mogen er 11 opstellen hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:49
tinus11
tinus11 is offline
rechts half: vd meyde, zo'n zekerheidje dat je snel vergeet he

dank u
Oud 17-11-2003, 18:08
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
Doel: sar ( 1 van weinige zekerheidjes)
verdediging met 3 verdedigers (de schotten zullen toch niet aanvallend spelen dus 4 verdedigers zou onverstandig zijn, gekozen voor frisheid en snelheid die counters kunnen tegenhouden van snelle spelers als kenny miller) dus: reiziger, ooyer, cocu
middenveld: 2 buitenste middenvelders (soort van buitenspelers die achterlijn halen) => vd meijde (was zaterdag op stam na beste man) en Robben (verse frisse speler, overmars brengt te weinig, is over the hill, over hoogtepunt heen).
2 centrale middenvelders: bosvelt als buffelaar en krachtpatser, vooral verdedigend belangrijk, en sneijder (verse speler, jonge speler die wel wilt, en met slimme passjes altijd voor dreiging zorgt, kan zelf ook goal maken). Vd vaart achter 2 spitsen, is duidelijk.
In spits van hooydonk (beste gemiddelde van oranjespitsen, echte pinchitter, weet waar het omgaat, scoort altijd wel, krachtvoetbal, speculeren op vrije trappen e.d egte winnaar) en makaay, verdient kans, scoort eenvoudig, andere spitsen zijn nix.
Discussie kluivert/nistelrode boycotten: ze zijn beiden uit vorm, spelen slecht, en scoren niet.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:12
hi
hi is offline
Waarom hebben zoveel mensen het over van Hooijdonk in de spits en Advocaat niet??
De beste uitleg mijns inziens is dat Advocaat bang is. van Hooijdonk is misschien niet de beste verdediger maar wel 1 die bij een wedstrijd tegen Schotland past. Een 3-5-2 systeem is inderdaad niet zo'n raar idee. Overwicht is belangrijk dat betekent niet dat je 5 offensieve middelvelders nodig hebt
Mijn elftal:
v/d Sar

Reiziger (oeh we missen Stam echt)
F. de Boer
Ooijer
Cocu

Robben
Davids
v/d Vaart
Bosvelt
Overmars

van Hooijdonk (plukt ballen uit de lucht + overtredingen mee)
van Nistelrooij (heeft genoeg aangevers)

Verdediging Nederlands elftal blijft moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:24
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2003 @ 11:03:
Onder van Gaal speelde Oranje 4-3-3 en dat werkte ook niet dus blijft vrij weinig over natuurlijk.
onder Van Gaal hadden we Van der Meyde en Robben nog niet. Bovendien is Van Gaal niet meer de bondscoach maar Advocaat.
een 4-3-3 systeem lijkt mij het meest logisch na het fiasco met 4-4-2 en 4-2-4.
lees bovendien maar eens wat Cruijff zijn theorie over dit systeem is, zeer boeiend!
Oud 17-11-2003, 21:51
phmpruim
phmpruim is offline
mijn voorspelling voor woensdag:

nederland wint met 1-0 en verliest op strafschoppen

of:
nederland wint met 2-1, maar is dan alsnog uitgeschakeld.

het lijkt me echt iets voor dit team om de schade net niet genoeg te herstellen en op het randje toch nog te worden uitgeschakeld.

ik hoop dat Advocaat de jonkies opstelt: vd vaart, vd meyde, robben, sneider
en ook makaay, ook al is dat geen jonkie
wie weet komt mijn voorspelling dan niet uit. Laten we het hopen.
Oud 17-11-2003, 22:15
Verwijderd
geen gelul meer.
NL - Schotland gewoon 3-0.
Nederland naar het EK.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 22:31
Verwijderd
hier de opstelling tegen schotland, op basis van de training van vandaag:
(bron www.voetbalzone.nl)

best aardig, eindelijk een echt aanvallend ingesteld elftal. Met deze elftal in de basis zou ik tevreden zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 22:41
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-11-2003 @ 21:24:
onder Van Gaal hadden we Van der Meyde en Robben nog niet. Bovendien is Van Gaal niet meer de bondscoach maar Advocaat.
een 4-3-3 systeem lijkt mij het meest logisch na het fiasco met 4-4-2 en 4-2-4.
lees bovendien maar eens wat Cruijff zijn theorie over dit systeem is, zeer boeiend!

Nu ben ik opzich best wel uitgeluld en moet ik je gelijk geven.

Wat Cruijff zegt heb ik weinig mee te maken eigenlijk, die man (met alle respect van het is de beste van Nederland ooit) heeft altijd zijn mond open maar als ie gevraagd wordt voor het Nederlandselftal heeft ie geen zin.
Het lijkt mij de grootste eer om Oranje te mogen trainen maar dat zal wel aan mij liggen.
Zelf ben ik ook voorstander van 4-3-3 maar weet niet of het zal werken.
Denk dat de vleugelspitsen iig bij balverlies moeten terug zakken naar het middenveld, of iig 1 vleugelspits.
Welke speler is zo dat ie zich laat terug zakken? Robben niet, van de Vaart is ook aanvallender denk ik, van de Meyde misschien? of Sneijder?
Zou het zelf niet echt weten maar de meeste teams spelen 4-4-2 dus er moet iemand afzakken anders kom je op het middenveld een man te kort.

Ik hoop op:

GK: van de Sar
VR: Ricksen
VC: Ooijer
VC: Bouma
VL: van Bronckhorst

MR: van de Meyde
MC: Davids
MC: Cocu
ML: Robben

AC: van Hooijdonk
AC: Makaay
Oud 18-11-2003, 08:28
houn
houn is offline
Ricksen is er niet bij...
Oud 18-11-2003, 08:40
houn
houn is offline
het toekomstige nederlands elftal is voor mij:

GK: Sander Westerveld

VR: Nigel de Jong
VC: Wilfred Bouma
VC: John Heitinga
VL: Pascal Boscchaart

MR: Andy van der Meyde
MC: Wesley Sneijder
MC: Mark van Bommel
ML: Arjen Robben

AC: Rafael van der Vaart
AC: Ruud van Nistelrooy

Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 09:16.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 09:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
houn schreef op 18-11-2003 @ 09:28:
Ricksen is er niet bij...

Beetje jammer..

Kan me ook wel redelijk vinden in jou elftal trouwens.
Oud 18-11-2003, 10:02
mrmateja
mrmateja is offline
Robben is er nu bij dus ik denk: 2-0 voor Nederland....en anders moet Advocaat gelijk worden ontslagen.
Oud 18-11-2003, 13:06
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2003 @ 23:41:
Nu ben ik opzich best wel uitgeluld en moet ik je gelijk geven.

Wat Cruijff zegt heb ik weinig mee te maken eigenlijk, die man (met alle respect van het is de beste van Nederland ooit) heeft altijd zijn mond open maar als ie gevraagd wordt voor het Nederlandselftal heeft ie geen zin.
Het lijkt mij de grootste eer om Oranje te mogen trainen maar dat zal wel aan mij liggen.
helemaal met je eens. jammer dat zo'n man met zo'n hoog voetbal-IQ het niet aandurft om Oranje te trainen.

Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2003 @ 23:41:

Zelf ben ik ook voorstander van 4-3-3 maar weet niet of het zal werken.
Denk dat de vleugelspitsen iig bij balverlies moeten terug zakken naar het middenveld, of iig 1 vleugelspits.
Welke speler is zo dat ie zich laat terug zakken?
je kunt natuurlijk ook een verdediger vooruit schuiven bij balverlies zodat die dan de extra middenvelder van de schotten oppakt. Daar komen geen risico's bij kijken aangezien de schotten waarschijnlijk maar met 2 spitsen spelen. Wel is het belangrijk dat je dit alleen bij balverlies doet omdat het anders te vol wordt op het middenveld.
Oud 18-11-2003, 13:58
Verwijderd
ik zie hier weer opstellingen met 4 verdedigers, maar dat was volgens mij juist een van de problemen in de eerste wedstrijd, in de verdediging was altijd een mannetje over.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 14:18
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-11-2003 @ 15:44:
Zeker in de situatie als we Portugal niet halen, hoop ik dat er iemand aan het roer komt die van aanpakken weet en een Nederlands Elftal (hopelijk deels met andere spelers) kan opzetten dat er met zijn allen voor gaat. In die context kom ik toch al uit op de jongere spelers. Sneijder van Ajax, die een goede pass in de benen heeft. Van der Vaart, die op verschillende posities kan spelen (links half, centraal op het middenveld, achter de spits). Robben, die wel 90 minuten op links vol kan houden, in vergelijking met Overmars. Hofland, mits hij fit is in de mandekking. Bouma, die fysiek sterk is maar dat ook nog eens combineert met voetballend vermorgen. En nog meer jongens van dat soort aard, ik denk aan een paar man van AZ, Van Persie van Feyenoord (als hij tenminste eruit komt met de club, want op dot moment wordt er nogal negatief over hem gedaan), op korte termijn misschien ook al Nigel de Jong van Ajax, Paul Bosschaart en Patrick Zwaanswijk van Utrecht. En als controlerende middenvelder, iemand met ervaring, misschien is dat wel iets voor Alfred Schreuder. En wat voorin betreft: niet Kluivert en Van Nistelrooy samen!!! Dat duo boekt samen echt geen vooruitgang. Er zijn veel andere opties. Naar mijn mening van die 2 zeker Kluivert eruit en Makaay posteren naast Ruud. Of als dat niet lukt: probeer het desnoods met Van Hooydonk en Van der Vaart. Van der Vaart als beweeglijke speler die naar de bal toe komt, die altijd de bal wil hebben, en Van Hooydonk als centraal aanspeelpunt. Ook tenminste iemand die een penalty erin kan knallen.

Dat zijn dus:
Sneijder, Van der Vaart, Robben, Hofland, Bouma, Van Persie, De Jong, Bosschaart, Schreuder, Zwaanswijk en een paar mensen van AZ.

Mijn mening hierover:

Sneijder = OK
Van der Vaart = OK
Robben = OK

Hofland lijkt me zeker niet goed genoeg op dit moment om er weer bij te komen.

Bouma = OK

Van Persie vind ik een arrogante kwal, die niets kan als'ie de bal niet heeft. Hij staat trouwens op dezelfde postie als Robben en die vind/is (ik) gewoon een stuk beter.

De Jong = OK voor de rechtsbackpositie

Bosschaart moet er zeker in, ja.

Schreuder: lijkt me niet nodig met een middenveld met Sneijder en Van Bommel.

Zwaanswijk: Hem vind ik totaal niet in het rijtje passen. Er zijn genoeg verdedigers van zijn kwaliteit en hij is ook niet net 22 of zo.

En wie bedoel je met ''een paar spelers van AZ?''
Van Galen en Kromkamp of zo?
Die lijken mij niet nodig want we hebben al genoeg middenvelders.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 14:20
Alexanchez
Alexanchez is offline
Voorspelling:

Ik denk dat ze het zeker halen.
2-0 of 3-1.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
mrmateja schreef op 18-11-2003 @ 11:02:
Robben is er nu bij dus ik denk: 2-0 voor Nederland....en anders moet Advocaat gelijk worden ontslagen.
Hij wordt sowieso ontslagen, sterker nog, hij ontbindt zélf het contract.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 18-11-2003 @ 14:58:
ik zie hier weer opstellingen met 4 verdedigers, maar dat was volgens mij juist een van de problemen in de eerste wedstrijd, in de verdediging was altijd een mannetje over.
Beter een mannetje over dan een mannetje teweinig. En achterin 1 op1 gaan spelen zie ik ook niet zo zitten. Met name De Boer en Reiziger vind ik niet de snelste. Maar ik denk wel dat we woensdag met 3 verdedigers kunnen, alleen zie ik dat nog niet zo gauw gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:05
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Nixje schreef op 18-11-2003 @ 17:03:
Beter een mannetje over dan een mannetje teweinig. .

Niet dus want dan kom je er op het middenveld 1 te kort.
Oud 18-11-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 18-11-2003 @ 17:05:
Niet dus want dan kom je er op het middenveld 1 te kort.
Dan zetten we Ooijer tussen de verdedigers en de middenvelders.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 18:12
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
walter schreef op 17-11-2003 @ 16:31:
maar nederland was zo slecht nog niet
tegen een ploeg als turkije hadden ze gewonnen op de manier waarop ze speelden
maar als je tegen 9 verdedigers speelt is het lastig, zeker met een beetje pech
ik vond NL ook zeker niet goed hoor
anders hadden ze wel gewonnen
maar echt bagger waren ze neit, en ze deden ook hun best

seedorf was wel echt de man toen ie inviel, en raffie ook wel
tegen turkije die zaterdag gespeelt hebben denk ik.
sorry hoor maar ik denk dat nederlander geen schijn van kans heeft tegen een land als turkije.
Oud 18-11-2003, 18:41
houn
houn is offline
Citaat:
Beter een mannetje over dan een mannetje teweinig. En achterin 1 op1 gaan spelen zie ik ook niet zo zitten. Met name De Boer en Reiziger vind ik niet de snelste. Maar ik denk wel dat we woensdag met 3 verdedigers kunnen, alleen zie ik dat nog niet zo gauw gebeuren.
de boer gaat ook niet mandekken..hij is natuurluk de vrije man tussen de 2 mandekkers in.
en over reiziger..volgens mij is hij 1 van de..zoniet DE snelste verdediger van het nederlands elftal
Oud 18-11-2003, 18:59
zlatani9
zlatani9 is offline
Het kan morgen gewoon niet fout gaan.. Als die gasten Zaterdagavond al de overwinning hebben gevierd heb ik er wel vertrouwen in ..Geintje.. t is hun leven en ze weten heus wel wat ze doen.. maybe doen ze dat in Londen/Barcelona/Amsterdam/Milaan/Rome/Manchester/Eindhoven/Glasgow ook wel na elke verlorgen wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:03
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Beter een mannetje over dan een mannetje teweinig.
Als je met 3 verdedigers speelt, dan heb je meestal 2 mandekkers en een vrije verdediger. Bij 4 verdedigers heb je 2 mandekkers meestal maar geen vrije verdediger. De overige 2 verdedigers, zijn de backs en die letten niet op het centrum maar die schuiven door naar voren. Als je met 3 verdedigers speelt zijn er dus als het ware 3 centrale verdedigers en met 4 man achterin maar 2. De backs houden zich vaak meer bezig met aanvallen, dus is het meer risico om met 4 verdedigers te spelen dan met 3.
Die 3 zijn dus weliswaar met 2 mandekkers en een ausputzer: de gatendichtloper. Het is dus volgens het Duitse systeem.

Maar ik denk dat je bij Nederand dus beter met 3 verdedigers kunt spelen dan met 4, aangezien het niveau van de backs super laag is.

Ooijer en Stam mandekker, en een verdediger als Bouma of misschien De Boer (alleen is'tie veels te sloom om gaten dicht te lopen) als vrije verdediger. Of je zou Cocu, Davids ok Kluivert achterin zetten als vrije verdediger. Die hebben allemaal een paar kwaliteiten die precies passen bij een vrije verdediger.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:05
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
houn schreef op 18-11-2003 @ 19:41:
de boer gaat ook niet mandekken..hij is natuurluk de vrije man tussen de 2 mandekkers in.
en over reiziger..volgens mij is hij 1 van de..zoniet DE snelste verdediger van het nederlands elftal
Hmm jij zegt dus ongeveer het zelfde. En inderdaad het sterkste punt van Reiziger is juist dat'ie zo snel is. Want dacht jij dan dat z'n sterke punt is?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 18-11-2003 @ 20:03:
blabla
Dat zei ik dus al, we moeten Ooijer dan tussen de verdedigers en de middenvelders zetten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 18-11-2003 @ 20:05:
Hmm jij zegt dus ongeveer het zelfde. En inderdaad het sterkste punt van Reiziger is juist dat'ie zo snel is. Want dacht jij dan dat z'n sterke punt is?
Ik dacht z'n aanvallende kwaliteiten. Verdedigend vind ik hem sowieso niet echt super.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:12
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 18-11-2003 @ 20:07:
Dat zei ik dus al, we moeten Ooijer dan tussen de verdedigers en de middenvelders zetten.
Een vrije verdediger staat er meestal achter, een laatste man dus. Maar jij wilt Ooijer als voorstopper of als verdedigende middenvelder?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:16
Williams
Williams is offline
Waterreus
Ooijer De boer Bouma
Cocu
Sneijder vd Vaart
seedorf
vd meyde Nistelrooy Hooijdonk
Oud 18-11-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 18-11-2003 @ 20:12:
Een vrije verdediger staat er meestal achter, een laatste man dus. Maar jij wilt Ooijer als voorstopper of als verdedigende middenvelder?
Verdedigende middenvelder.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:21
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 18-11-2003 @ 20:20:
Verdedigende middenvelder.
o.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 20:03
Krugdinho
Krugdinho is offline
ook ik vind dat een aantal van de spelers zich niet normaal gedragen,en denk ik haal het ek maar lekker niet dan zijn we van jullie af,ik doel op met name kluivert,Seedorf,De Boer en Davids,maar aan de andere kant het blijft mijn land ik wil graag dat nederland erbij is op het ek.dus hoop ik en dat moet ook wel mogelijk zijn op een 2-0 zege voor ons in deze opstelling:

1.Vd Sar(logisch)
2.Bosvelt"(liever als reiziger)
3.Ooijer(als vervanger van stam,doet het goed de laatste tijd)
4.Cocu(hem ipv Frank de boer)
5.Van Bronckhorst(liever als Bouma)
6.Sneijder(heeft veel voetballend vermogen)
7.Vd Meyde(voor de voorzetten en actie's)
8.Vd Vaart(kan met een actie de schotten op het verkeerde been brengen en een spits in stelling brengen)
9.Van Nistelrooy(gewoon de spits,iets beter als Makaay)
10.Van Hooijdonk(voor de vrijetrappen die we waarschijnlijk zullen krijgen)
11.Overmars(snelheid en voorzetten)

mogelijke wissels

Makaay - Van Hooijdonk
Davids - Sneijder
Robben - Overmars
Oud 18-11-2003, 20:14
Alexanchez
Alexanchez is offline

Voor opstellingen hebben we zo'n mooi ander topicje. Ik weet ook niet hoezo die dan weer daar moeten maar stop die dus maar daar in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten