Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
grr maar dat lukt me echt niet ![]() ![]()
|
Vroeger heb ik veel eczeem gehad. Nu nog maar met vlagen (met dit weer wordt het erger) gelukkig. Wat bij mij erg hield is verbandjes er omheen, of pleisters of weet ik veel. Iets wat het afdekt en het je moeilijk maakt om eraan te zitten. Gewoon ideaal zwachtel bijvoorbeeld. Het nadeel is dat het wel opvalt, maar voor thuis is het al wel een oplossing, misschien...
Succes ermee!
||
![]() |
Citaat:
maar iig bedankt voor je reaktie
|
![]() |
een soort obsessie dus? je ziet een korstje...probeert jezelf tegen te houden en uiteindelijk krab je het korstje ervan af...
misschien dat het helpt om als je jezelf niet meer kunt bedwingen alle nadelen (littekens, bloed, langzamere genezing etc) op een rijtje te zetten? dat je daardoor wordt tegengehouden? en als het jezelf dan gelukt is om niet te krabben, jezelf "belonen" kheb verder ook geen idee ![]()
|
Dit gooi ik naar psychologie (of is dat een domme beslissing?). Het lijkt me een vrij 'psychologische' afwijking, wat verder niets met het lichaam zelf te maken heeft (hoewel daar natuurlijk wel die korstjes op zitten). Als iemand het er niet mee eens is, dan hoor ik dat graag, maar het lijkt mij het beste.
||
Citaat:
Ik sluit 'm voorlopig, even overleggen met de andere fb's. Als er iets anders uitkomt, is dat vanzelf duidelijk. ![]()
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 20:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Joris en zijn wonderlijke navel Verwijderd | 14 | 07-01-2006 13:19 |