Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb toch zoiets leuks gezien toenk op internet naar beetje leuke kapsels aant zoeken was... --->
Dit vin ik wel onwijs cool haar... Vinde jullie dit leuk ofniet? En ???
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ach, we kunnen zeggen wat wij leuk vinden.
![]() Maar als je dat kapsel leuk vind moet je dat uitproberen. Je kunt je kapper om advies vragen, in de boeken die bij de kapper liggen (met allemaal kapsels) kijken. Volgensmij zijn er ook wel een paar tijdschriften alleen over 'haar-mode', misschien staan daar ook leuke ideeen in. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
hmm ja.. schoolfoto de dag na mislukte verfbeurt.. heel herkenbaar. wilde het ontkleuren dat liep uit op een schakering aan wit, oranje en geel. natuurlijk precies voor een foto die de komende 4 jaar op een schoolpas kwam te staan ![]() mijn haar is iets korter dan dat van jou. ik wil dreads. en ga ze ein-de-lijk nemen ook
|
ik wou een nieuw topic openen maar toen zag ik dit staan, en twee topics staat ook zo rommelig
![]() Ik wil ook al lang een ander kapsel een pony vind ik wel leuk, maar ik heb een rond gezicht en een heel kort voorhoofd, dus dat zou niet mooi zijn ik sta ook niet met kort haar (met kort bedoel ik tot aan de oren en korter) ik heb lang haar, tot ong. 10 cm over mijn schouders, en ik zou het dus ook graag lang houden tips ofzo? ![]()
||
Citaat:
ik heb me haar al in alle kleurtjuhws ghad en ook van stargazer Perfect spuk vind ik(op african green na dan dat werd grijs!!) !!!! waarsgijnluk heb je iejts verkeerd gdaan?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() uhm en liefst iets waar ik niet te veel werk aan heb ![]()
||
Citaat:
En iets wat gewoon sluik langs je gezicht valt (lijkt je gezicht ook wat smaller) maar bij voorbeeld op schouderlengte en in laagjes (als je daar van houdt)? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Haar. Ceespop | 10 | 04-12-2008 18:25 | |
Lifestyle |
HAAR & DREAD topic Back Door Man | 500 | 12-06-2007 13:22 | |
Lifestyle |
Help, hulp bij nieuw kapsel! Lelle_* | 7 | 28-03-2005 18:40 | |
Lifestyle |
Hairdo's Stanley | 2 | 22-07-2004 22:15 | |
Lifestyle |
nieuw kapsel maar welke??? girly89 | 36 | 19-07-2004 23:07 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |