Advertentie | |
|
![]() |
|
oja... dit is dus mn nieuwe nick voor de mensen die dat nog niet wisten. als je nu niet weet wie ik ben stuur ff pm, als je dat wilt weten (dit klinkt als overbodige moeilijkdoenerij maar dat is het niet
![]() - moe - toneel leuk! - maar het werd wel laat... - vanaaf trainen - HEB EEN ROL IN HET VOLGENDE STUK - naja, rollETJE ![]()
|
ik ben vandaag blij!
ik mag over twee dagen naar london ik heb een mooie nieuwe broek ik ben niet de enige met roos mijn roos valt eigenlijk hartstikke mee ik hoef me morgen niet te melden ik moet erg lachen om Thea van ruud de wild maar ik heb wel een beetje hoofdpijn de nieuwe oorgasm is heel toppie doej! ![]()
|
Verwijderd
|
oei
zomaar leren dat is nieuw ![]() strax oppassen oftewel: in alle rust voetbal kijken! maar moet ook leren ja hoor...:rolleye: ik was ziek nou is vriendje ziek ghighi teveel gezoend denk ik *grinnikt* 5,5 kilo afgevallen. nog maar een paar en dan ben ik tevreden. FEEST! wrom? geen idee ![]() |
![]() |
|
Moe
Slapen En niet meer wakker worden Neuh, doe toch maar niet ![]() Het leven is veel te leuk Op dit moment tenminste Toneel dalijk Ken ik het? Hoop dat ze niet mopperen Heb toch mijn best gedaan? Tentamen vandaag ging wel Benieuwd naar punt! Strakjes naar vriendje... Gelukkig ![]() Lekker dicht tegen hem aan kruipen En hopen dat de tijd stil blijft staan... |
![]() |
||
Citaat:
wat moet ik nou? weet t ff nie meer verliefd of niet wel lief maar geen vlinders? wel of niet gaan? cadeau schets uitwerken wil nie lukken ![]() open dag? gaat dat nog wel? gvd waarom dit? wat wil Suus? wat wil ze? k*tzooi!
|
praten / schrijven
vriendin mis je wat kunnen we doen? hoe moet ik verder kan het niet alleen heb je nodig waarom ben je dan ook blijven zitten? neem het je niet kwalijk maar ik mis je zo ik kan het niet alleen, heb iemand nodig moet het kwijt kunnen afleiding tv kijken huiswerk maken boek uitlezen ik ben gesloopt slaap uitslapen weekend ruzie vader waarom? houdt het nou nooit op? wil rust en verder kunnen met mn leven een eind maken aan deze fase en verder gaan met de volgende fase maar waarom gunt niemand me dat .......
|
ik wil je wel een knuffel geven
ik ben blij mnoe diepe eenzaamheid maakt me sterk maakt me bang ik heb toch vrienden? nou dan ik hou van mijn vrienden nou dan ik ben gelukkig nou dan ik mis een arm om me die heb je niet he? nee, die heb ik niet.
||
Citaat:
en mir, je bent sterk... bewijs dat nou!! morgen gewoon naar jzorg gaan. ik hoop dat zij het je een beetje uit je hoofd kunnen praten. wauw!! ik heb al een tijdje niet ge-amt! en ook helemaal niet de behoefte dat te gaan doen ![]() ![]() en ik voel me happy. en ik heb les gegeven vandaag, in een sport die ik zelf ook doe (synchroonzwemmen) aan een paar leden die zondag een wedstrijd hebben, en met een lager diploma dan ik. ![]() ![]() en jeej! een pm van Suz, gelijk ff terug gepm't ![]() (oww, dit zijn geen steekwoorden meer) sorry~!! ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 16:02. |
![]() |
||
Citaat:
Gaat eigenlijk wel goed. -Goeie cijfers. -Voor zover ik weet, niets vergeten -Geen rugpijn meer -Schoen gezet! ![]() -Lekker gegeten -Beetje moe |
![]() |
|
moe
auw rug vermoeid altijd nu weg muziek ik verlang naar muziek! eerst markt dan open dag whoei zin in loon geld naar T stappen ontmoeten jeej best wel eng! maar goed we zien wel hoe het allemaal loopt! A weg ![]() verwijderd dus mijn eigen schuld? dat hij dat niet even zegt? verdomme! stomme ik! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic #9!!! Quiana | 271 | 23-10-2003 13:42 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |
Psychologie |