Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
De jongens die Liesbeth Kamerling nomineren geven mij zonder dat ze het weten ook een compliment
![]() Van beroemdheden: JON BON JOVI!! Die vind ik het toppunt van mannelijkheid. In het dagelijkse leven val ik eerder op jongens met een beetje een babyface en donker haar, maar toch.... Van niet beroemdheden: GEORGES (een jongen die ik al jaren een onwijs lekker ding vind en nu helemaal verliefd op ben). Van vriendjes die ik heb gehad: JUSTIN. Die was echt wel onwijs mega poepig en knap ![]() ![]()
|
Van de mijne zullen de meeste hier wel zeggen van:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOW nee dat meen je niet... Maar het is toch zo! George Clooney in => Ocean's Eleven Denzel Washington in => elke film Elijah Wood in => op zijn foto (mooie blauwe kijkers) Sylvester Stalone en John Travolta I'll keep you guys posted for more good looking hunkies ![]() bubaaj ps. DAVID B. and Nicolas C. great too
||
Citaat:
haha die ook nog natuuuuuuuurlijk hoe kon ik hem vergeten?!?!!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
eigen boek W.A.L.L.I.E | 20 | 06-11-2012 19:44 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk? Hachina | 208 | 27-11-2011 13:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik voel er wel wat voor.. Inanis | 65 | 09-01-2008 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Liefde & Relatie |
ik vind hem zo leuk en zo onaantrekkelijk... hoezo verwarrend?? Sangria | 36 | 11-09-2003 21:06 | |
Seksualiteit |
Eisen windowlicker | 29 | 28-06-2002 10:37 |