Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2003, 21:53
Jules
Jules is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2003 @ 19:00:
"Adriaan heeft ook altijd wat te kankeren"

is gewoon een woordgrap. Adriaan is een zeurkous en heeft kanker, nou 1 en 1 is 2.
Oooh, nú snap ik m! Tenks
Oud 18-11-2003, 21:58
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 18-11-2003 @ 20:41:
heeft iemand et al eens van deze hoek bekeken?

misschien was dit een grote stille actie tegen balkenende's gezeur. Even opschudden dat het ook anders kan, met kankergrappen, kijken hoe meneer jp dán praat.

Niet dat ik dit zozeer geloof ofzo, maar toen ik et topic las schoot et me zo te binnen.
misschien moet je het eens van deze kant bekijken:
lees het topic en zie dat al verschillende mensen (waaronder ik) dat al hebben gezegd...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 23:39
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 18-11-2003 @ 22:58:
misschien moet je het eens van deze kant bekijken:
lees het topic en zie dat al verschillende mensen (waaronder ik) dat al hebben gezegd...
ik heb het hele topic gelezen, maar vond niet dat het exact hetzelfde is als wat ik zeg. no disrespect hoor, maar dat is wat ik vond.
Oud 18-11-2003, 23:42
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 18-11-2003 @ 16:06:
beetje hypocriet
neuh. realiseerde me toen gewoon dat het eigenlijk toch niet zo grappig is. weinig met hypocritie te maken lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 18-11-2003 @ 16:08:
waarom richt iedereen zich zoveel op die kankergrappen?

kijk, die bassie is gewoon een smerig ventje en maakt af en toe gewoon echt grappen die behoorlijk vies zijn. en dat werd nou juist geprobeert na te doen, daar heb je dus harde grappen vor nodig. het gaat niet om adriaan die kanker heeft, het gaat om bassie die een mongool is.
Heeft Bassie werkelijk van die compleet achterlijke grappen? In dat geval vind ik dit een zeer interessante visie .
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 01:20
top40 kutje
top40 kutje is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 18-11-2003 @ 02:34:
Ok goed, zal ik beginnen?
Komt een jongetje van 8 bij z'n oma, zegt oma 'goh, kind, wat ben jij groot geworden'.
'ja oma', zegt de kleine 'de dokter zegt dat ik iets heb waar ik héél groot van wordt. En daarna spetter ik uit elkaar als een uitgeknepen puist of ze plegen euthanasie op me, net zoals bij jou, over twee weken, oma.'

(big fucking deal dus)
So jezus jij bent niet goed snik Kanken is een ernstige ziekte dat moet je niet vergeten
als jou moeder kanker krijgt piep je wel anders jongentje.
Kijk mijn moeder heeft baarmoederkanker maar die spat echt niet uit elkaar hoor, sukkel.
Oud 19-11-2003, 08:06
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
top40 kutje schreef op 19-11-2003 @ 02:20:
So jezus jij bent niet goed snik Kanken is een ernstige ziekte dat moet je niet vergeten
als jou moeder kanker krijgt piep je wel anders jongentje.
Kijk mijn moeder heeft baarmoederkanker maar die spat echt niet uit elkaar hoor, sukkel.
leer typen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 08:07
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 19-11-2003 @ 00:39:
ik heb het hele topic gelezen, maar vond niet dat het exact hetzelfde is als wat ik zeg. no disrespect hoor, maar dat is wat ik vond.
Citaat:
Daangerous schreef op 16-11-2003 @ 22:23:
benk het wel mee eens. ik bedoel het feit dat wij het hier nu over hebben, wil dus al zeggen dat het meer dan 1 iemand is opgevallen. normaal gaat kopspijkers niet zover. en bovendien wtf heeft adriaan kopspijkers misdaan dat hij maar even afgezeken moet worden? het lijkt mij een beetje te veel op een soort van "kijk dan Balkenende, eens kijken of je nu nog zo'n grote bek hebt". mij best hoor, maar dat dan niet over de rug van iemand die daar verder totaal buiten staat... beetje sneu
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:09
Vinceeyy
Vinceeyy is offline
onze kat ruikt naar kattevoer.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:05
Tomatwork
Tomatwork is offline
Vooral dat van Bassie was s m a k e l o o s!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:14
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 19-11-2003 @ 09:07:
en bovendien wtf heeft adriaan kopspijkers misdaan dat hij maar even afgezeken moet worden?
En Balkenende, de koningin en onze ministers, en wie normaal allemaal nog meer geimiteerd worden wel dan?

Daar gaat t toch niet om.. t zijn geen 'we pakken je wel terug' acties, het is cabaret, het zijn grappen..
Oud 19-11-2003, 12:18
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
nix mis mee....
Oud 19-11-2003, 14:59
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Konijn schreef op 19-11-2003 @ 13:14:
En Balkenende, de koningin en onze ministers, en wie normaal allemaal nog meer geimiteerd worden wel dan?

Daar gaat t toch niet om.. t zijn geen 'we pakken je wel terug' acties, het is cabaret, het zijn grappen..
mensen die daar zitten hebben die week iets belachelijks gedaan... daarom worden ze voor lul gezet, waarom zit adriaan daar?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Degenen die zeggen dat de grappen rondom kanker niet zouden kunnen, omdat ze tegen Adriaan zijn en dat die er niks aan kan doen, slaan de plank wel helemaal mis.

Dit stuk cabaret was juist bedoeld tégen Bassie. De nadruk lag niet zozeer op de grappen over kanker, maar over de manier waarop Bassie met Adriaan omgaat nu hij ziek is en hoe hij hem laat stikken. Ze hebben gewoon Bassie in z'n hemd gezet door z'n schandalige gedrag te parodiëren. Ze hebben helemaal niks tegen Adriaan en dat ze mensen met kanker wilden kwetsen, daar geloof ik ook al helemaal niet in.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:34
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
MarkB schreef op 19-11-2003 @ 17:26:
Degenen die zeggen dat de grappen rondom kanker niet zouden kunnen, omdat ze tegen Adriaan zijn en dat die er niks aan kan doen, slaan de plank wel helemaal mis.

Dit stuk cabaret was juist bedoeld tégen Bassie. De nadruk lag niet zozeer op de grappen over kanker, maar over de manier waarop Bassie met Adriaan omgaat nu hij ziek is en hoe hij hem laat stikken. Ze hebben gewoon Bassie in z'n hemd gezet door z'n schandalige gedrag te parodiëren. Ze hebben helemaal niks tegen Adriaan en dat ze mensen met kanker wilden kwetsen, daar geloof ik ook al helemaal niet in.
Oud 19-11-2003, 18:11
MikeyMo
MikeyMo is offline
mhwah...k had op het begin wel iets van: dit gaat wel iets te ver..aan de andere kant - net wat escapism al zei dat ze nog ff moesten laten zien dat ze nog iets verder konden gaan..ik denk ivm die zaak van satire en regering.. maar tog kon ik er wel om lachen.

offtopic: Die vieze man van Van Kooten en De Bie speelde zo ongelofelijk goed. Ook hte uiterlijk leek er ongelofelijk op zeg..
Oud 19-11-2003, 19:04
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 19-11-2003 @ 09:07:
je quotes
niet mee eens
Oud 19-11-2003, 19:12
Screaming Slave
Citaat:
MikeyMo schreef op 19-11-2003 @ 19:11:
offtopic: Die vieze man van Van Kooten en De Bie speelde zo ongelofelijk goed. Ook hte uiterlijk leek er ongelofelijk op zeg..
idd.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:13
feyegirl
feyegirl is offline
de grappen die er bij kopspijker gemaakt werden kunnen egt niet!
ik ken genoeg mensen die het hebben gehad, en nu ook 1 die er aan overlijd als zou iets in je omgevind gebeurt dan ga je er egt wel andes over denken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:53
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
mijn buurman is doodgegaan aan kanker....mijn opa had longkanker (isniet dood maartoch)

en toch vinnik et kunnen

in oorlogen gaan ook mensen dood....worden toch ook grpajes om gemaakt..en oorlog vinnik nog wel een stukkie erger dan kanker
Oud 19-11-2003, 23:47
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
N00dles schreef op 16-11-2003 @ 19:33:
Ik kan me voorstellen dat mensen (en dan met name Adriaan van Toor) zich hieraan zouden ergeren. Het cabaret was wel grappig, maar sommige dingen waren wat lullig.

Maar om nou te zeggen dat dit dan maar niet meer mag kunnen, nee.
Als ik adriaan was geweest had ik het geweldig gevonden. Het enige doel van die grappen was om te laten zien wat voor een domme hobbezak die Bas van Toor is (dat had ik je voor die uitzending ook wel kunnen vertellen trouwens). Zoals ze zelf al terecht opmerkten: "satire moet pijn doen" zeker in dit geval omdat het duidelijk de bedoeling was de persoon die ze nadeden af te schilderen als een zeer naar wezen.
Citaat:
Escapism schreef op 18-11-2003 @ 16:08:
waarom richt iedereen zich zoveel op die kankergrappen?

kijk, die bassie is gewoon een smerig ventje en maakt af en toe gewoon echt grappen die behoorlijk vies zijn. en dat werd nou juist geprobeert na te doen, daar heb je dus harde grappen vor nodig. het gaat niet om adriaan die kanker heeft, het gaat om bassie die een mongool is.
precies! Het is echt niet zo dat het lullig is bedoeld voor Adriuaan. Dat is nu juist de hele grap van sommige satirische immitaties. Je maakt de persoon die je imiteert (in dit geval terecht) belachelijk. Als ze Fank de Grave verhalen laten vertellen over Collin Powell ("Jaaa, ik ben Powell heel vaak. Dan zeg ik 'Hello Collin, with Frank de Grave', en dan zegt Collin: 'Frank WHO?'") dan is dat heus niet om Collin Powell belachelijk te maken.
Oud 20-11-2003, 01:12
AJMouse
AJMouse is offline
Hehe.. wordt er nu telkens kanker-grappen bedoeld, of hebben we het over kankergrappen? Als je het van de andere kant bekijkt en je leest et topic door.. is wel leuk
Oud 20-11-2003, 13:03
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Konijn schreef op 17-11-2003 @ 14:44:
(..) voor hen is t niet zo maar een 'kanker-grap' maar gaat het echt over hen. Dat is weer wat anders.
Maar te ver? Nee, niet bepaald.
Daarom had ik t al zo neergezet, maar blijkbaar hebben neit veel mensen die woordspeling door..
Oud 20-11-2003, 16:35
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
perseus schreef op 19-11-2003 @ 01:01:
Heeft Bassie werkelijk van die compleet achterlijke grappen? In dat geval vind ik dit een zeer interessante visie .
ja

bij b en w een keertje... ging t erover dat er ook iets van bassie en adriaan worsten waren ofzo, zegt die bassie zo 'mijn vrouw smult al 40 jaar van m'n worst en klaagt er nooit over'
Oud 20-11-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
feyegirl schreef op 19-11-2003 @ 20:13:
de grappen die er bij kopspijker gemaakt werden kunnen egt niet!
ik ken genoeg mensen die het hebben gehad, en nu ook 1 die er aan overlijd als zou iets in je omgevind gebeurt dan ga je er egt wel andes over denken
Dan heb je de grapjes helemaal niet begrepen, 't ging niet over kanker, 't ging over dat stomme gezeur tussen Bassie en Adriaan.
'k Begrijp heel goed dat het vervelend is wanneer mensen in je omgeving overlijden aan kanker (heb zelf ook een paar mensen aan kanker verloren), maar betekent dat dan meteen dat er nooit meer over kanker gesproken mag worden op een manier die niet serieus is?

Ik vond Kopspijkers absoluut niet te ver gaan, men maakte grapjes over de rare situatie waarin Bassie en Adriaan zich bevinden, meer niet... Als je zoiets al niet begrijpt, kan je het beste geen cabaret meer kijken...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:48
D@mien
D@mien is offline
Voor de mensen die het smakeloos vonden:

Vorige week namen ze ook het conflict in het midden-oosten op de hak..ook op een vrij harde manier...maar daar heb ik niemand over horen zaniken...want dat treft jullie niet persoonlijk. Wim Duisenberg (schrijf je dat zo?) die de afwas doet met de 'sjaal' van Arafat is ook net erg respectvol voor die man.
Als Bassie mensen met Parkinson ofsow zou 'bekogelen' dan hoorde je ook niemand...

Bovendien is het nooit kwetsend bedoeld, zelfs niet voor Aad van Toor (adriaan)....de enige die belachelijk gemaakt werd was Bassie zelf...

Grappen over kanker kunnen als ze niet bedoeld zijn om te kwetsen...wat hier écht neit het geval is..

(en voordat jullie gaan zaniken, ik heb ook een familielid verloren aan kanker)
Oud 21-11-2003, 08:48
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
bloem schreef op 16-11-2003 @ 14:46:
Kmoest erom lachen, maar kvond het tegelijkertijd wel te ver gaan ja.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 16-11-2003 @ 13:08:
Misschien dat jullie gisteravond bij Kopspijkers het cabaret hadden gezien. De gasten waren "de vieze man' van Van Kooten en de Bie; "Klukkluk" van Pippo de Clown en Bassie, de helft van Bassie en Adriaan. In deze aflevering maakte Bassie/Paul Groot een aantal grappen over kanker.

Vonden jullie dat kunnen, of is Kopspijkers te ver gegaan?
Te ver gegaan
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:41
Smartie
Smartie is offline
De kanker-grappen waren absoluut onder de maat. Het konigshuis, het nederlands elftal, politici beledigne: het maakt me allemala niet uit, maar ga nou niet beginnen over dodelijke/ levensbedreigenden ziektes.

Daarnaast vond ik Bassie erg slecht gespeeld
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-11-2003 @ 22:48:
Voor de mensen die het smakeloos vonden:

Vorige week namen ze ook het conflict in het midden-oosten op de hak..ook op een vrij harde manier...maar daar heb ik niemand over horen zaniken...want dat treft jullie niet persoonlijk. Wim Duisenberg (schrijf je dat zo?) die de afwas doet met de 'sjaal' van Arafat is ook net erg respectvol voor die man.
Als Bassie mensen met Parkinson ofsow zou 'bekogelen' dan hoorde je ook niemand...
daar heb je ook zeker gelijk in. Het gaat (voor mij iig) wel op.
En tóch vind ik dat Kopspijkers dit niet kon maken. Ik vind dat ze moeten kijken naar hun publiek. In hun publiek zitten namelijk een hoop mensen die zich gekwetst voelen door dit soort opmerkingen; vééél meer mensen als die zich gekwetst voelen door een opmerking over het Midden-Oosten.
En daarom mag Kopspijkers best denken aan dat grote deel van hun publiek. Je hebt zóveel om grappen over te maken, waarom nou juist dat onderwerp dat zoveel verdriet bij mensen aandoet?
Oud 21-11-2003, 18:20
Verwijderd
Kanker en het midden-oosten zijn niet te vergelijken. kanker staat veel dichterbij, en opmerkingen daarover kunnen gemeen aankomen. ik vind ook dat ze dit keer te ver zijngegaan. heb de aflevering gisteren over internet gekeken, en nee, dit was meer dan slecht.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:24
fractuur
fractuur is offline
Even nog om de mening van MarkB te ondersteunen: op gegeven moment metkt Jack Spijkerman op dat steeds maar weer te ver gaat en waarom hij dit nou doet. Het was echt niet (allemaal) om Adriaan te beledigen. Bassie moest gewoon goed voor lul worden gezet.
Oud 21-11-2003, 18:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-11-2003 @ 19:24:
Even nog om de mening van MarkB te ondersteunen: op gegeven moment metkt Jack Spijkerman op dat steeds maar weer te ver gaat en waarom hij dit nou doet. Het was echt niet (allemaal) om Adriaan te beledigen. Bassie moest gewoon goed voor lul worden gezet.
Op een gegeven momnent vraagt Spijkerman ook aan Bassie: "Jij blijft altijd maar door gaan, Bassie. Is dat nou echt allemaal om die paar rotcenten?" waarop Bassie sarcastisch antwoord: "Nee, ik speel 50 jaar dezelfde grappen vanwege de artistieke uitdaging, nou goed"?"

Het is toch duidelijk wie hier gekwetst moet worden? Bas van Toor.
Maar ik vrees, Fractuur, dat je dat de meerderjheid van de forumbezoekers niet aam hun verstand kunt maken, ook al ga je door tot het jaar 3000
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 23:33
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 19-11-2003 @ 00:42:
neuh. realiseerde me toen gewoon dat het eigenlijk toch niet zo grappig is. weinig met hypocritie te maken lijkt me?
Hoe kun je nu weer realiseren dat iets toch niet grappig is?

Iets anders. Het valt me op dat de mensen die ook op muziek posten allemaal vinden dat je alles niet zo serieus moet nemen omdat 't gewoon grappen zijn en niet serieus is. Ik ben benieuwd of er echt een verband tussen is. Iemand die dat wil onderzoeken? Lijkt mij erg interessant .

Maar, ik vind eigelijk dat je bij humor alles moet kunnen zeggen. 'Te ver' gaan vind ik niet bestaan bij humor. Ik vind 't dan eerder een slechte* grap.

*een mening natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 23:35
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
MarkB schreef op 21-11-2003 @ 19:52:
Op een gegeven momnent vraagt Spijkerman ook aan Bassie: "Jij blijft altijd maar door gaan, Bassie. Is dat nou echt allemaal om die paar rotcenten?" waarop Bassie sarcastisch antwoord: "Nee, ik speel 50 jaar dezelfde grappen vanwege de artistieke uitdaging, nou goed"?"

Maar ik vrees, Fractuur, dat je dat de meerderjheid van de forumbezoekers niet aam hun verstand kunt maken, ook al ga je door tot het jaar 3000
Ach ja. Ik vind cynisme (schrijf je dat zo?) denk ik de leukste manier van humor..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 17:49
Balance
Balance is offline
Citaat:

ik snap best dat het de bedoeling was om Bassie voor lul te zetten en te kwetsen, maar toch hadden ze beter moeten nadenken over het effect van deze 'grappen'.
Een hoop mensen hebben zich deze 'grappen' erg aangetrokken (wat je kan zien in dit topic bijvoorbeeld) en dan kan jij wel vinden dat het slechts 'grappen' zijn, maar iedereen heeft andere ervaringen en reageert ook anders op dingen. Daar had Kopspijkers best wat meer bij na kunnen denken.
Ik snap dus best de reden van deze grappen (want goed, Bassie kwam d'r ook slecht vanaf), maar vond ze toch niet kunnen.
Oud 22-11-2003, 17:50
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik vond het best wel geslaagd. Dat 'ie hem maar een beetje liet kankeren. Pf. Mij soort het niet echt, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 19:08
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Acey schreef op 16-11-2003 @ 14:24:
zowiezo denk ik dat kopspijkers over z'n hoogtepunt heen is. Na het vertrek van Viggo, Peter en Hans is de kwaliteit teruggelopen
Persoonlijk vond ik hen vreselijk ongrappig. Zowel de huidige line up als Van Vleuten en Van Muiswinkel vond ik grappiger dan hen.

Citaat:
Daangerous schreef op 18-11-2003 @ 14:10:
je hebt ook een verschil tussen grappen maken over dingen die grappig zijn, en grappen maken over dingen die niet grappig zijn.
Niet iedereen vind hetzelfde grappig, dat is volkomen subjectief.

Citaat:
Daangerous schreef op 18-11-2003 @ 14:10:
En overigens vind ik wel dat als het om lompe grappen gaat, Kopspijkers wel op mag letten dat het veel kijkers heeft.
Wat maakt dat nou uit? Als je vindt dat een bepaald soort grappen niet mogen, dan maakt het ook niet uit of er 300 of 3 miljoen mensen naar kijken.
Bij Kopspijkers maken ze grappen die ze in de eerste instantie zelf grappig vinden, niet om jan en alleman te plezieren. Er zijn altijd wel mensen die afhaken omdat z iets niet grappig vinden, dat valt niet te voorkomen.
Oud 22-11-2003, 20:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij heeft Kopspijkers niet de bedoeling mensen te kwetsen. Gewoon belachelijk maken.
Oud 22-11-2003, 20:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 22-11-2003 @ 21:09:
Volgens mij heeft Kopspijkers niet de bedoeling mensen te kwetsen. Gewoon belachelijk maken.
Ja, dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 20:27
fractuur
fractuur is offline
Patty Brard was mas-ter-lijk vanavond!!!
Oud 22-11-2003, 21:46
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 22-11-2003 @ 20:08:
Wat maakt dat nou uit? Als je vindt dat een bepaald soort grappen niet mogen, dan maakt het ook niet uit of er 300 of 3 miljoen mensen naar kijken.
spijkerman waarschuwt altijd als er expliciete beelden komen, die dus niet voor iedereen geschikt zijn: hij houdt dus wel degelijk rekening met zijn publiek...

Citaat:
fractuur schreef op 22-11-2003 @ 21:27:
Sorry, maar dat was echt een van de slechtste imitaties die ik OOIT gezien heb!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 21:50
Screaming Slave
Citaat:
Rhinus schreef op 22-11-2003 @ 00:33:
Hoe kun je nu weer realiseren dat iets toch niet grappig is?
als dat je al confuset, pfoe, dat wordt niks met jou
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 21:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 22-11-2003 @ 22:46:
Sorry, maar dat was echt een van de slechtste imitaties die ik OOIT gezien heb!
eens.

en is zij in het nieuws geweest de afgelopen week?
Oud 22-11-2003, 21:53
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
linda85 schreef op 22-11-2003 @ 22:51:
eens.

ik vond dr ook niet echt bijzonder

en volgens mij was ze in het nieuws met 'haar' boek.
maar dat was niet echt belangrijk nieuws, heb er dan ook niets van meegekregen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 21:53
kast
kast is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-11-2003 @ 21:27:
Ik vond dat dus echt een verschrikkelijk slechte imitatie van 1 van de grootste randfiguren op aarde. Dat mens zat alleen maar een beetje stom te lachen met een fles aan haar mond. De reacties van VAn Hanegem vond ik nou wel weer sterk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 21:56
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
linda85 schreef op 22-11-2003 @ 22:51:
ja, idd? sinds wanneer is het nieuws als je met je kop in een real life serie zit? het feit dat de twee leukste typetjes van deze aflevering, typetjes uit een ander programma waren (studio spaan), wil al zeggen over kopspijkers... zelfs paul groot wordt minder: wtf?

op zich vond ik het einde wel goed, over die sportjournalisten, wel heel politiek correct, en waarom in godsnaam henk spaan, maar het had wel wat...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 21:58
Screaming Slave
Citaat:
kast schreef op 22-11-2003 @ 22:53:
Ik vond dat dus echt een verschrikkelijk slechte imitatie van 1 van de grootste randfiguren op aarde. Dat mens zat alleen maar een beetje stom te lachen met een fles aan haar mond.
heb maar een beetje gezien, maar als je tweede zin klopt, klopt je eerste niet. dat doet patty brard namelijk ook.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 21:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Brard werd vréselijk overdreven vanavond.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 22:01
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-11-2003 @ 22:59:
Brard werd vréselijk overdreven vanavond.
idd, dat is toch geen imiteren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten