Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als jou moeder kanker krijgt piep je wel anders jongentje. Kijk mijn moeder heeft baarmoederkanker maar die spat echt niet uit elkaar hoor, sukkel.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar gaat t toch niet om.. t zijn geen 'we pakken je wel terug' acties, het is cabaret, het zijn grappen..
||
Citaat:
|
![]() |
|
Degenen die zeggen dat de grappen rondom kanker niet zouden kunnen, omdat ze tegen Adriaan zijn en dat die er niks aan kan doen, slaan de plank wel helemaal mis.
Dit stuk cabaret was juist bedoeld tégen Bassie. De nadruk lag niet zozeer op de grappen over kanker, maar over de manier waarop Bassie met Adriaan omgaat nu hij ziek is en hoe hij hem laat stikken. Ze hebben gewoon Bassie in z'n hemd gezet door z'n schandalige gedrag te parodiëren. Ze hebben helemaal niks tegen Adriaan en dat ze mensen met kanker wilden kwetsen, daar geloof ik ook al helemaal niet in. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mhwah...k had op het begin wel iets van: dit gaat wel iets te ver..aan de andere kant - net wat escapism al zei dat ze nog ff moesten laten zien dat ze nog iets verder konden gaan..ik denk ivm die zaak van satire en regering.. maar tog kon ik er wel om lachen.
offtopic: Die vieze man van Van Kooten en De Bie speelde zo ongelofelijk goed. Ook hte uiterlijk leek er ongelofelijk op zeg.. ![]() ![]() ![]()
|
mijn buurman is doodgegaan aan kanker....mijn opa had longkanker (isniet dood maartoch)
en toch vinnik et kunnen in oorlogen gaan ook mensen dood....worden toch ook grpajes om gemaakt..en oorlog vinnik nog wel een stukkie erger dan kanker
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bij b en w een keertje... ging t erover dat er ook iets van bassie en adriaan worsten waren ofzo, zegt die bassie zo 'mijn vrouw smult al 40 jaar van m'n worst en klaagt er nooit over'
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k Begrijp heel goed dat het vervelend is wanneer mensen in je omgeving overlijden aan kanker (heb zelf ook een paar mensen aan kanker verloren), maar betekent dat dan meteen dat er nooit meer over kanker gesproken mag worden op een manier die niet serieus is? Ik vond Kopspijkers absoluut niet te ver gaan, men maakte grapjes over de rare situatie waarin Bassie en Adriaan zich bevinden, meer niet... Als je zoiets al niet begrijpt, kan je het beste geen cabaret meer kijken... |
![]() |
|
Voor de mensen die het smakeloos vonden:
Vorige week namen ze ook het conflict in het midden-oosten op de hak..ook op een vrij harde manier...maar daar heb ik niemand over horen zaniken...want dat treft jullie niet persoonlijk. Wim Duisenberg (schrijf je dat zo?) die de afwas doet met de 'sjaal' van Arafat is ook net erg respectvol voor die man. Als Bassie mensen met Parkinson ofsow zou 'bekogelen' dan hoorde je ook niemand... Bovendien is het nooit kwetsend bedoeld, zelfs niet voor Aad van Toor (adriaan)....de enige die belachelijk gemaakt werd was Bassie zelf... Grappen over kanker kunnen als ze niet bedoeld zijn om te kwetsen...wat hier écht neit het geval is.. (en voordat jullie gaan zaniken, ik heb ook een familielid verloren aan kanker)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En tóch vind ik dat Kopspijkers dit niet kon maken. Ik vind dat ze moeten kijken naar hun publiek. In hun publiek zitten namelijk een hoop mensen die zich gekwetst voelen door dit soort opmerkingen; vééél meer mensen als die zich gekwetst voelen door een opmerking over het Midden-Oosten. En daarom mag Kopspijkers best denken aan dat grote deel van hun publiek. Je hebt zóveel om grappen over te maken, waarom nou juist dat onderwerp dat zoveel verdriet bij mensen aandoet?
|
![]() |
Even nog om de mening van MarkB te ondersteunen: op gegeven moment metkt Jack Spijkerman op dat steeds maar weer te ver gaat en waarom hij dit nou doet. Het was echt niet (allemaal) om Adriaan te beledigen. Bassie moest gewoon goed voor lul worden gezet.
||
Citaat:
Het is toch duidelijk wie hier gekwetst moet worden? Bas van Toor. Maar ik vrees, Fractuur, dat je dat de meerderjheid van de forumbezoekers niet aam hun verstand kunt maken, ook al ga je door tot het jaar 3000 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Iets anders. Het valt me op dat de mensen die ook op muziek posten allemaal vinden dat je alles niet zo serieus moet nemen omdat 't gewoon grappen zijn en niet serieus is. Ik ben benieuwd of er echt een verband tussen is. Iemand die dat wil onderzoeken? Lijkt mij erg interessant ![]() Maar, ik vind eigelijk dat je bij humor alles moet kunnen zeggen. 'Te ver' gaan vind ik niet bestaan bij humor. Ik vind 't dan eerder een slechte* grap. *een mening natuurlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een hoop mensen hebben zich deze 'grappen' erg aangetrokken (wat je kan zien in dit topic bijvoorbeeld) en dan kan jij wel vinden dat het slechts 'grappen' zijn, maar iedereen heeft andere ervaringen en reageert ook anders op dingen. Daar had Kopspijkers best wat meer bij na kunnen denken. Ik snap dus best de reden van deze grappen (want goed, Bassie kwam d'r ook slecht vanaf), maar vond ze toch niet kunnen.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij Kopspijkers maken ze grappen die ze in de eerste instantie zelf grappig vinden, niet om jan en alleman te plezieren. Er zijn altijd wel mensen die afhaken omdat z iets niet grappig vinden, dat valt niet te voorkomen.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
op zich vond ik het einde wel goed, over die sportjournalisten, wel heel politiek correct, en waarom in godsnaam henk spaan, maar het had wel wat... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwen met een ter dood veroordeelde. x-spekkie-x | 63 | 17-03-2005 23:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat gaat te ver? Shitonya | 60 | 24-08-2004 18:22 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
atoom en helal p0m | 13 | 26-10-2003 19:21 |