Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- zie er zo tegenop - bang - moe - druk, bijna jarig, moeder komt morgen thuis, vanalles - zenuwachtig Nou ja, kan er even niet opkomen... t gaat niet zo super in ieder geval. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht*
9.3 en 10 voor Engels ![]() moe dansen gedoe ![]() heb mezelf weer helemaal volgestouwd met eten ![]() ![]() ![]() bah trut gezanik ik heb het een beetje gehad met alles ik ga weg, ik ga lopen, ik ga lopen tot de zon komt, ik ga weg, tot de zon me achterhaalt, lopen tot de zon komt, tot ie straalt |
![]() |
|
moe
lange dag wel ontzettend leuk! veel info goede programma leuke, spontane mensen smsje geen btg meer M bij t spoor lachen A smst haar belt haar en mij niet ik moet hem laten gaan het MOET!! waarom lukt t mij dan niet? waarom niet? hate myself! weg niet meer zien nooit meer spreken afscheid nemen kan ik niet! morgen naar T eerst zwemmen ![]() vervoer nogal problem maar opgelost? *zucht* moe
|
week
weekend geen school vrij moe koud duf slapen geen zin lezen ook geen zin tv kijken kan mn ogen niet meer open houden leuk msn-gesprek je ben lief ![]() je bent een schat ![]() geschreven balen maar wel goed voor me afwachten *zucht*
|
volleybal
klote tracteren patat nee weg viv praten niet gekomen vertrouwenspersoon coordinator=vast ![]() maandag terug vetrouwenspersoon dat wou ze goed. B. tegengekomen ze was niet kwaad. gelukkig verjaardag bang eten vrienden? pff... verdwijnen nu.. Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 18:04. |
![]() |
|
- heb Frank's gelijk gekregen
- saaie dag op mn werk - blij met pm van Mir en Suz! ![]() - leren ![]() - minder werken ![]() - tentamenweek, vrij van werk? hopefully - mooie muziek - nee Rolf, rivieren stromen niet van laag naar hoog ![]() - en nu echt gaan leren!!
|
nega:
- ik weet niet hoe ik me moet voelen als ik haar morgen ga zien, nu ze vanalles weet over me - ik ben kwaad op mezelf omdat ik zo weinig discipline heb - profielwerkstuk over één week inleveren. ![]() - ze komt bijna niet meer online. ![]() posi: - ik heb het harry potter boek, mooie beloning voor m'n pws! - ik heb weer geld - bijna jarig!
|
Verwijderd
|
nederlands
leesverslag geen zin meer in gezellig gisterenavond ![]() *zit met grijns op gezicht aan gisteren terug te denken* lief ![]() ik word erger met de dag maakt niet uit kannumniejmissen pijn in mn nek *RSI* ![]() dinsdag! mn moeder is bijna jarig vanavond verplicht gezellig doen *zucht* komt goed ![]() alles komt goed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
willen wij weten wat jij gedaan hebt? ![]() nou de mijne: kamer opgeruimd/veranderd hij was nie zo blij ik wel ![]() verjaardag gisteern gezellig ben je nou helemaal gemolenwiekt? *schatert om eigen grapje ![]() goed, dat was flauw net gechineesd. lekker, maar oooh zo slecht ![]() ach, morgen weer een dag ![]() WOEI! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
pws
yes t schiet op misschien lukt mn planning toch practicum morgen drie uur les woensdag vrij relaxed weekje volgende week Leuven open dag kerstmarkt wel zin in t gaat weer goed komen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic #9!!! Quiana | 271 | 23-10-2003 13:42 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |
Psychologie |