Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 20:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat vinden jullie nou eigenlijk van brillen? Staan ze leuk, lijken mensen er sukkelig door of juist slimmer of maakt het geen **** uit?
Wat vinden jullie een leuk model bril en wie is de 'Über bril drager'?

Ik zelf vind dat het wel behoorlijk tof kan staan, en dan het liefst van die dikke zwarte brillen

Oud 23-11-2003, 21:02
Verwijderd
ik heb ook een bril. niet dik omrand en zwart. maar alleen aan de onderkant omrand en paars, voor foto kijk maar lekker in m'n fototopic heb geen zin om em te plaatsen sorry maar ik vind nou niet echt dat ik er sukkelig uit kom te zien door die bril. ken heleboel knappe mensen met een bril!
Oud 23-11-2003, 21:06
Envy
Envy is offline
Het hangt heel erg van de persoon af. Bij sommigen staat het heel mooi, bij anderen vind ik lenzen mooier. Ik heb ook 3 jaar een bril gehad, maar nu is het niet meer nodig mijn ogen zijn erover heen gegroeid ofzo
Oud 23-11-2003, 21:06
Verwijderd
de vetste brillen zijn toch echt gewoon zwart dik omrand
Oud 23-11-2003, 21:10
Verwijderd
Ik vind brillen leuk Ik heb er zelf ook sinds twee jaar eentje, en ik vind niet dat mensen er sukkeliger door uit zien. Tegenwoordig is er ook superveel keus in brillen, heel hip allemaal, dus het kan mensen vaak ook leuker maken

Oude bril

Nieuwe bril
Oud 23-11-2003, 21:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
a new nose schreef op 23-11-2003 @ 22:06:
de vetste brillen zijn toch echt gewoon zwart dik omrand
Blij dat wij het met elkaar eens zijn
Oud 23-11-2003, 21:19
Verwijderd
Ik heb zo'n dik paars montuur, op zich wel leuk hoor, maar ik heb al een bril vanaf mn 3e, en ik baal er flink van. M'n hoofd lijkt een stuk strenger/chagrijniger door een bril. Ik wil eigenlijk wel lenzen maar ze zeggen dat dat niet kan omdat ik een cylindrische afwijking heb ipv plus of min.
Oud 23-11-2003, 21:19
Verwijderd
als het om leesbrillen gaat, vind ik die 'emo/nerd' achtige brillen wel leuk. zo eentje als erlend oye, jaa

en ik houd eigenlijk niet van die kleurtjes bij brillen, dan is het meteen zo druk. hm
Oud 23-11-2003, 21:26
Iduna
Iduna is offline
Over het algemeen vind ik ze wel leuk maar het montuur moet dan wel bij diegene staan. Het kan heel sukkelig staan maar ook erg intelligent. Ligt echt aan de persoon zelf.
Oud 23-11-2003, 21:30
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik heb ook een bril, wat voor effect dat heeft.. ach het maakt me iets strenger (maar dat mag ook wel wil ik 23 eigenwijze groep-8 leerlingen stil krijgen..)
(foto zie fotoboek)
Oud 23-11-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
flippow schreef op 23-11-2003 @ 22:19:
Ik wil eigenlijk wel lenzen maar ze zeggen dat dat niet kan omdat ik een cylindrische afwijking heb ipv plus of min.
Ik heb en min en een cylindrische afwijking en ik heb ook een aantal jaar lenzen gehad. (Is op L&G ook een mooie topic over. )

Citaat:
*Juliah* schreef op 23-11-2003 @ 22:26:
Over het algemeen vind ik ze wel leuk maar het montuur moet dan wel bij diegene staan. Het kan heel sukkelig staan maar ook erg intelligent. Ligt echt aan de persoon zelf.
Bij de laatste zin wil ik er aan toevoegen: "en aan het montuur".
Oud 23-11-2003, 22:19
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-11-2003 @ 22:34:
Bij de laatste zin wil ik er aan toevoegen: "en aan het montuur".
Ja, dat bedoelde ik ook maar ik vond dat ik dat in de eerste zin ook al gezegd had, vandaar.
Oud 23-11-2003, 23:10
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
bah
Oud 23-11-2003, 23:55
Verwijderd
leuk, hangt van de bril af. Leuk als met en zonder bril je staat. Emobrillen zijn wel een turnon I guess. Het heeft altijd wel wat.
Oud 24-11-2003, 01:48
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-11-2003 @ 22:34:
Ik heb en min en een cylindrische afwijking en ik heb ook een aantal jaar lenzen gehad.
Yeah, ik ook. Met bril zie ik net ff beter dan met lenzen (links of rechts 15% cyl. afwijking). Bovendien heb ik snel last van droge ogen en dan moet ik gaan huilen voor ze ik ze er uit krijg.

Maakt mij niet uit hoe die eruit ziet, als-ie maar werkt en lekker zit. Ie. niet van me hoofd af dondert wanneer ik in een boom hang en naar beneden kijk.
Oud 24-11-2003, 08:31
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 24-11-2003 @ 00:10:
bah
gothic
Oud 24-11-2003, 08:32
darkcarry
darkcarry is offline
ik heb zelf 2 brillen (dezelfde sterkte, was er 1 kwijt, nieuwe gekocht vond de andere weer terug, altijd handig een reserve)
1 donker blauwe met dikke randen, zoiets als de bovenste foto, lijkt er wel een beetje op.
en 1 met dunne zwarte randen.

beide heb ik eigelijk bijna nooit op, ik kan nog wel redelijk zien zonder bril, al krijg ik wel vaak hoofdpijn.
Oud 24-11-2003, 09:25
Nijpjes
Nijpjes is offline
Het hangt helemaal van de bril af, hoe mensen er uit zien. Maar grappig dat jij ook zo'n voorkeur voor dikke zwarte brillen hebt, ik ook namelijk ...zoals die bril van die dude van Blur:

Ow...deze is bruin...nouja, in die clip van Coffee & TV issie wel zwart geloof ik.
Oud 24-11-2003, 10:40
Methuselah
Methuselah is offline
Ik vind brillen vaak erg sexy bij meisjes, maar niet van die dikke monturen, die vind ik echt lelijk. *is zelf ook brillendrager*

Oud 24-11-2003, 10:45
Nona
Nona is offline
Ik hou niet zo van brillen. Niet omdat ik ze bij andere mensen niet mooi kan vinden, maar omdat ik er zo'n hekel aan heb als ik er zelf één op moet. Ik kan mezelf niet uitstaan als ik een bril op heb. Ik heb dus meestal lenzen in.
Oud 24-11-2003, 11:04
Verwijderd
emo brillen zijn geniaal.
Oud 24-11-2003, 11:05
jessie-k
jessie-k is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 24-11-2003 @ 12:04:
emo brillen zijn geniaal.
Oud 24-11-2003, 11:41
Gadje
Gadje is offline
mijn bril is koel, soms staan ze, soms niet. niemand kan mij voorstellen zonder bril..
Oud 24-11-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 24-11-2003 @ 11:40:
Ik vind brillen vaak erg sexy bij meisjes, maar niet van die dikke monturen, die vind ik echt lelijk. *is zelf ook brillendrager*

[afbeelding]

Oud 24-11-2003, 12:06
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
a new nose schreef op 24-11-2003 @ 09:31:
gothic
Advertentie
Oud 24-11-2003, 12:07
Nuck
Nuck is offline
Ik heb een hele gave hoornen, zo'n klassieke kleur, van Emporio Armani. Ook een vrij grof montuur.
Oud 24-11-2003, 12:11
Divina Flor
Divina Flor is offline
Het kan heel leuk staan. Een dik zwart montuur kan ook mooi staan, maar dan moet je het wel staan. Het hangt dus van de persoon af.
Ik denk dat ik binnenkort ook een bril nodig heb, want ik kan hetgeen wat op het schoolbord geschreven staat vaak niet goed lezen. En als ik volgend jaar op de universiteit colleges ga volgen dan zal het wel niet beter worden.
Oud 24-11-2003, 12:12
Divina Flor
Divina Flor is offline
Overigens heb ik vroeger wel een bril gehad (toen ik 10 was). Maar ik kon niet zo goed met dat ding overweg, dan viel hij weer, was er een pootje af enz.. Sinds m'n 13e heb ik dat ding ook niet meer op (ook wel kindermodel: paars met blauwe stukjes tussen glazen en pootjes).
Oud 24-11-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

dit is toch wel het engste wat ik vandaag gezien heb.
Oud 24-11-2003, 13:48
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 24-11-2003 @ 14:31:
dit is toch wel het engste wat ik vandaag gezien heb.
Thanks, daarvoor was ie gemaakt
Oud 24-11-2003, 14:28
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Emo brillen zijn doop jah ..
Heb er zelf ook eentje (en ik toen nog niet weten dat het hippe brillen werden )..
Oud 24-11-2003, 14:49
Fog
Fog is offline
hm ik heb nu 5 jaar zown zwart dik omrande bril alleen voor lezen...
lenzen kan ik niet tegen, dus dan moet t maar...

bij sommigen vind ik t heel mooi staan maar bij mij niet zo heel erg.
Oud 24-11-2003, 15:08
Stevill
Stevill is offline
Bij sommige mensenis het gewoon bijna deel van ze en zien ze dr ook minder uit zonder bril maar sommigen staat het ook absoluut niet en dan zit je dr denk ik wel mooi mee.
Oud 24-11-2003, 15:51
Bobby James
Bobby James is offline
Ik vind een bril, zoals ´a new nose´die draagt geweldig mooi! Zowel bij meisjes als bij jongens.
Oud 24-11-2003, 21:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 24-11-2003 @ 10:25:
Het hangt helemaal van de bril af, hoe mensen er uit zien. Maar grappig dat jij ook zo'n voorkeur voor dikke zwarte brillen hebt, ik ook namelijk ...zoals die bril van die dude van Blur:
[afbeelding]

Ow...deze is bruin...nouja, in die clip van Coffee & TV issie wel zwart geloof ik.
Die foto die ik poste is ook Graham Coxon hoor <3
Ik hou echt van die man
Oud 24-11-2003, 21:17
Otis
Otis is offline
ik heb ook zo'n dik zwart montuur... maar draag vooral mn lenzen..alleen smorgens mn brillie

bij jongens vind ik t overigens très sexy
Oud 24-11-2003, 21:33
Ragnar
Ragnar is offline
Mja k ben zelf ook brillendrager, k ben er niet zo blij mee

K moe toch nog es lenzen proberen...
Oud 25-11-2003, 08:48
Silver rain
Silver rain is offline
hangt van de bril en de persoon af
Oud 25-11-2003, 11:37
Gwen.
Gwen. is offline
Brillen zijn seksie!
Oud 25-11-2003, 12:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
emobrillen zijn geil
ik wil er ook een maar ik heb al lenzen
Oud 25-11-2003, 12:46
Another Way
Another Way is offline
Brillen zien er niet uit! Bij niemand staan ze goed, tenzij het een gkleurde zonnebril is.
Oud 25-11-2003, 13:01
Overjoyed
Overjoyed is offline
Mijn zusje heeft sindskort een bril, staat haar vrij goed vind ik!
Ik heb 'm zelf opgehad, een dik zwart montuur, staat wel leuk vind ik zelf, maar wanneer de glazen wat te breed worden krijgt het al snel een "Jamai" uitstraling
Oud 25-11-2003, 13:26
Milos
Milos is offline
Ik vind ze leuk maar ja ik moet er zelf met een lopen.
Oud 25-11-2003, 13:46
Paris
Paris is offline
Ik had tot in groep 6/7 een bril en toen kreeg ik lenzen. Dat wou ik toen al een tijd, ik vond een bril altijd heel lelijk staan. Iets van 1.5/2 jaar geleden kreeg ik een plastic bril, een beetje zo'n jamai ding. Die vind ik wel leuk staan, maar toch heb ik mijn bril alleen 's avonds thuis op en als ik last van mijn lenzen heb. Een bril vind ik nu niet zo heel lelijk meer, maar ik vind lenzen nog steeds mooier.
Oud 25-11-2003, 13:57
Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind een bril vaak wel mooi staan bij mensen, maar dan moeten het wel bescheiden (lees: niet al te grote glazen) glazen zijn (meestal een beetje ovaal ofzo).
Ik vindt van die supergrote/dikke glazen echt zoooow lelijk...

Voor mij dus gewoon een btje trendy brillen zijn, met een leuk kleurtje is trouwens ook wel cool! Tiz tenslotte ook een beetje versiering van je gezicht.
Oud 25-11-2003, 14:03
Masquerade
Masquerade is offline
Ik heb geen problemen met brillen, alhoewel ik lenzen bij mezelf leuker vind. Ik heb zelf een heel licht montuur, omdat ik met zware monturen pijn in mijn neus krijgt. Dan drukt het te erg. Mijn bril is dus heel licht en dun, en is rood.
Oud 25-11-2003, 19:41
Laïs
Laïs is offline
Ikhebookeenbril.
Oud 26-11-2003, 15:57
Gwinnie
Gwinnie is offline
brillen zijn juist best wel beetje leuk

Oud 26-11-2003, 16:00
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:

[afbeelding]

slik

maar in andere gevallen kunnen brillen heel sexy zijn ja, met een dikke zwarte rand bv. Al is dat iets heel persoonlijk, iedereen past met een andere montuur.
Oud 26-11-2003, 17:32
annetjuh
annetjuh is offline
kheb lenzen echt fantastisch.
Kheb een rond hoofd en een bril staat echt niet vind ik tenminste.
Maar kheb thuis en als ik me niet zo lekker voel wel mijn bril op.
Donker blauw dun montuur met rechthoekige glazen.
Die staat wel leuk en ik lijk dan een stuk intelligenter dan dat ik eigenlijk ben

Regels voor berichten