Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maakt mij niet uit hoe die eruit ziet, als-ie maar werkt en lekker zit. Ie. niet van me hoofd af dondert wanneer ik in een boom hang en naar beneden kijk.
|
![]() |
ik heb zelf 2 brillen (dezelfde sterkte, was er 1 kwijt, nieuwe gekocht vond de andere weer terug, altijd handig een reserve)
1 donker blauwe met dikke randen, zoiets als de bovenste foto, lijkt er wel een beetje op. en 1 met dunne zwarte randen. beide heb ik eigelijk bijna nooit op, ik kan nog wel redelijk zien zonder bril, al krijg ik wel vaak hoofdpijn. |
![]() |
|
Het hangt helemaal van de bril af, hoe mensen er uit zien. Maar grappig dat jij ook zo'n voorkeur voor dikke zwarte brillen hebt, ik ook namelijk
![]() ![]() Ow...deze is bruin...nouja, in die clip van Coffee & TV issie wel zwart geloof ik.
|
Ik vind brillen vaak erg sexy bij meisjes, maar niet van die dikke monturen, die vind ik echt lelijk. *is zelf ook brillendrager*
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het kan heel leuk staan. Een dik zwart montuur kan ook mooi staan, maar dan moet je het wel staan. Het hangt dus van de persoon af.
Ik denk dat ik binnenkort ook een bril nodig heb, want ik kan hetgeen wat op het schoolbord geschreven staat vaak niet goed lezen. En als ik volgend jaar op de universiteit colleges ga volgen dan zal het wel niet beter worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik hou echt van die man ![]()
|
Ik had tot in groep 6/7 een bril en toen kreeg ik lenzen. Dat wou ik toen al een tijd, ik vond een bril altijd heel lelijk staan. Iets van 1.5/2 jaar geleden kreeg ik een plastic bril, een beetje zo'n jamai ding. Die vind ik wel leuk staan, maar toch heb ik mijn bril alleen 's avonds thuis op en als ik last van mijn lenzen heb. Een bril vind ik nu niet zo heel lelijk meer, maar ik vind lenzen nog steeds mooier.
|
![]() |
|
Ik vind een bril vaak wel mooi staan bij mensen, maar dan moeten het wel bescheiden (lees: niet al te grote glazen) glazen zijn (meestal een beetje ovaal ofzo).
Ik vindt van die supergrote/dikke glazen echt zoooow lelijk... ![]() Voor mij dus gewoon een btje trendy brillen zijn, met een leuk kleurtje is trouwens ook wel cool! Tiz tenslotte ook een beetje versiering van je gezicht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() slik maar in andere gevallen kunnen brillen heel sexy zijn ja, met een dikke zwarte rand bv. Al is dat iets heel persoonlijk, iedereen past met een andere montuur. |
![]() |
|
kheb lenzen echt fantastisch.
Kheb een rond hoofd en een bril staat echt niet vind ik tenminste. Maar kheb thuis en als ik me niet zo lekker voel wel mijn bril op. Donker blauw dun montuur met rechthoekige glazen. Die staat wel leuk en ik lijk dan een stuk intelligenter dan dat ik eigenlijk ben ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Een bril bij kinderen DEKNIPOOGJES | 0 | 16-03-2015 20:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zien zonder bril? 'Dr. bates theorie' Ducky-men | 59 | 10-07-2010 22:10 | |
Liefde & Relatie |