Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op eerste plaats komt: alles uit liefde doen voor allah en de medemens
||
![]() |
Citaat:
![]() En voor dat iemand het weer zo nodig moet vragen: NEE IK BEN NIET UITGEHUWELIJKT genoeg over mij privé nu
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens alleen interesse in toiletpapier bedrukt met koranverzen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Waarom zat onze koningin in de UK?
|
Verwijderd
|
Machia je vergeet 1 ding
HITLER WAS EEN WESTERLING en nu zit een zelfde westerling de moslims als nazis uit te maken? ![]() wij maken jou toch ook niet uit voor een nazi? Kannonen nu moet je ook niet de fouten van jou ras, op ons moslims schuiven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de islamieten respecteerde joden/Christenen gewoon in palestina, toen zij de stad met de moskee/tempel van salomo in hun bezit hadden. nog een feitje een zekere paus deed dat minder, en riep op het hele zaakje uit te roeien in naam van de CHRISTELIJKE god. vraagje: welke samenleving is er allemaal voor etnische zuiveringen???
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je gaat in je onderzoek met het idee dat het toch een foute godsdienst is en inderdaad zal je op die manier over alles wat te zeiken hebben. Ik ben zelf joods, dati zelfs, en ik vind het best eng dat er meer dan een miljard moslims zijn en dat een aantal dat absoluut groot is, relatief wellicht helemaal niet, maar ook ik heb me verdiept in de islam en het is respectloos om het aftreksels te noemen van het jodendom. Iedereen heeft recht op zij eigen godsdienst en alle godsdiensten zijn even veel waard. Het is jammer dat je dit nooit zult inzien, doch hoop ik dat je of hier ooit nog wat van leert of dat je een keer heel hard op je bek gaat en er dan alsnog van leert. Want je zal ongetwijfeld heel erg hard op je bek gaan. Ik heb overigens de hele maand gevast met de Ramadan, behalve op sjabbat, vanwege de verplichting om 3 maaltijden te eten. Ik ben naar een moskee geweest, heb met moslims gepraat, boeken gelezen en ik ga deze week het suikerfeest vieren. Ik ben tot de conclusie gekomen dat de islam een hele mooie godsdienst is. Uiteraard, in essentie is het gelijk aan het jodendom. De islam pleit namelijk wel degelijk voor vrede en voor geluk. En niet te vergeten, het geloof in 1 God. Maar waar kwam het jodendom zelf dan vandaan volgens jou? Driekwart van onze feestdagen zijn rechtsstreeks gejat van de Babyloniers. Pesach is niets meer dan het lentefeest, beginnend op de eerste volle maan van het jaar, evenals de babylonieers hun feesten plachtten te houden op die datum. Sjawoe'ot komt voor uit het Babelse Pentecote Hermete, waar je misschien het franse Pentecote in tegenkomt en ook van andere moderne talen. Dit betekent letterlijk 50 dagen en dit is het huidige pinksteren. Het is 50 dagen na het lentefeest en dat kwam omdat er vanaf toen een bepaalde oogst werd gedaan. Soekot is hetzelfde verhaal, maar dan met de herst. Waar blijf je dan met je authentieke joodse geloof? Besef eens dat het niet belangrijk is hoe veel een godsdienst van zichzelf heeft, maar dat het er om gaat dat de godsdienst doet waar hij voor is gemaakt. Het biedt mensen steun. En abstracter gezien doet het dienst als de opium van het volk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gek dat die integratie niet echt door wil zetten...
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben benieuwd. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html http://www.feldgrau.com/ http://www.cdn-friends-icej.ca/medig.../arabnazi.html http://www.wssob.com/013divhnd.html http://www.palestinefacts.org/pf_man...rand_mufti.php http://www.jerusalem-archives.org/period3/3-25.html http://www.worldnetdaily.com/news/ar...TICLE_ID=28602 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
NOOOit heb ik gehoord dat de arabieren ook ariers waren, en dat van die moslims is helemaal dom, want een jood kan zich bekeren tot de islam, houd daarbij dezelfde neus, maar is dan opeens een arier??? jij bent 17, dus je studeert geen geschiedenis. ik wil graag een boek, eentje met een goede naam, bijvoorkeur eentje waar geschiedenis uit wordt gegeven. ik kan zelf ook websites bouwen. en anders lul je uit je nek ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Bijv. Men-At-Arms 316 - The German Army 1939-45 (2) North Africa & Balkans. Ik zal vanmiddag even verder kijken voor je. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zo?
|
Een deel van de aanhangers van de Islam zorgt er voor dat iedereen er een hekel aan krijgt.
Ik zal eerlijk zijn, ik heb er ook een hekel aan. Dit komt met name door de fundamentalisten en de zogenaamde verkondigers. Met het iedere 2de dag uitroepen van een Jihad maken ze zichzelf ook niet echt populair denk ik. Het is weliswaar maar een deel van de aanhang, maar bij een voetbalwedstrijd wordt ook iedere fanatieke supporter gezien als Hooligan als er een rel uitbreekt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dat is bij pedofielen tog net zo? Mensen gaan ze gewoon als een groep zien en over één kam scheren, dat zal we onze aard zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is wel duidelijk dat men makkelijk een groep over één kam scheert. Maar als je je daar bewust van bent, en het tegelijktijd bewust doet, ben je toch eigenlijk nog dommer bezig dan iemand die het niet door heeft.
||
Citaat:
Ik ken ook wel moslims die ik mag, maar daarom blijf ik nog wel een zogenaamde afkeer hebben van de groep die aanslagen pleegt en de groep die steeds een heilige oorlog verkondigt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij bent meer zo'n figuur dat met zelf verzonnen feiten gooit. Hoezo hebben "ze" een hekel aan alles wat westers is? Hoe kun jij nou zeggen dat 1/3 van de moslims fundamentalistisch is? Jij kunt niet in de hoofden en harten van al die miljoenen moslims verspreid over de hele wereld kijken dus je gist. En behoorlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn meer Christenen dan moslims op deze wereld, maar toch zijn het steeds de moslims die zichzelf opblazen bij een bus, hotel of wat dan ook. Het komt wel eens voor dat de Eta een aanslag pleegt, of de IRA, maar die zijn kleinschaliger en komen veel minder vaak voor. Het percentage extremistische moslims is wel degelijk hoog, zie ook het feest dat ze vieren op straat na een aanslag... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien dat men in ierland nog niet zo gefrustreerd is om een bommenriem aan te trekken omdat men nog gewoon water uit de kraan krijgt, naar het werk kan, familie kan bezoeken, het land uit kan.... Kun jij even met cijfers komen voordat je weer zo'n lompe uitspraak doet over percentages. Hier word je toch niet goed van...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV-lid Brinkman gewelddadig tegen barman Elle | 256 | 20-11-2009 22:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[islam] Jeruzalem Gatara | 70 | 24-08-2005 13:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Scholen vrijgeven voor suikerfeest Upke | 452 | 09-12-2003 20:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |