Advertentie | |
|
![]() |
|
Sarah
wordt genoemd: sarah ![]() saar ![]() sas ![]() saartje ![]() of sarah (uitgesproken als saarah, stupid stupid you!)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Léandra.................
Al mijn bijnaampies ook nog weten die ik in de loop der jaren van vrienden/familie/leraren heb gekregen?? ![]() lalz, lal, lala, lea, truly, bertelientje, lean, bertelientje appelsientje? ![]() ![]() ![]() ach jah.... ik heb er nog wat meer maar die ga ik niet noemen.. te beschamend ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heet Antal, en nee, ik ben niet buitenlands of een meisje, sommigen vinden het vreselijk mooi, anderen vreselijk lelijk.. maar meestal is de eerste reactie als ik me aan iemand voorstel: "HOE??!" |
![]() |
|
Sophie
oftwel soof, sophieke, sopje en nog heel veel andere een jongen op de basisschool heeft me zelf een keer softdrugs genoemd..ja als je ff niks meer weet he..SOphie - SOftdrug... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ach ja... ![]() ![]() ![]() ![]() ...maar ik wil gewoon sophie genoemd worden graag
||
Citaat:
![]() Het is tenminste niet zo veel voorkomende naam..zoals de mijne ![]() kuss sophie
|
Yesssss....... Ik ben tot nu toe de enige hierow met de naam Dunja!! hahah (niej dak m leuwk vin majah!) En wtje... hij staat op 1 in de lijst van meest gekozen honden namen! tsss.....majah..... Mijn bijnamen zijn: Dikkiej (vanwege mn dickiestrui) en...dun en doos (hoe ik daar nouw tog aan kom!haha) majah xxx dunja
|
jippie een honden naam
![]() mijn naam hoor je ook niet vaak, en als je hem ziet of hoort, dan wordt ie op zn engels uitgesproken en geschreven zonder streepje ![]() (je komt ze wel tegen hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Niels is een kut naam, lelijk en onuispreekbaar voor een Engels sprekend persoon.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Programmeren batch en HTML DiegoH_Concepts | 17 | 24-03-2014 16:49 | |
Psychologie |
Wat is jouw voornaam en ben je er blij mee? Rivka | 181 | 25-07-2010 15:41 | |
De Kantine |
Melanie, Christophe, Rik, Colin, Helene, Matthias, Linda, Mark e.v.a Briseïs | 84 | 04-03-2005 19:23 | |
De Kantine |
Wat is jouw adres? Verwijderd | 20 | 20-11-2003 20:51 |