Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik douche ongeveer 6 a 7 keer per week. |
![]() |
|
Zegmaar 7 keer per week. Soms in het weekend, als ik laat thuis ben en geen herrie meer wil schoppen, wil ik wel eens zondagochtend douchen en dan maandagavond weer omdat ik zondag toch maar wat rondhang. Komt maar zeer zelden voor
![]()
|||
Citaat:
ik was mn haar wel meer omdat dat vlug trug vettig wordt. Citaat:
||
Verwijderd
|
Gemiddeld 8 a 9 keer, na het zwemmen en voor het uitgaan..
Maar eigenlijk is iedere dag douchen helemaal niet goed voor je huid.. de laatste tijd sta ik dus ook steeds vaker voor de wasbak ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jakkie bah..!
je doucht toch wel elke dag.. het is namelijk (vind ik) erg vies als je maar 2x per week doucht.. allemaal vieze geuren hangen dan de rest van de week rond je lichaam.. dat wil je toch niet..! zeg maar tegen je ouders dat je gewoon elke dag wil douchen en dat ook ga doen..!
|
Als het ff kan elke dag.. aangezien ik niet zoveel tijd heb smorgens en ik dat toch wel fijner vind om het smorgens te doen.. Maar dan meestal maar 5-10 minuten (en minstens een half uur als ik nie naar school hoef...) En altijd na de gym enzo
|
Mmm, ik heb nu pas het hele topic doorgelezen, maar wat is er zo erg aan elke dag een half uur douchen?
Ik douche minstens 5x per week ('s morgens elke doordeweekse dag en soms dus vaker) en elke ochtend sta ik er zo'n half uur onder... Mijn broer wil ook elke ochten douchen maar we wisselen gewoon af dat dan die de ene dag een half uur eerder eruit moet en dan de dag erna ik weer enzo. Maar een half uur onder de douche vind ik dus gewoon fijner, en 5 minuten lukt me ook gewoon niet. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aftrekken frieslandboy | 353 | 22-07-2020 14:22 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoevaak douchen jullie per week? Missy1234567890 | 500 | 09-09-2006 23:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Elke dag douchen Zwoek | 310 | 28-05-2006 22:56 | |
Software & Hardware |
polls pietje63 | 28 | 27-02-2002 17:58 | |
Seksualiteit |
FF weer de zelfbevredigingsgetallen.. Moederbord | 39 | 16-02-2002 10:35 |