Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteravond, m'n moeder:
"Haha, wat zie je er weer charmant uit! ![]() ![]() Ze was me dus gewoon aan het uitlachen.. Eigenlijk kan ik haar ook geen ongelijk geven, want het zag er niet uit, maar ik had het koud. Ik had aan: lange zwarte broek, zwarte skisokken, ochtendjas en daarover een hele grote warme trui.. ![]() |
![]() |
|
Paar maandjes geleden zag ik die leuke feloranje schoenen met puntjes bij de invito! Had ze toen gekocht, was er helemaaaaal verliefd op!!! Zit nu in Nebraska jaartje Highschool, ik dacht vanmorgen laat ik ze is aan doen.... Verschillende opmerkingen...
zoals: Wow your shoes are orange! Wow there cool Or Don't you feed hurt?(neeej ze kennen hier geen puntjes, en jaaah mn voeten doen PIJN!) Maargoed in ned liepen heeeel veel mensen met knal oranje roze of groen of gele schoenen of kleding, maar hier in Nebrska vinden ze het maar raar.... ![]()
|
hmmm, vorig jaar had ik een zwart truitje van velours de panne, en toen was ik volgens een bepaalde kutkakker (LINDSAY) ineens een gothic-freak. nou zijn gothic's ten eerste al geen freaks, en ten tweede maakt een truitje nog geen gothic.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar over dat gothic gedoe, een tijdje terug had ik erg donkere nagellak (zwartogend) op, en toen werd er ook gelijk aan me gevraagd of ik gothic was. ![]() |
![]() |
|
![]() |
*Oh, heb je alweer nieuwe kleren? Die arme vader van jou raakt nog eens arm door jou dure klerenverslaving* (aldus een klasgenootje)
Mijn beste vriendin: Heey, heb je een nieuwe trui? Oh, wat een leuke! Hij staat ook zo mooi bij je nieuwe parelkettinkje!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Verwijderd | 496 | 27-05-2004 11:02 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Nieuw verhaal van mij, iemand commentaar? Anne | 7 | 31-10-2001 15:24 |