Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
net een artikel gelezen in de krant... kopstukken drugsbende opgepakt op zijn toppunt haalde de bende een weekomzet van 20 kilogram verdovende middelen het zijn 2 meisjes en 3 jongens die ik vroeger heel goed gekend heb. 'k ging er zelf altijd drugs kopen.
![]()
||
Citaat:
|
Meisje: "Vergeef me vader, want ik heb gezondigd."
Priester: "Wat heb je gedaan m'n kind?" Meisje: "Ik heb tegen een man "Vuile klootzak" gezegd.' Priester: "Waarom heb je Vuile klootzak gezegd?" Meisje: "Omdat hij aan me hand zat." Priester: "Net als dit?"(En hij zat aan haar hand) Meisje: "Ja vader." Priester: "Dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Toen zat hij aan mijn borsten." Priester: "Net als dit?"(En hij zat aan haar borsten). Meisje: "Ja vader." Priester: "Dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Toen trok hij mijn kleren uit." Priester: "Net als dit?" En hij trok haar kleren uit." Meisje: "Ja vader." Priester: "Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Toen stopte hij ze je weet wel wat, bij mij in me je weet wel wat." Priester: "Net als dit?"(En hij stopte zijn je weet wel wat bij haar in d'r je weet wel wat.) Meisje: "JA VADER, JA VADER, JA VADER!!!" Priester: (Na een paar minuten) "Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Maar vader hij had AIDS!" Priester: "Die VUILE KLOOTZAK!!!" haha ![]() |
![]() |
|
Wat is een lada op de top van een berg? Een mirakel
Wat zijn drie lada's op de top van een berg? Science Fiction Wat is vlees en zonder r ook vlees? * Rookvlees Wat zegt een kip als ie tegen een lantaarnpaal loopt ? * Tok Wat zegt een Surinaamse kip als ie tegen een lantaarnpaal loopt ? * Antw: Tok Man ! komt een man bij de dokter, Komt de docter niet. Wat is kleiner dan 3 millimeter? * 2 millimeter! HAHA ![]() |
![]() |
|
hehe niet zoveel is er af
en mja nieuws over de meeting wil niet echt vlotten morgen weet ik of ik ga of niet ![]() hehe deze link is trouwens ook te bruut hehe een gast die mario 3 in 11 minuten uitspeelt http://web.inter.nl.net/users/flabbe...s11minutes.wmv
||
Citaat:
a message to you, rudie fuck you rudie
|
![]() su, deze foto moet er ff geplaatst worden: staat in het Friesland boek dat overal te koop is. 2/3 jaar oude foto ongeveer. links/rechts: kelly, marije, jurjen, mirthe (ik), stijn (upior), pieter (infaustus) lol.. nouja, en ne net me eerste pilske dus niet ontopic but, what the hell?! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 15 Verwijderd | 500 | 11-12-2003 01:18 |